JoBé Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei Total Hoboken vanmorgen nog 1,45 ♥️ Allen daarheen... 👍 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
Herbie Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei 5 uren geleden, JEGO zei: Ach ik kijk liever naar hoeveel ik nog steeds bespaar tov benzine/diesel. Veel positiever Dat klopt volledig VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Bremel Geplaatst: 3 mei Geplaatst: 3 mei Op 1/5/2026 om 22:46, gie zei: Londerzeel gisteren nog 1,45 euro/kg, nieuwe maand, nieuwe prijs? 1,45 euro gebleven, ik vermoed dat de nieuwe maand net te vroeg kwam. Hopelijk volgende maand (nog) lager. 1
Josy Geplaatst: 10 mei Geplaatst: 10 mei Dan wordt de prijs bij Bruno in Tessenderlo-Ham of misschien wel alle Drive Systems/ViGo installaties nu ook tussendoor aangepast in plaats van maandelijks. Afgelopen maandag (4 mei) nog getankt bij Bruno Tessenderlo/Ham aan 1,65 euro per kilogram, gisteren inderdaad 1,75 euro per kilogram.
Aardgasrijder Geplaatst: 11 mei Geplaatst: 11 mei Aangezien de LNG-voorziening wat onzekerder is door de problemen in het midden-Oosten kan ik ik dit begrijpen. De prijs is heel lang stabiel geweest en kan dit binnenkort misschien terug worden. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Josy Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni Deze maand voorlopig enkel getankt in Hoboken aan 1,45 euro per kilogram en in Ranst aan 1,65 euro per kilogram. In Ranst lijkt de prijs vorige maand niet aangepast te zijn geweest. Vroeger liep deze gelijk met de andere DriveSystems installaties, nu lijkt deze losgekoppeld. Maar zo was Ranst 10 cent per kilogram goedkoper dan Bruno Tessenderlo-Ham in de dure maand mei. Iemand al in Tessenderlo-Ham of Kallo geweest?
Herbie Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni (aangepast) In Kallo ga ik int weekend eens zien, zal eens een sms sturen en vragen. Zo weten we het onmiddellijk 4 juni aangepast door Herbie VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Herbie Geplaatst: 4 juni Geplaatst: 4 juni Bericht gekregen is het zelfde gebleven 1.65, en de straat zou weer open zijn ook na 5 weken 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Populair bericht Josy Geplaatst: 4 juni Populair bericht Geplaatst: 4 juni (aangepast) Bij het lezen van de woorden 'de straat zou ook weer open zijn' dacht ik 'dat is pas goed nieuws voor de gasprijzen'. Tot ik besefte dat je het over de Steenlandlaan had in Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht; niet over die van Hormuz... 4 juni aangepast door Josy 1 4
muscles Geplaatst: 5 juni Geplaatst: 5 juni 15 uren geleden, Josy zei: Bij het lezen van de woorden 'de straat zou ook weer open zijn' dacht ik 'dat is pas goed nieuws voor de gasprijzen'. Tot ik besefte dat je het over de Steenlandlaan had in Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht; niet over die van Hormuz... Nochtans zijn er wel degelijk olietankers die door de straat van Hormuz kunnen varen, uiteraard door bepaalde apparatuur uit te schakelen zodat ze niet opgemerkt worden, las ik gisteren in een artikel op hln, of het kan ook op vrt nieuws geweest zijn. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Sejatlejoneffeir Geplaatst: 5 juni Geplaatst: 5 juni Gisteren in Heverlee kunnen tanken aan 1.45€/kg, ideaal, het lag op de mijn traject. De pomp sloeg af rond 16,5kg en ik kreeg er bij een 2de tankbeurt quasi niets bovenop. Dat is in Londerzeel sinds oktober vorig jaar gelukkig wel terug mogelijk, daar krijg ik de tank aangevuld tot een goeie 19kg. 1
JEGO Geplaatst: 18 juni Geplaatst: 18 juni Hopelijk houd de gekheid nu een beetje op Vooralsnog zijn de markten blij met de aangekondigde voorlopige overeenkomsten. 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)
JoBé Geplaatst: 18 juni Geplaatst: 18 juni Hoboken nog steeds 1,45 vanmiddag. 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
gie Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni Prijs in Londerzeel nog op1,45 uro/kg. Eerst heel goed druk dan errorcode na enkele kg. In 2 keer 8kg en 5 kg kunnen tanken, hopelijk snel opgelost. ( volgende week is de Weverstraat afgesloten voor werken )
Herbie Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni 1 uur terug, gie zei: Prijs in Londerzeel nog op1,45 uro/kg. Eerst heel goed druk dan errorcode na enkele kg. In 2 keer 8kg en 5 kg kunnen tanken, hopelijk snel opgelost. ( volgende week is de Weverstraat afgesloten voor werken ) Had dat in Kallo gisteren ook, heel slechte druk, maar 16kg er in gekregen was zo goed of leeg. Er was juist een duitse technieker bezig aan de LNG pomp. Die wist mij te vertellen dat hij dat ook raar vond. En dat het aan de warmte kon liggen. VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Lage Emissie Zone Geplaatst: 19 juni Geplaatst: 19 juni 4 uren geleden, Herbie zei: Had dat in Kallo gisteren ook, heel slechte druk, maar 16kg er in gekregen was zo goed of leeg. Er was juist een duitse technieker bezig aan de LNG pomp. Die wist mij te vertellen dat hij dat ook raar vond. En dat het aan de warmte kon liggen. Aan welke pomp heb jij dat voorgehad ( pomp 1, pomp 2 ) ? Ik merkte in het verleden al dat de ene pomp beter is dan de andere. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Herbie Geplaatst: 20 juni Geplaatst: 20 juni 14 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Aan welke pomp heb jij dat voorgehad ( pomp 1, pomp 2 ) ? Ik merkte in het verleden al dat de ene pomp beter is dan de andere. Was aan pomp 1 morgen ga ik er weer tanken. Meestal gebruik ik pomp 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Martco Geplaatst: 20 juni Geplaatst: 20 juni Op 19/6/2026 om 08:50, gie zei: Prijs in Londerzeel nog op1,45 uro/kg. Eerst heel goed druk dan errorcode na enkele kg. In 2 keer 8kg en 5 kg kunnen tanken, hopelijk snel opgelost. ( volgende week is de Weverstraat afgesloten voor werken ) Werken zijn uitgesteld tot nader order. Gelezen op de site van londerzeel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen