Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aardgasrijder

Beheerder
  • Aantal items

    3.822
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    245

Aardgasrijder won de laatste dag op 7 januari

Aardgasrijder had de meest gelikete inhoud!

3 Volgers

Over Aardgasrijder

  • Verjaardag 12-03-1986

Recente bezoekers van dit profiel

17.616 profielweergaven

Aardgasrijder's prestaties

Aardgasgoeroe

Aardgasgoeroe (9/9)

  • Eerste bericht geplaatst
  • Maakt vaak berichten aan
  • Tsunami lid Zeldzaam
  • 1 week lid
  • 1 maand lid

Recente badges

2k

Reputatie

  1. @muscles ? Hoe zit het met LPG? Deze is ook gestegen in verhouding met benzine en diesel, maar ik heb geen concrete cijfers.
  2. Als ik de laatste dagen de politiek hoor dan lijken we vertrokken voor jarenlange hoge prijzen. Ik hoop het uiteraard niet 🙂
  3. @Bremel zover reikt mijn kennis niet helaas. Vroeger bestond er een website met alle inspectiepunten en intervallen van alle merken, maar deze vind ik niet meer.
  4. @Bremel de getande riem volgt hetzelfde interval als voor een TSI-motor. Op 30 en 60.000 km zijn er inderdaad specifiekere aandachtspunten. Die bougies worden op advies inderdaad om de 60.000 km vervangen.
  5. @Koen C @Bremel ik was via ongelezen berichten naar het topic gegaan en had te snel naar beneden gescrolled (fout ligt bij mij)
  6. @fleddertje@Bremel Nippel kan, maar ik vermoed eerder een probleem met het drukventiel. Welke merk/model en bouwjaar? Fiat toevallig? Deze hebben ooit last gehad van dit probleem. Heb je de batterijspanning al eens een minuut van de auto gehaald? Komt er ergens een foutmelding op het dashboard?
  7. Het voorschrift is inderdaad 15.000 km of 1 jaar, hetgeen dat eerst komt. Het is niet dat je olie hierna dramatisch slecht wordt. Het is een voorschrift van de constructeur, maar je kan altijd hiervan afwijken, helaas bij eventuele problemen zullen ze verwijzen naar de voorgeschreven onderhoudsintervallen. Persoonlijk zou ik me er ook geen zorgen over maken, 5.000 km is heel weinig op 1 jaar. Ben je bezorgd over garantie, dan toch maar laten uitvoeren. Bij mijn Touran deed ik het onderhoud gewoon zelf en dit scheelde me heel veel in kosten.
  8. Klopt ! Vandaag nog Bron: Facebook https://www.facebook.com/groups/933636576794651/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=2091058084385822&__cft__[0]=AZWraTI6I1lshZrMwagMrgnmXhtaVFvkctQgx4CBGsyQn34nE1kWpgHYRidtr6ZpRiPrRRGHep5gTeW5eEKuXtuqcstwM65jUr7CSAJHyPruJlbAvCSdg40JN_Mtjn4gKHtjQAwhWRiTiqc9qHKe7GlRDmuBQhD6pq88pifR_tID6daVsqww1eF7HVW5_QPJsbA&__tn__=-UC%2CP-R Gisteren in Bastogne !
  9. 3-4 jaar, bedoel ik me enkele jaren Opzich zal die batterij nog goed starten iedere ochtend, daar heb je geen last van, het is de beveiliging van startstop die er dan voor kiest om de motor niet uit te schakelen omdat de voltage iets onder de marge zit die het systeem oplegt.
  10. @Brembos dat heeft te maken met de conditie van je batterij. Mijn Citröen en Peugeot hebben hetzelfde. Nieuwe batterij erin en dan werkt de startstop wel voor enkele jaren.
  11. @Koen C kijk eens naar de teller onderaan het forum
  12. AGS is een goede installateur, ik ken 2 mensen die daar LPG hebben laten inbouwen. Best advies inwinnen voor je model en motor en vragen als dit een goeie combinatie is voor LPG, soms wordt het afgeraden omwille van gekende problemen. Voor de Clio kan ik het niet zeggen.
  13. Jawel hoor. Onderaan het forum staan de forumstatistieken.
  14. @Koen C momenteel zijn er 1598 leden. De 2 die je 'mist' zijn 2 leden die gekozen hebben om gewist te worden uit het ledenbestand. Een optie die er sinds de GDPR-reglementering bestaat. Het recht om 'vergeten' te worden 🙂
×
×
  • Nieuwe aanmaken...