Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Gas en Elektriciteit vergelijken doe je op aanbieders.be

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ja. Maar zou je niet beter bij G&V (Esso Express) aan de Brusselsesteenweg 379 in Asse, Zellik CNG gaan tanken? Het is misschien iets verder rijden maar dat is tenminste H-gas, aan een prijs van € 0,989 per kg.
  3. Today
  4. @muscles je brengt me op een idee Neen, maar de sticker is vrij uniek toch wel, ik denk dat er zo'n 200 van in omloop zijn in het hele land, de kans dat je er dus eentje tegenkomt is heel heel klein.
  5. Dan heeft er iemand met een bus van 300 kg getankt voor je.... Het kan, maar normaal gesproken hebben tankstations voldoende buffer.
  6. Ik kreeg een vriendelijk antwoord: Maar is het niet de bedoeling dat de compressor van het station zorgt voor het op druk houden van hun opslagflessen?
  7. Je hebt die daar toch zelf niet stiekem opgeplakt zonder dat de eigenaar van die auto daar iets van afweet? Een mens zou het op den duur nog gaan denken
  8. Welke cijfers heb je zal ik die spelen als jij het niet doet lol ...
  9. @pluxy nee nee, ik ben zelfs teruggedraaid om een foto te nemen, ik was zo blij om eens een aardgasrijder.be sticker te zien. Ik denk de eerste op 4 jaar dat ik ze verdeel
  10. Gij hebt toch van uzelf gene foto gepakt met uwe nieuwe tuut??
  11. Gisteren in Centrum Maaseik.... Deze prachtige Opel Astra Ecotec met aardgasrijder.be sticker en ruitje
  12. Was het maar waar... ik ben continue bezig met kansspelen ( Euromillions en Lotto ) maar ik win wanneer in niet deelneem merk ik steeds op.
  13. Het zal dat wel geweest zijn, in die buurt zijn er inderdaad akkers.
  14. Net terug uit Zuid-Franse Pyreneeën. Wij hebben getankt in Bourges, La Jonquera en Montpellier (rue trotski). Steeds goeie vuldruk. Ging allemaal probleemloos. H-gas; rijd je duidelijk verder mee dan L-gas.
  15. Yesterday
  16. Hier ook 7.5 tot 8 kg met een caravan van 1300kg en dakkoffer op de wagen.
  17. Zeker dat het niet gewoon mest was? De velden worden momenteel 'opgetrokken' en bemest.
  18. Ik heb nog nooit gas geroken bij de auto (hout vasthouden / afkloppen) . Ook nog nooit tijdens het tanken. Misschien reed je op dat moment in het havengebied (net in Kallo gaan tanken ?) ? Daar ruikt het nu niet echt naar viooltjes...
  19. Was dat maar waar! Dan zou ik een gat springen in de lucht van blijdschap. Ik zit eerder aan 7,5 kg per 100 km met geladen remorque (vermits ik exact 200 km afleg met volle CNG-tanks).
  20. Och weet ge wat dat is? @Lage Emissie Zone is constant bezig met aardgas. Op den duur ga je dan gas ruiken. Dat is gewoon inbeelding
  21. Vandaag, zaterdag in de vroege avond, om 17:50 een witte Seat Leon ST met officiële sticker geparkeerd zien staan aan bloemenzaak Oyen in Alken (Sint-Joris).
  22. Zijn dat de waardes van Muscles zijn Octavia mèt huifkar erachter ?
  23. Koen C

    Fiat druipt af

    Er zijn nog een aantal CNG Fiat's nieuw verkrijgbaar : de Qubo / Fiorino en de Doblo / Doblo Cargo. De vervanging van de 2 cilinder TwinAir CNG door de 3 cilinder FireFly CNG zou voorzien zijn voor einde 2019. Maar met Fiat weet je nooit.... dat kan dus ook wat later worden. De introductie van de 3 cilinders gaat héél traag : nog maar enkele modellen hebben die in Europa (Jeep Renegade en Fiat 500X). Eerst willen ze (nog altijd) Alfa Romeo en Maserati beter laten verkopen. Daarvan zijn er weer (woeste) plannen voor de introductie van een aantal nieuwe modellen de eerstkomende jaren (2020 / 2021 / 2022). Met die merken denken ze meer geld te verdienen... als ze er voldoende van verkopen (wat vandaag niet echt het geval is...). De plannen voor Fiat, in een interview met Olivier François (die volgens mij niks te zeggen heeft) : elektrische 500 (volledig nieuw model, naast de huidige 500), nieuwe Panda in 2021, gebaseerd op de Centoventi. Ook nadien in elektrische vorm. 500X krijgt een opvolger in 2022. 500L en Punto krijgen geen opvolger. De Tipo blijft tot 2024 in productie en in 2021 komt er een cross-over in het C-segment. Over CNG heeft die blijkbaar niks gezegd.
  24. Toevallig geen bonenschotel gegeten de avond voordien? Hoewel drie seconden dan misschien wat kort is...
  25. Zaterdag voormiddag Q8 easy Turnhout: Witte volvo achter mij. Waren duidelijk even hard aan het zoeken dan ik.
  26. Voor mij is dat eveneens de definitie van Premium maar ik weet dat dat niet zo is eens de wagen verkocht is. Daarom steek ik geen extra geld in de Premium "ervaring". En eens je voor een herstelling moet betalen kost ze ook nog eens meer dan bij een niet Premium auto... voor hetzelfde. In mijn ogen is Premium grotendeels weggesmeten geld (tenzij "zie eens met wat ik rondrij" belangrijk is want dat natuurlijk kost ook geld). Wat al zeker een feit is is dat de garage zulk een bug niet zelf zal oplossen en d'Ieteren al evenmin. De bug moet op de to do lijst zien te geraken van de software-ontwikkelaars van de Audi multi-media systemen (of het equivalent hiervan binnen VAG want ik ben er bijna zeker van dat dat maar één afdeling is voor alle merken tesamen als ik zie welke gelijkenissen er tussen de verschillende systemen zitten). Indien die bug daar niet in beeld komt, weinig kans op een snelle oplossing. Dat ze bij dieselgate wat sneller waren is normaal, het draait tenslotte om geld. Al de rest komt op de tweede plaats.
  27. Die uitleg van regelmatig een additief toe te voegen stond ook vermeld aan het onthaal van de werkplaats van Cardoen in Hasselt. Dat heeft allemaal te maken met de toevoeging van ethanol in de benzine (10% ethanol in Euro 95, en 5% ethanol in Super 98), stond er bij gedrukt.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...