Ga naar inhoud

DeNbEiRe_84

Leden
  • Aantal items

    655
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen in Hall of Fame

    31

DeNbEiRe_84 won laatst op Februari 23

DeNbEiRe_84 had de meeste likes voor zijn berichten!

Community reputatie

721 Super

Over DeNbEiRe_84

  • Titel
    Aardgasgoeroe
  • Verjaardag 18-10-1984

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Niet zo vaak, maar het werkt wel goed hoor. Was meer een optie (± 150 euro) voor m'n vrouw omdat ze de lengte niet vertrouwde om mee te parkeren Uiteindelijk heeft ze er niet veel mee gereden, wat misschien meteen de goede staat verklaart
  2. Beste vrienden Ik verkoop mijn VW Golf Variant 1.4 TGI (jawel, de goeie met 15 kg CNG / 50 liter benzine). Zie de aanbiedingen op 2dehands en AutoScout24. De eerste inschrijving is 17/05/2018, dus nog geen 3 jaar oud en heeft momenteel ± 43.000 km op de teller. Naast de foto's in de aanbieding heb ik ook een kleine walkaround gemaakt, die beelden vind je hier. Covid, weet je wel? Over de vraagprijs kan zeker nog onderhandeld worden "voor de vrienden"
  3. Dus: ik verkoop mijn TGI nog in 2020 door. Dan blijft het ook interessant voor de nieuwe eigenaar. En voor mij, want vanaf 2021 geraak ik er misschien wat moeilijker vanaf...
  4. Inmiddels antwoord van het kabinet van minister Diependaele op mijn vragen: - Ik rij momenteel met een aardgaswagen: wat betaal ik vanaf 2021? BIV en/of verkeersbelasting of blijft de volledige vrijstelling? De volledige vrijstelling blijft behouden. - Ik verkoop mijn aardgaswagen tweedehands in 2021. Moet de nieuwe eigenaar BIV en/of verkeersbelasting betalen? Voor een voertuig dat in 2021 wordt ingeschreven, geldt de vrijstelling inderdaad niet meer: dit geldt zowel voor nieuwe als voor tweedehandse voertuigen: vanaf 2021 zullen zij derhalve BIV en verkeer
  5. Bij het deel van de "tweedehandse" CNG-wagens ben ik nog niet 100% mee... Mijn Golf Variant TGI moet in 2021 van eigenaar veranderen (contract 3 jaar). Kan ik deze naar de nieuwe eigenaar toe dan nog altijd aanprijzen als "vrijgesteld van BIV en VB"? Want zoals ik het in sommige artikels lees blijft het behouden bij wie het reeds genoot, én tweedehandswagens. Dienen dan enkel "nieuwe" in te schrijven CNG-wagens dit opnieuw te betalen? Ik zal de brave man of zijn kabinet eens moeten aanschrijven... Nog iemand vragen? --> kabinet.diependaele@
  6. Slecht, want de pomp was niet meer beschikbaar. Een half uur later teruggekeerd en dan ging het zonder problemen...
  7. Ja, dit had ik nog nooit tegelijk gezien: 1 x Audi A3 Sportback 1 x Seat Leon ST 2 x VW Caddy 1 x VW Touran en dan mijne Golf Variant natuurlijk 😅
  8. Gezellige boel in Ninove bij DATS24 🤗
  9. Volkswagen heeft de productie van de nieuwe Golf tijdelijk stilgelegd. De oorzaak is een softwareprobleem in de eCall-functie, een verplichte functie die automatisch een noodoproep doet bij een ongeval. Ook de nieuwe Skoda Octavia, Audi A3 en Seat Leon, die het MQB Evo-platform van de VW Golf gebruiken, kampen met gelijkaardige problemen... https://autofans.be/nieuws/varia/45716-aiai-softwareproblemen-voor-nieuwe-vw-golf-ook-octavia-a3-en-leon-slachtoffer
  10. Ik hoorde het zonet op het radionieuws. Ze blijken zich inderdaad op de borst te kloppen omdat het naar eigen zeggen dankzij hun "onderzoek" is... Hier nog een artikel van de website van de VRT.
  11. Google Translate: VW Groep is niet van plan om de productie van aardgasauto's snel af te bouwen - maar op de lange termijn wil de automaker zich concentreren op elektromobiliteit. “Volkswagen geeft de ontwikkeling van nieuwe aardgasmodellen op. Auto's die momenteel worden verkocht, hebben geen opvolgers meer ”, meldde het Handelsblatt op 2 maart, verwijzend naar verklaringen van CEO Herbert Diess en ontwikkelingsdirecteur Frank Welsch. De autogroep uit Wolfsburg wil het niet zo laten: de nieuwe Golf 8 TGI en de nieuwe Caddy TGI zullen ook worden gebruikt als aardg
  12. Ik lees in de artikels dat ze “stoppen met de ontwikkeling”. Maar ik lees nergens met onmiddellijke ingang. Evengoed bedoelen ze daarmee dat ze nog een jaar of twee doorgaan, maar gewoon niks meer nieuw gaan ontwikkelen en de bestaande TGI’s blijven gebruiken... Ongetwijfeld volgt verduidelijking de komende dagen.
  13. Hate it or love it... Maar als hij tegen het volgende salon op de markt komt (met de 1.5 TGI natuurlijk) is het de mijne ?
  14. Inspectieservice + oliewissel 30.000 km: 269,75 euro incl.BTW bij De Kimpe in Ninove. Trek hier wel 40,44 euro af voor een herstelling omdat ik met een drukverlies zat in mijn band rechtsachter
×
×
  • Nieuwe aanmaken...