Ga naar inhoud

EricG

Leden
  • Aantal items

    162
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

EricG won de laatste dag op 2 april 2020

EricG had de meest gelikete inhoud!

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

EricG's prestaties

Enthousiast lid

Enthousiast lid (4/9)

  • Reageert vaak
  • Eerste bericht geplaatst
  • Maakt vaak berichten aan
  • Populair lid Zeldzaam
  • 1 week lid

Recente badges

118

Reputatie

  1. Daarom dat ik voorlopig niet meer ga tanken bij Bruno. Ik kom toch regelmatig in de streek van Houthalen, dan ga ik daar wel, en anders bij Dats in Beringen, dat is wel L gas maar soit.
  2. Bij Q8 Houthalen ook 1.39. Tanken ging niet vlot, en kreeg er maar een goede 5kg in. Het vat zal leeg geweest zijn.
  3. Toch wel raar, de gasprijzen op de internationale markt zijn gedaald, en toch splitsen ze ons een prijsverhoging door de maag. Ze zijn ons weer ferm aan het uitmelken.
  4. Bruno Tessenderlo, en de andere Bruno's wellicht ook: 1.2 €/kg.
  5. Gisteren getankt bij Bruno Tessenderlo, prijs 1.06/ kg.
  6. Of je in Luxemburg s'nachts kan tanken weet ik niet. Adapters hoef je niet te kopen, in Italië is cng (methano) overal met bediening. De vereiste adapters hebben ze daar bij de hand.
  7. Dat verbruik is zeker nogal hoog. Mijn Octavia zit met hoogcalorisch gas onder de 4 kg, meestal 3.6 tot 3.9kg. Dat is gemengd gebruik, zowel stads als snelwegverkeer.
  8. Met al dan niet slimme meters heeft het niets te maken. De netkosten liggen in de ene regio hoger dan in de andere, Regio's met een laag tarief zijn doorgaans dichtbevolkt en met veel industrie, zodat de kosten kunnen verspreid worden over meer inwoners en industrie. Regio's met een hoger tarief zijn dunner bevolkt, en dus gaan de kosten per inwoner wat hoger uitvallen. Het is een beetje zoals met gemeentebelastingen, Waarom betaalt iemand uit Kapellen 5% gemeentebelasting, en iemand uit Tielt-Winge 8.5%? https://radio2.be/de-inspecteur/distributietarief-grote-verschillen
  9. Prosumententarief wordt berekend door het vermenigvuldigen van het max. vermogen van de omvormer met het nettarief. Dat tarief is afhankelijk van uw netbeheerder, die u niet kan kiezen, en kan dus verschillend zijn van andere regio's.
  10. Maak u maar geen illusies, en het zal niet lang duren of er komt een bijkomende taks zoals voor LPG. De Jan heeft geld nodig.
  11. De vrijstelling van verkeersbelasting wordt niet verlengd, in 2021 ga je een verzoek tot betaling in je bus krijgen.
  12. Omstreeks 11.00 uur, van Leopoldsburg tot Ham achter een VW Caddy gereden, wit met gele en blauwe strepekes van de douane. Uiteraard met een officiele sticker.
  13. Skoda Octavia 1,4 G-Tec, 2018 75000 km, problemen: geen. Verbruik schommelt afhankelijk van de gaskwaliteit tussen 3.6 en 3.9kg/100km
  14. Valt redelijk mee, dit keer 15.15kg, maar soms ook in de buurt van 16kg.
  15. EricG

    Fiat druipt af

    Is stilletjesaan aan het uitdoven. Fiat is nu onderdeel van PSA, en de Fransen zijn blijkbaar allergisch aan CNG. We hebben het eerder gezien met Opel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...