Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

EricG

Leden
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

EricG last won the day on April 13

EricG had the most liked content!

Community Reputation

99 Super

About EricG

  • Rank
    Gevorderd lid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. En van waar gaat ge die waterstof halen, volgens uw mening? Lees ook: http://www.waterstofgate.nl/
  2. Je kan beter over Duitsland en Oostenrijk rijden, dan heb je geen problemen met tanken. Het is wel 100 km verder, maar dat spaar je uit met goedkoper tanken, heb het een maand geleden ook zo gedaan.
  3. Vanmorgen aan de Cosmodrome in Genk, witte fiat bestelwagen van de stad Genk.
  4. EricG

    nu ook privé!

    Is verschrikkelijk veel geld. Heb je al eens geinformeerd bij een onafhankelijk installateur? Zoals deze.
  5. Het moet zijn dat bij Bruno hun nikkel gevallen is. zoeven gaan tanken en kon er zowaar 16.22 kg ingepompt krijgen. Flink zo jongens.
  6. Ze zijn gewoon oneerlijk bezig. Voor CNG en LNG worden de emissiekosten voor oppompen en transport in rekening gebracht, voor diesel en benzine niet. Dat ze die kosten ook eens meerekenen, plus deze voor de raffinage van olie, het zal een heel ander resultaat zijn.
  7. Eigenlijk zijn dat zaken die standaard in elk onderhoud zouden moeten uitgevoerd worden. Tenminste bij mijn vorige garage was dat zo, en dat werd nooit aangerekend. Service heet dat.
  8. Vandaag gaan tanken, 14.1 kg er in gekregen, niet veel beter dus. De nieuwe afrit is nu wel open.
  9. Vandaag ook een mail gehad van Bruno-Tessenderlo, de druk schijnt verhoogd te zijn naar 210 bar. Verder ook het verhaal dat cng uit lng lichter zou zijn dan van het net. Ben eens curieus.
  10. Een politieker vertaald dat naar: er is daar nog ruimte voor een taksje of accijnsje.
  11. Het is ook niet CO² alleen, er worden ook andere stoffen uitgestoten. Elk lpg- of cng-voertuig heeft ook een hoeveelheid benzine aan boord, als er op benzine gereden wordt blijft de vervuiling identiek aan een niet lpg- of cng-voertuig. Wellicht dat dat meegespeeld heeft in de gedachtegang.
  12. De kwaliteit varieert idd heb ik ondervonden. Met de vorige tankbeurt noteerde ik een gemiddeld verbruik van 3.7kg/100km, met de huidige zit ik aan 4.1Kg/100km. Wat de vuldruk betreft, als we een mail zouden sturen naar de Bruno groep, liefst met zoveel mogelijk, wordt er misschien wat aan gedaan, in Genk is de druk ook niet fantastisch. Op het forum klagen helpt niet, op het hoofdkantoor mogelijk wel.
  13. Neen, de mijne doet zijn volledige 15000km uit. Mogelijk dat olieverbruik de reden, was dat de wagen verkocht werd.
  14. Juist, vandaag gaan tanken met lege tanks bij Bruno Tessenderlo, kreeg er maar 14kg in. Zal ook terug meer in Houthalen en Tongeren, gaan tanken.
×
×
  • Create New...