Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Brembos

Leden
  • Items

    1.099
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    147

Brembos won de laatste dag op 24 november

Brembos had de meest gelikete inhoud!

Recente bezoekers van dit profiel

5.162 profielweergaven

Brembos's prestaties

Mentor

Mentor (8/9)

  • Reageert vaak
  • Eerste bericht geplaatst
  • Maakt vaak berichten aan
  • Tsunami lid Zeldzaam
  • Eerste bericht geplaatst

Recente badges

689

Reputatie

  1. Brembos

    Toekomst cng

    Een 30 l tank is onmogelijk. Waarschijnlijk een 9 l tank. Vraag gewoon om het instructieboekje eens te zien , dat staat daar zeker in. Onbegrijpelijk dat de verkoper dat niet weet of er over zou liegen. Lijkt me niet echt een betrouwbaar iemand… op het gelijkvormigheidsattest staat dit ook denk ik.
  2. Gisteren volgetankt aan 1,77 in Antwerpen Vosseschijnstraat. 15,8 kg voor 390 km. Het is daar nu ook H gas.
  3. De Up is blijkbaar een van de beste en betrouwbaarste wagens uit de VW stal. Dit kan van hun zogenaamde premium afdeling Audi spijtig genoeg niet gezegd worden. Doodjammer dat de Up en aanverwanten niet meer in productie zijn. Ook de electrische Up , de enige betaalbare electrische VW , werd opgeofferd aan de winsthonger van VW. Wellicht moeten de dieselgate putten nog steeds gevuld worden…?
  4. Brembos

    Toekomst cng

    De 1.5 130 pk motor heeft altijd een kleine tank , de 1.4 110 pk een 50 liter tank. Dit geldt zowel voor de Octavia als voor de Golf. De Audi A4 van die periode heeft overigens 18 kg cng tanks en 25 l benzine. Eerder minder want ik heb er nog nooit meer dan 20 l in gekregen en kom maximaal 300 km ver op benzine. Zal blij zijn dat ik er nog 17.000 euro van krijg als ie volgend jaar met 35.000 km weg gaat…
  5. Uiteraard H gas. Een traject van 2 x 40 km over rechte 70 km/u wegen op winterbanden Goodyear 205/60/15. Op de zogezegd sportieve zomer ballonbanden Michelin 245/40/18 kom ik op hetzelfde traject meestal aan 3,9 kg/100 km. Ik begrijp het nut van die veel te brede banden eerlijk gezegd niet goed. Comfort is nu ook veel beter.
  6. Gisteren een ritje gedaan aan 3,3 kg/100 km met de A4 op Dats24 L gas. Duur is dus relatief…
  7. Blijkbaar gratis weg te geven aangezien er geen prijs bij staat.
  8. Brembos

    Toekomst cng

    De mijne gaat volgend jaar weg met amper 35.000 km op de teller. Er komt hoogstwaarschijnlijk een witte Tesla Model 3 Highland voor in de plaats. Ben al stilaan aan het rondkijken in Duitsland om daar een zo goed als nieuwe , max. 10.000 km , met trekhaak te vinden die onder de 40.000 euro grens blijft zodat ik van de Vlaamse overheidspremie kan genieten.
  9. Nieuwe prijzen Drive Systems : Ranst/Heverlee/Kallo : 1,50 Hoboken : 1,45 Londerzeel : 1,25 in tegenstelling tot de dieven van Dats24 lijken dit me eerlijke prijzen. 2 x 15 km omrijden om 7 euro te besparen is anderzijds ook niet echt de moeite waard.
  10. Dat weten ze zelf ook wel.. Volgens website Dats24 : calorische waarde Hasselt H gas = 11,52 kwh en Schoten L gas = 11,51. Nauwelijks verschil dus. Brecht : idem voor L gas.
  11. Mijn verbruik is nochtans hetzelfde als met het H+ gas van Drive Systems. Door de hogere vuldruk in vergelijking met Ranst kom ik er verder mee. Ik zie nu regelmatig een verbruik van minder dan 4 kg/100 km op dr boordcomputer verschijnen en dat had ik vroeger nooit bij L gas.
  12. € 1,861 voor L Gas , wat hier tegenwoordig eigenlijk H gas is , bij Dats24. Net de Drive Systems prijzen opgevraagd om te zien of het prijsverschil de omweg waard is….
  13. In Schoten en Brecht bij Dats24 1,585 voor L gas dat blijkbaar toch H gas is tegenwoordig. Ik kom er even ver mee dan met H gas tegenwoordig. 0,185 €/kg verschil is te weinig om nog de omweg naar Ranst of Hoboken te maken.
  14. Op mijn Bankkaart , blijkbaar fout van de Deutsche Bank. Is inmiddels in orde.
  15. Uiteraard , per mail. Ze verwijzen me door naar mijn bank , heb daar ook al van mijn oren gemaakt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...