-
Items
1.154 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
160
Brembos won de laatste dag op 3 december
Brembos had de meest gelikete inhoud!
Recente bezoekers van dit profiel
30.900 profielweergaven
Brembos's prestaties
-
Ik zal wel thuis laden aan 26 cent/kwh. Meer dan 60 cent/kwh bij Dats24 is naar analogie met hun cng prijzen schandalig duur.
-
Prijs voor electrisch rijden lijkt me ook nogal hoog. Ik zit aan 4 euro/100 km. Ik laad bijna altijd thuis (gewoon stopcontact) en enkel op vakantie aan de supercharger (5,5 euro/100 km).
-
Tegen 2030 stopt Dats24 waarschijnlijk ook wel met cng.
-
Dat gedoe met die batterijen valt wel mee hoor.
- 2 antwoorden
-
- elektrische
- ideale
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Er is ook een extra knop in elke deur om de deuren manueel te openen.
- 142 antwoorden
-
- auto
- elektrische
-
(en 5 meer)
Getagd met:
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Prijzen vallen mee. Bij de Audi stealer betaal je voor het vervangen van enkel een interieurfilter al bijna 200 euro.- 182 antwoorden
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Beperkt rijbereik ? Ongeveer 450 km , 75 km verder dan de g-tron. In september op de terugreis uit de Ardeche onderweg 2 keer 40 minuten geladen (Chalon sur Saone en Reims) , met 95% batterij vertrokken en met 20% thuis aangekomen. Verleden jaar met de g-tron 3 tankstops. 11u30 onderweg voor 1000 km net zoals vorig jaar.- 182 antwoorden
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Slecht is dat allemaal zeker niet, dat zal ik zeker niet beweren. Het heeft inderdaad ook zijn charme net zoals het paard en huifkar waarmee ik en een paar vrienden onlangs een ritje hebben gedaan. We hebben ons goed geamuzeerd met dit dagelijkse transportmiddel van de 19de eeuw - knipoog.- 182 antwoorden
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Handgeschakeld ? Nee , dank u . Na 5 jaar , deels met een verouderde dsg (elke 60.000 km een dure oliewissel), en een schokvrije eenversnellingswagen wil ik niets anders meer.- 182 antwoorden
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Jammer dat die mooie Gti peperduur is. Vanaf € 47.165,- . VW is voor niets verlegen. Een even snelle en ruimere Tesla model 3 heb je na aftrek van de overheidspremie en bij gebruik van mijn referral link al voor € 33.990,-. Zowat de prijs van een niet overdreven uitgeruste Golf 1.5 150 pk met dsg.- 182 antwoorden
-
Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Eens te meer een bewijs van de belabberde kwaliteit van de Vw producten en schandalig dat dit niet meer onder de garantie valt. Van coulance hebben ze bij Vw blijkbaar nog nooit gehoord . Blij dat ik er van af ben. Mijn motor draait zomer en winter geruisloos zonder lambdasondes en dergelijke.- 182 antwoorden
-
Station Brasschaat is enkel toegankelijk voor gemeentelijke diensten en Igean huisvuilophaal vrachtwagens. De vrij toegankelijke cng stations sterven jammer genoeg langzaam uit.
-
Onderhoudskosten Audi A3 sportback G-tron (CNG-aardgas)
Brembos reageerde op Aardgasrijder's topic in Onderhoudskosten
Meer dan 2.000 euro voor 4 jaar / 50.000 km onderhoud is toch wel extreem duur… -
Geen dakkoffer of fietsendrager In tegenstelling tot de A4 Avant zijn de koffers , voor en achter , groot genoeg voor alle bagage en een racefiets. Terug naar huis gereden met 2 laadstops van 40 minuten en aangekomen met 20%. Laadkosten en tol waren ongeveer gelijk. Super tevreden.
-
Na jarenlang met de Cng Vw / Audi naar de Ardeche te zijn gereden nu voor de eerste keer met de EV naar de Ardeche gereden. Ik kan dus de vergelijking goed maken. Eerste stop na 390 km met 11% restbatterij en daar in 40 minuten opgeladen naar 95%. Ongeveer de tijd die we nodig hadden voor ons ontbijt. 300 km verder nog eens opgeladen van 15 naar 95% in 40 minuten in Chalons sur Saone. Dit was voldoende om met 25% ter bestemming aan te komen. Weer net voldoende tijd om s middags een kleinigheid te eten. In Montelimar nog een kwartier geladen om ter plekke aan te komen met voldoende reikwijdte 75% voor ritjes ter plekke. Gemiddeld verbruik 13,9 kwh/100 km aan 0,32 €/kwh. Verleden jaar exact dezelfde trip gedaan met de Audi. Ook 3 tankstops op ongeveer dezelfde plekken met een gemiddeld verbruik van 4,5 kg/100 km aan ongeveer € 1,60/kg. Ongeveer even lang onderweg geweest. Tankbeurten van de Audi duurden weliswaar korter maar de tankstations lagen meestal verder van de snelweg en soms wat gedoe met de betaalkaarten (soms Romac en dan weer Bc of kredietkaart) of niet werkende pompen. Bij de ev geen gedoe met kaarten , gewoon inpluggen en direct laden bij Tesla vlakbij de snelweg. Elk systeem heeft uiteraard zijn nadelen maar tijdsverlies is er bij de juiste EV geen van. Met beide wagens dezelfde rijstijl aangehouden, gewoon de ter plekke geldende maximum snelheid gereden (110 en 130 km/u in Frankrijk). Wel de stroomvoet wat in bedwang houden want het ding trekt enorm snel op met een navenant stroomverbruik tot gevolg… Nadeel van de EV : je hebt geen 25 liter benzine als noodrantsoen ter beschikking als je toch eens niet op tijd bij een laadpunt komt..