Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Log in om dit te volgen  
Bij

Pitpoint Wommelgem

Recommended Posts

Gisteren nog eens gaan tanken in Wommelgem.

Pomp 8 is er al enige tijd buiten dienst.

Pomp 7 werkt wel:D

• Bedankt 1

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Bij zei:

Gisteren nog eens gaan tanken in Wommelgem.

Pomp 8 is er al enige tijd buiten dienst.

Pomp 7 werkt wel:D

Al goed dat er niet overdreven veel CNG-rijders zijn dan. Alhoewel, dit is eigenlijk geen goede reclame voor Pitpoint. Zij moeten zorgen dat beide pompen werken.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 242.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het probleem gekend bij Pitpoint? Net zoals bij Dats verzaken klanten al eens het te melden ^_^

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 50.000 km and counting

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 160.000 km  and counting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Is het probleem gekend bij Pitpoint? Net zoals bij Dats verzaken klanten al eens het te melden ^_^

Er staat een melding op hun eigen betaalterminal dat deze buiten werking is, dus ik veronderstel dat het anno 2017 automatisch gekend is?

Ik vind dit een erg snelle pomp! Kwaliteit op dit moment is slechts 80% volgens BC...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, CNGarni zei:

Ik vind dit een erg snelle pomp! Kwaliteit op dit moment is slechts 80% volgens BC...

Wat is erg snel?

33 kg tanken in Kallo duurt ook niet zo lang.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H+ gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze week daar weer gaan tanken maar het is daar de laatste tijd redelijk donker aan de CNG Pomp. Besparingen op het energiefactuur???😉

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stond gisteren en daarstraks in service (rood in de app). Nu niet meer, maar eens ter plaatse blijkt dat het toch niet ok is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...