Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Lage Emissie Zone

CNG wagen aangekocht? laat het ons weten

Recommended Posts

Laat hier weten welk type aardgaswagen je hebt besteld, wanneer je hem hebt besteld en wat op je bestelbon als leveringsdatum vermeld staat.

Geef ook de nodige commentaar: wachtende/geleverd/levering uitgesteld tot?

Op deze manier kunnen we veel beter opvolgen in welke mate de leveringsdatum gerespecteerd wordt.

Mijn aankoop: VW Caddy Maxi, besteld op 26/01/2017 met leveringsdatum 23/06/2017

Commentaar: wachtende

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn aankoop: VW Caddy Maxi

Besteld op 18/02/2017 met leveringsdatum 17/06/2017

Commentaar: zou deze week bij dealer aankomen, aankomende week zouden de papieren er zijn maar mag hem pas de 15e afhalen.

aangepast door Darmgasrijder
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wie zei daar ook al weer dat 3 weken op de parking bij d'Ieteren niet kon?

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, Darmgasrijder zei:

Hij staat inmiddels bij de Audi-garage op de parking welke van dezelfde firma is omdat ze daar meer plaats hebben. Vandaag moest ik toch in de buurt zijn dus meteen even bij vw binnengegaan om te vragen waarom het pas de 15e was en had met de planning te maken. Ze leverden iedere dag 5 auto's af op 't moment die gewassen en gewaxed moeten worden plus de uitleg geven. Kon dus niet sneller dan de 15e. Best zuur als je daar je nieuwe auto ziet staan en nog 2,5 week moet wachten...

IMG_5292.jpg

De praktijken van die Volkswagen-Audi dealer zijn ronduit schandalig ! Hij moet dan maar meer personeel aanwerven.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 246.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Fuck dat is echt niet tof , ik vond het al vervelend dat ik een week moest wachten toen de wagen bij de dealer aankwam. Mooie kleur. Welke opties heb je genomen ? App connect ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bijna alles ? Op de bon staat leverdatum half juni dus ik kan er weinig van zggn natuurlijk. En tot slot heb ik hem uiteindelijk toch een maand eerder dan op de bon staat en met wat ik hier allemaal lees met vertragingen enz mag ik nog van geluk spreken.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vw caddy maxi

Besteld 28\12\2016
Bestelbon: 5\3\2017
Geleverd: 24\3\2017

Wij hadden hem besteld voor het autosalon maar wel al met saloncondities

Verstuurd vanaf mijn Titan600EVO met Tapatalk

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Pé DAELEMMER zei:

VW GOLF Variant

besteld: 22/01

bestelbon: 31/03

geleverd: ???? geen kat die mij kan zeggen wanneer

Haal je beste Duits boven en probeer de hoofdfabriek te contacteren.

Dit is een gratis nummer volgens de site.

tel.: 0800 86 55 79 24 36 van 08.00u tot 20.00u bereikbaar.

http://www.volkswagen.de/de/dialog_center.html

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Haal je beste Duits boven en probeer de hoofdfabriek te contacteren.

Dude, you really crack me up...

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 28-4-2017 om 11:24, Lage Emissie Zone zei:

Laat hier weten welk type aardgaswagen je hebt besteld, wanneer je hem hebt besteld en wat op je bestelbon als leveringsdatum vermeld staat.

Geef ook de nodige commentaar: wachtende/geleverd/levering uitgesteld tot?

Op deze manier kunnen we veel beter opvolgen in welke mate de leveringsdatum gerespecteerd wordt.

Mijn aankoop: VW Caddy Maxi, besteld op 26/01/2017 met leveringsdatum 23/06/2017

Commentaar: wachtende

Update:

Commentaar: de bovenstaande leveringstermijn bedroeg 148 dagen, de werkelijke leveringstermijn bedraagt bij mij 103 dagen wat erop neerkomt dat de levering meer dan een maand vervroegd is. In de loop van volgende week hoop ik meer informatie te kunnen geven. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, francisp zei:

VW Caddy Maxi CNG LV

besteld: 08/04/2017

bestelbon: 18/08/2017

levering: wachtende...

Even voor je uitgerekend, je moet 132 dagen wachten volgens hun; mijn opmerking is dat je hem vermoedelijk vroeger zult krijgen.

Ze gaan je blij maken en je zult hem in juli ( maand 7 ) geleverd krijgen. :ph34r: tenminste: als ze aan dezelfde snelheid blijven werken als toen ik de wagen had besteld.

aangepast door Lage Emissie Zone
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In afwachting van een vw Caddy Maxi dubbele cabine. Waarschijnlijk 1 van de eersten, want homologatie voor CNG is pas goedgekeurd.

Besteld op 26/4/17.

Volgens bestelbon geleverd met ombouw 19/8/17.

Hopelijk geen vertraging.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

VW GOLF Variant

besteld: 28/012017 (facelift, saloncondities)

leveringstermijn bestelbon: 21/04/2017

geleverd: deze week telefoon gehad dat de productie opnieuw opstart en dat mogelijk eind augustus mijn nieuwe auto in België verwacht wordt

• Bedankt 2

VW Golf Variant 1.4 TGI DSG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Pé DAELEMMER En denk je dat je nu nog een andere auto kan bestellen die geleverd kan worden voor eind augustus? Het zou bovendien een gemiste kans zijn om de voordelen van CNG te ervaren.

• Vind ik leuk 2

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...