Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Onderhoudskosten VW Golf TGI (Variant) (cng-aardgas)

Aardgasrijder

Aanbevolen berichten

Verzamelbericht waar je de onderhoudskosten kan vermelden van de  VW Golf TGI en variant op CNG.
Hoeveel kost het onderhoud van een  VW Golf TGI op aardgas?

Graag km-stand vermelden en het bedrag van de factuur, samen met de geleverde prestaties.
Help anderen om de kostprijs van het reguliere onderhoud van een CNG-wagen te kunnen inschatten.
Heb je naast het reguliere onderhoud andere kosten? Vermeld deze ook zo gedetailleerd mogelijk B|
6[1].jpg7[1].jpg
Voorbeeld:
Km-stand: 15.000 km
Klein onderhoud inclusief oliewissel
Prijs onderhoud: 180 euro incl BTW
Extra kosten: 20 euro   :  1 nieuwe lamp
Totaal onderhoud: 200 euro

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...
  • 7 maanden later...
2 uren geleden, Darmgasrijder zei:

Amai, 25€ voor het onderdeel en dan zoveel nog aan werkuren ?

Och, al die officiële VAG-garages zijn schandalig duur! Diene Thuy in Wommelgem zal wel weer zo'n heel grote garage zijn. Die rekenen hun klanten altijd zwaar door dit in tegenstelling tot de kleinere VAG-garages.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag onderhoud 45.000 km laten uitvoeren : euro 127.23 incl BTW  (olie + filter + bijkomende werkzaamheden/controles).

Bijkomende werkzaamheden : invetten ophangingsrubbers vooraan (garantie) + softwareupdate handrem + autohold (gratis).

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Brembos zei:

Vandaag onderhoud 45.000 km laten uitvoeren : euro 127.23 incl BTW  (olie + filter + bijkomende werkzaamheden/controles).

Bijkomende werkzaamheden : invetten ophangingsrubbers vooraan (garantie) + softwareupdate handrem + autohold (gratis).

En bij welke garage heb je dat laten doen?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-2 om 12:29, Brembos zei:

Ik merk een "gekraak" als ik op drempels rij...heeft dat met invetten ophangingsrubbers te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Vandaag onderhoud 45.000 km laten uitvoeren : euro 127.23 incl BTW  (olie + filter + controles).

Bijkomende werkzaamheden : softwareupdate handrem + autohold (gratis).

dus net even veel betaald als Brembos

enne garage LAC in Lier

• Bedankt 1

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga daar ook en betaalde bij mijn 15.000 km onderhoud 55 euro meer.

Wel had men longlife olie "getankt" wat niet nodig is bij deze onderhoudsintervallen.

Men heeft ook nog gewerkt aan een rammel in mijn linkerachterdeur maar daarvan vond ik niks terug op de factuur.

Misschien werd dit doorgerekend in de werkuren...?

@Bij Welke olie heeft men gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lange_666 Ik moet eens kijken of dat op de factuur staat.

Toen ik vorige week belde met de man van het magazijn zei die dat er longlife 5w30 type 504 of 507 in moest.

Ik heb nu dus zo een buske in mijn garage staan voor het geval ik toch eens moet bijvullen.

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/06/2017 om 08:48, Brembos zei:

Duurdere longlife olie gebruiken = geldklopperij van de dealer. Je mag toch verwachten dat ze de instructies van VW volgen ?

Alleen als ze er overeenkomstig ook meer op verdienen. Anders jaagt men de klant enkel op extra kosten zonder dat het opbrengt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Lange_666 zei:

Alleen als ze er overeenkomstig ook meer op verdienen. Anders jaagt men de klant enkel op extra kosten zonder dat het opbrengt...

Wees maar zeker dat ze er extra op verdienen !! En veel extra !! 

Het prijsverschil bij inkoop is niet zo heel veel, op jouw factuur wordt dit verschil aangedikt tot een faktor maal 4 ofzo.xD kassa kassa ..........

• Triest 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 maanden later...

Na 5,5 maand met onze Variant cng super tevreden over de auto, prestaties en verbruik.  Staat nu 15.000 km op de teller, dus die geeft aan dat het tijd is voor onderhoud. Onze dealer zegt ergens dat er geen onderhoud nodig is tot 30.000 km. Als ik hier lees, zie ik dat iedereen om de 15.000 binnen gaat, wat ik eerlijk gezegd ook zelf dacht. Zijn er nog mensen die dit gehoord hebben?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...