Ga naar inhoud

Mylan1999

Leden
  • Aantal items

    248
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen in Hall of Fame

    7

Mylan1999 won laatst op Maart 8

Mylan1999 had de meeste likes voor zijn berichten!

Community reputatie

141 Super

Over Mylan1999

  • Titel
    Gedreven lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. 'n Kleine investering in een degelijke jerrycan (met goede afsluitdop om lekkage te voorkomen bij omvallen etc) van 10 of 20 liter zal je wel wat gedoe besparen denk ik, en geeft toch wat meer zekerheid (puur op die 9 liter benzinetank vertrouwen is toch wat krapjes, zeker in minder dicht bevolkte gebieden). Je zou ook kunnen overwegen om met de V70 te gaan, en ginder mankementen te laten herstellen bij de Volvo dealer; zal een stuk goedkoper zijn in de werkuren dan in België
  2. Ik meen eens gelezen of gezien of gehoord te hebben dat de TwinAir module vooral te maken heeft met de olie met correcte specificaties gebruiken @Koen C
  3. 100 jarige Albert Keijzer gaat voor Scania’s op bio-CNG https://truckstar.nl/100-jarige-albert-keijzer-gaat-voor-scanias-op-bio-cng/
  4. 100 jarige Albert Keijzer gaat voor Scania’s op bio-CNG https://truckstar.nl/100-jarige-albert-keijzer-gaat-voor-scanias-op-bio-cng/
  5. https://www.scania.com/be/nl/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2020/07/sitra-kiest-voor-cng-trucks-van-scania.html
  6. Denk dat modellen met de grote benzinetank Euro 6 zijn, en de modellen met een kleine benzinetank Euro 6d-TEMP zijn.
  7. Ah ik dacht dat dat ook zonder FB account te zien was Nog een Scania-nieuwtje: https://www.scania.com/be/nl/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2020/06/havi-logistics-vergroent-distributie-in-voedingssector-met-scani.html
  8. https://www.facebook.com/scaniagroup/posts/10158869661708888
  9. Eens de garantieperiode voorbij is gewoon zelf onderhoudjes doen, is quasi niks moeilijk aan, toch zeker het kleine onderhoud
  10. Is inderdaad wellicht een van de redenen. Scania bv heeft pas sinds een 2-tal jaar denk ik een 410 pk model in het gamma. Voorheen was het behelpen met 340 pk, wat bij bv zware terugvrachten niet meer voldoende is naar huidige maatstaven. Ik denk dat als het eerder praktisch toepasbaar was geweest ze bij Colruyt al wel eerder op CNG-trekkers waren overgestapt.
  11. https://www.scania.com/be/nl/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2020/05/vier-nieuwe-scania-trekkers-op-cng-voor-colruyt-group.html
  12. Dat zou dan een van de eerste keren zijn dat er een PVDA standpunt is waar ik me in kan vinden
  13. Binnen enkele jaren import uit Duitsland (over de herkomst ervan ginder zullen we maar niet beginnen zeker ): https://www.elia.be/nl/infrastructuur-en-projecten/infrastructuurprojecten/be-de
  14. Is alleszins een GDI (denk dat je dat bedoelde?), directe injectie dus, volgens Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Korando#Fourth_generation_(C300;_2019–present)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...