Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Mylan1999

Leden
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Mylan1999 last won the day on May 6

Mylan1999 had the most liked content!

Community Reputation

132 Super

1 Follower

About Mylan1999

  • Rank
    Aardgasexpert

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Denk dat modellen met de grote benzinetank Euro 6 zijn, en de modellen met een kleine benzinetank Euro 6d-TEMP zijn.
  2. Ah ik dacht dat dat ook zonder FB account te zien was Nog een Scania-nieuwtje: https://www.scania.com/be/nl/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2020/06/havi-logistics-vergroent-distributie-in-voedingssector-met-scani.html
  3. https://www.facebook.com/scaniagroup/posts/10158869661708888
  4. Eens de garantieperiode voorbij is gewoon zelf onderhoudjes doen, is quasi niks moeilijk aan, toch zeker het kleine onderhoud
  5. Is inderdaad wellicht een van de redenen. Scania bv heeft pas sinds een 2-tal jaar denk ik een 410 pk model in het gamma. Voorheen was het behelpen met 340 pk, wat bij bv zware terugvrachten niet meer voldoende is naar huidige maatstaven. Ik denk dat als het eerder praktisch toepasbaar was geweest ze bij Colruyt al wel eerder op CNG-trekkers waren overgestapt.
  6. https://www.scania.com/be/nl/home/experience-scania/news-and-events/News/archive/2020/05/vier-nieuwe-scania-trekkers-op-cng-voor-colruyt-group.html
  7. Dat zou dan een van de eerste keren zijn dat er een PVDA standpunt is waar ik me in kan vinden
  8. Binnen enkele jaren import uit Duitsland (over de herkomst ervan ginder zullen we maar niet beginnen zeker ): https://www.elia.be/nl/infrastructuur-en-projecten/infrastructuurprojecten/be-de
  9. Is alleszins een GDI (denk dat je dat bedoelde?), directe injectie dus, volgens Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Korando#Fourth_generation_(C300;_2019–present)
  10. @David82 Naar wat voor een camionette zoek je? Een gewone gesloten of een chassis-cabine? Gastanks bijplaatsen lijkt me bij een chassis-cabine vele malen makkelijker dan bij een gewone gesloten variant die uit de fabriek komt rollen.
  11. Binnenkort een permanentie-dienst voor/van Sarens Hun huisstijl past al goed bij de blauwe zwaailichten voor interventievoertuigen
  12. Ja natuurlijk is nogal wiedes hé Maar ge moet ze ter plekke van het ongeval krijgen, en ook (tijdig!) met water gevuld krijgen. Zo ne container moet ook nog een stuk breder zijn dan de vrachtwagen zelf om niet al te veel tijd te verliezen bij hem erin te mikken, op zich niet het grootste probleem, maar ge moet al een serieuze kraan hebben om 8 ton op te heffen me dunkt
  13. Het lijkt nochtans wel steeds nodig te zijn om de auto onder te dompelen, anders zou men het niet doen lijkt me, tenzij uit voorzorgsmaatregel (je wil immers niet dat de hele auto na 2u ineens weer in lichterlaaie staat). Bij een auto valt dat onderdompelen nog redelijk goed te doen, maar wat als hetzelfde opeens bij een vrachtwagen van 8 ton (of meer in het geval van een vaste bakwagen) moet gebeuren?
  14. Het station in Haasrode is niet alleen van CNG voorzien, maar ook van een snellader zag ik vanochtend.
×
×
  • Create New...