Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Celen

Leden
  • Items

    63
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

Celen won de laatste dag op 9 december 2019

Celen had de meest gelikete inhoud!

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Celen's prestaties

Aardgas ontdekkingsreiziger

Aardgas ontdekkingsreiziger (3/9)

  • Eerste bericht geplaatst
  • Maakt vaak berichten aan
  • Reageert vaak
  • 1 week lid
  • 1 maand lid

Recente badges

22

Reputatie

  1. Was ik van plan, ik ken iemand die mijn onderhoud deed vroeger op mijn auto. voor 35 euro ofzo was ik gesteld daar.
  2. ja, hun beweren da een cng wagen andere olie nodig heeft alsook dat je alle 15000 km moet gaan
  3. VW garage Verellen (geel) 13671km (1 jaar) Inspectie met olie verversen € 73,59 Dichting carterstop € 2,60 Carterstop € 3,80 Oliefilter € 12,00 Ruitenwisservloeistof € 1,50 Motorolie 5w30 504/507 € 76,40 Kleine leveringen € 5,78 Milieubijdrage € 3,50 + 21% btrw = 216,80 goe doorgeteld voor de olie precies
  4. Als ik speciaal moet rond rijden om te tanken voor H-gas dan win ik niks eh :).
  5. Die zijn vuldruk is zelfs beter dan die van den DATS24. Ik ga meestal daat tanken. Wel 1 cent duurder. Wanneer DATS24 verlaagt duurt het daar een paar weken tot ze volgen. Wanneer het een prijsverhoging is zijn ze natuurlijk rapper.
  6. ik gebruik geen app meer omdat ik niet altijd op dezelfde plaats tank. En de vuldruk van DATS24 en die van Pitpoint verschilt veel. Dus ik kan mijn verbruik niet op tankbeurten baseren. dus dan klopt alleen het algemeen gemiddelde maar die per tankbeurt klopt nooit.
  7. Ok, dan is het voor mij duidelijk. Als het dus normaal is en dat inderdaad mijn verbruik was moet ik de volgende keer gewoon opletten dat ik niet meer in Nederland moet tanken Trouwens ik rij normaal op L-gas van 90% kwaliteit (0,89 euro/kg). Wel straf dat ze dan in Nederland 1,19 euro/kg vragen voor kwaliteit van 80%. Ik bedoel, das 30 cent duurder voor gas dat ook nog eens 10% meer verbruikt. Bij deze dus weeral bijgeleerd.
  8. Ik begrijp dat dit soms hoger kan liggen, en soms is er wel al eens iets meer in gegaan, maar deze hoeveelheid springt er toch uit. Als je dan merkt dat de autonomie helemaal niet stijgt ten opzichte van anders (ok, 80% gas vs 90% notmaal L-gas, daaarmee rekening houdend). Mijn gevoel zegt dat dit niet klopt. 16,5kg voor 290km? Lijkt me wel heel veel eh? of 80% gas is gewoon heel slecht.
  9. haha. Verlof? en ik dacht, ik tank ginder wel effe. Ondertussen inderdaad wel al gevonden dat 80% normaal is. Met die prijs/kwaliteit... Wie kiest er dan in Nederland voor een CNG-wagen?
  10. Vandaag redelijk gekloot bij PitPoint Gouda. Ten eerste 1,197 per kg voor gaskwaliteit van 80% (boordcomputer auto en verbruik boordcomputer bevestigt dit) Dit wil ik op zich nog even in het midden laten omdat dit misschien normaal is met groengas? Iemand die dit kan bevestigen? Maar waar ik wel een probleem mee heb is dat ik volgens de pomp meer als 16,5kg heb kunnen tanken in een tank waar maximaal 14,4kg in kan! Ja de tank was leeg en soms kan dit meer zijn maar meer als 2kg extra, no way! En tijdens het rijden werd ook snel duidelijk dat dit niet klopt. 290km autonomie... (effectief want de teller daalt al en deze begint te dalen vanaf 240km resterend en klopt dan ook) even omrekenen en ik ben bijna 6,90 kwijt voor 100km tegenover ongeveer 5 euro bij belgische stations
  11. Heb jij H gas? Want 4,39kg haal ik nooit met L gas.
  12. Je zit normaal rond de 5 euro per 100km, dat klopt. In de zomer iets minder, in de winter iets meer.
  13. plankgas doe ik niet vaak. Gas is zo al snel genoeg op . Dus doorslippen heb ik nog niet voor gehad.
  14. geen Idee, trouwens nog bijkomende feedback. De sensoren van de Arona doen soms wel raar. In de file ziet die soms dingen die er niet zijn. Ik heb de indruk dat die zeer gevoelig zijn aan vuil.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...