Populair bericht Philippe Geplaatst: 5 oktober 2020 Populair bericht Geplaatst: 5 oktober 2020 10 minuten geleden, Shortlease zei: Iemand hier ondertussen al een update over? Op website Q8 niets te vinden precies. Beste Shortlease, We verwachten dat het station begin november in dienst is. Nog even geduld... Philippe 3
Shortlease Geplaatst: 5 oktober 2020 Geplaatst: 5 oktober 2020 7 uren geleden, Philippe zei: Beste Shortlease, We verwachten dat het station begin november in dienst is. Nog even geduld... Philippe Bedankt voor het snelle antwoord! Ik vermoed het antwoord al te weten, maar zou het H, H+ of L-gas worden?
Populair bericht Philippe Geplaatst: 5 oktober 2020 Populair bericht Geplaatst: 5 oktober 2020 20 minuten geleden, Shortlease zei: Bedankt voor het snelle antwoord! Ik vermoed het antwoord al te weten, maar zou het H, H+ of L-gas worden? Wij gaan voor niets minder dan H+ ... 😉 1 1 1
Shortlease Geplaatst: 5 oktober 2020 Geplaatst: 5 oktober 2020 15 minuten geleden, Philippe zei: Wij gaan voor niets minder dan H+ ... 😉 Haha, niet het antwoord waar ik mijn geld had opgezet, maar goed nieuws iig!
Bremel Geplaatst: 20 december 2021 Geplaatst: 20 december 2021 Esso Heverlee staat nog steeds op 1,2 euro per kg, voor H+-gas dan nog. Veruit de beste deal van het hele land lijkt me, nu de laatste andere uitschieters (in positieve zin) zich allemaal gelijkgetrokken hebben met de landelijke gemiddelden. En wat een luxe om gewoon langs de snelweg te kunnen tanken tegen de allerlaagst mogelijke prijs, iets wat met (zelf betaalde...) benzine of diesel het laatste is wat je zou doen. 1 1
Laurens Geplaatst: 27 december 2021 Geplaatst: 27 december 2021 Op zaterdag stond deze alweer op 1.70. Wel nog steeds beter dan DATS/Gabriëls Merelbeke natuurlijk.
Taaner Geplaatst: 27 december 2021 Geplaatst: 27 december 2021 1 uur geleden, Laurens zei: Wel nog steeds beter dan DATS/Gabriëls Merelbeke natuurlijk. Zelfs bij gelijke prijs ben je hier nog goedkoper, is H+ gas waarmee je verder kan rijden :-) Wat is de prijs momenteel bij Gabriëls eigenlijk? Zaterdag bij Q8 op de Kortrijksesteenweg gaan tanken, was daar al 2€
Bremel Geplaatst: 27 december 2021 Geplaatst: 27 december 2021 Elders las ik dat Heverlee richting Luik inderdaad 1,70 was, maar richting Brussel opvallend genoeg nog steeds 1,20. Was misschien maar van korte duur, iemand het ter plaatse gezien?
Joffer67 Geplaatst: 28 december 2021 Geplaatst: 28 december 2021 18 uren geleden, Bremel zei: Elders las ik dat Heverlee richting Luik inderdaad 1,70 was, maar richting Brussel opvallend genoeg nog steeds 1,20. Was misschien maar van korte duur, iemand het ter plaatse gezien? Op 28/12/21 rond 9.30h speciaal gestopt om te gaan kijken op de E40 richting Brussel en daar is het (voorlopig?) 1,20€. Er stonden wel 2 vrachtwagens zowel links als rechts zonders chauffeurs die de beide pompen van CNG blokkeerden.
Joffer67 Geplaatst: 28 december 2021 Geplaatst: 28 december 2021 13 uren geleden, Joffer67 zei: Op 28/12/21 rond 9.30h speciaal gestopt om te gaan kijken op de E40 richting Brussel en daar is het (voorlopig?) 1,20€. Er stonden wel 2 vrachtwagens zowel links als rechts zonders chauffeurs die de beide pompen van CNG blokkeerden. Helaas van korte duur... deze avond stond het ook aan de kant richting Brussel 1.70€ voor 1 kg H+.
Brembos Geplaatst: 29 december 2021 Geplaatst: 29 december 2021 1.70 valt nog mee voor H+ ; Komt overeen met een benzineprijs van 1.10 euro/liter.
Laurens Geplaatst: 25 februari 2022 Geplaatst: 25 februari 2022 Op 27/12/2021 om 13:15, Taaner zei: Zelfs bij gelijke prijs ben je hier nog goedkoper, is H+ gas waarmee je verder kan rijden :-) Wat is de prijs momenteel bij Gabriëls eigenlijk? Zaterdag bij Q8 op de Kortrijksesteenweg gaan tanken, was daar al 2€ Oei ik zie het nu pas, maar was iets van een €2.21. Vanavond weer tanken, ik hoop dat het niet opeens de lucht in geschoten is...
Taaner Geplaatst: 25 februari 2022 Geplaatst: 25 februari 2022 5 uren geleden, Laurens zei: Oei ik zie het nu pas, maar was iets van een €2.21. Vanavond weer tanken, ik hoop dat het niet opeens de lucht in geschoten is... Was 2.27, laatste bevestiging van deze prijs op Carburogaz is van 20/2. Q8 was ondertussen zelfs al meer: 2,30. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen