Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 uren geleden, Philippe zei:

Beste Shortlease, 

We verwachten dat het station begin november in dienst is. Nog even geduld...

Philippe

Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik vermoed het antwoord al te weten, maar zou het H, H+ of L-gas worden? :D

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Esso Heverlee staat nog steeds op 1,2 euro per kg, voor H+-gas dan nog. Veruit de beste deal van het hele land lijkt me, nu de laatste andere uitschieters (in positieve zin) zich allemaal gelijkgetrokken hebben met de landelijke gemiddelden. En wat een luxe om gewoon langs de snelweg te kunnen tanken tegen de allerlaagst mogelijke prijs, iets wat met (zelf betaalde...) benzine of diesel het laatste is wat je zou doen. B|

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Laurens zei:

Wel nog steeds beter dan DATS/Gabriëls Merelbeke natuurlijk.

Zelfs bij gelijke prijs ben je hier nog goedkoper, is H+ gas waarmee je verder kan rijden :-)

Wat is de prijs momenteel bij Gabriëls eigenlijk? Zaterdag bij Q8 op de Kortrijksesteenweg gaan tanken, was daar al 2€

Geplaatst:

Elders las ik dat Heverlee richting Luik inderdaad 1,70 was, maar richting Brussel opvallend genoeg nog steeds 1,20. Was misschien maar van korte duur, iemand het ter plaatse gezien? 

Geplaatst:

18 uren geleden, Bremel zei:

Elders las ik dat Heverlee richting Luik inderdaad 1,70 was, maar richting Brussel opvallend genoeg nog steeds 1,20. Was misschien maar van korte duur, iemand het ter plaatse gezien? 

Op 28/12/21 rond 9.30h speciaal gestopt om te gaan kijken op de E40 richting Brussel en daar is het (voorlopig?) 1,20€. Er stonden wel 2 vrachtwagens zowel links als rechts zonders chauffeurs die de beide pompen van CNG blokkeerden.

Geplaatst:
13 uren geleden, Joffer67 zei:

Op 28/12/21 rond 9.30h speciaal gestopt om te gaan kijken op de E40 richting Brussel en daar is het (voorlopig?) 1,20€. Er stonden wel 2 vrachtwagens zowel links als rechts zonders chauffeurs die de beide pompen van CNG blokkeerden.

Helaas van korte duur... deze avond stond het ook aan de kant richting Brussel 1.70€ voor 1 kg H+.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 27/12/2021 om 13:15, Taaner zei:

Zelfs bij gelijke prijs ben je hier nog goedkoper, is H+ gas waarmee je verder kan rijden :-)

Wat is de prijs momenteel bij Gabriëls eigenlijk? Zaterdag bij Q8 op de Kortrijksesteenweg gaan tanken, was daar al 2€

Oei ik zie het nu pas, maar was iets van een €2.21. Vanavond weer tanken, ik hoop dat het niet opeens de lucht in geschoten is...

Geplaatst:
5 uren geleden, Laurens zei:

Oei ik zie het nu pas, maar was iets van een €2.21. Vanavond weer tanken, ik hoop dat het niet opeens de lucht in geschoten is...

Was 2.27, laatste bevestiging van deze prijs op Carburogaz is van 20/2.

Q8 was ondertussen zelfs al meer: 2,30.

• Bedankt 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...