Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 27-08-23 in alle zones

  1. Gisteren voormiddag langs geweest en alles terug in orde
    2 punten
  2. Londerzeel : 1,15 Ranst,Kallo,Hoboken,Heverlee : 1,35
    2 punten
  3. Een klepsteelafdichting! Wie verzint zo'n naam? Ik zou hem laten herstellen door Repelsteeltje. Sorry, ik kon het niet laten.
    2 punten
  4. Interresant stuk wat CNG met H2 vergelijkt; ¿ Hydrogen or Methane ? | Edenergy
    1 punt
  5. 🥲 🤣 (De laatste emoji kan ik niet meer vinden).
    1 punt
  6. Voor zij die een Lancia Ypsilon op CNG uit Italië hadden willen importeren : te laat. De CNG versie wordt niet meer aangeboden. Enkel nog een hybride (1.0 Firefly) en een versie op LPG (1.2 FIRE). Waarschijnlijk vind je nog wel een CNG bij een dealer / in stock (in Italië). Nog nieuws : Lancia komt volgend jaar (2024) opnieuw beschikbaar op o.a. de Belgische markt. Met als enigste model ... de Ypsilon. Die zal ongeveer vanaf midden 2024 afgelost worden door ... een Ypsilon (op basis van de Peugeot 208). (ik mis een aantal icoontjes zoals : tranen met tuiten lachen, over de grond rollen van het lachen, liggend en al bulderlachend met voeten en vuisten op de grond kloppen, etc)
    1 punt
  7. Ik weet niet welke info je precies zoekt; het gaat vooral om een herhaling van wat al bekend was (boetes voor laattijdige keuring schrappen, bepaalde gebreken geven niet meer automatisch aanleiding tot een afkeuring...) en daarnaast de aankondiging dat ze het speelveld wil herverdelen door de huidige groepen (KM, AIBV enzovoort) niet langer het monopolie te geven binnen "hun" grondgebied. "Eender welk bedrijf dat zich aan de voorschriften houdt en op dezelfde manier een objectieve en kwalitatieve keuring garandeert, zou een alternatief keuringsstation mogen openen" en "Uiteindelijk zou het voorstel van de minister ertoe moeten leiden dat de Vlaming kan kiezen waar hij naar de keuring gaat. Een systeem dat wat nauwer aanleunt bij het Nederlandse model dus. Daar kan je bij talloze garages terecht." Verder moeten alle details nog uitgewerkt worden.
    1 punt
  8. Ik stond er ook recent en de CNG installatie is daar definitief verdwenen zonder hun klanten op de hoogte te brengen. Blijkbaar hebben ze gekozen om daar elektrische wagens te laden. Als ik nog eens voorbij rij ,neem ik wel een foto . Luc
    1 punt
  9. Esso Heverlee staat inderdaad op 1.35
    1 punt
  10. Hey Josy, koppakking had een lek en wordt binnenkort gemaakt :-)
    1 punt
  11. Rit naar de Ardeche : tanken in Metz , Fragnes en Montelimar. Overal redelijk goede druk , 43 kg/62 euro verbruikt op 1000 km.
    1 punt
  12. Vanavond om 19h nog kunnen tanken aan 1,227 . Zal wel de laatste keer geweest zijn voor deze maand...
    1 punt
  13. bruno's Tessenderlo naar 1,35€ gegaan
    1 punt
  14. Mijn onderhoud gebeurt bij een onafhankelijke garage (Bosch service) aan 50% van de stealer tarieven.
    1 punt
  15. Laatste keer proefondervindelijk gemerkt dat het helpt om de eerste tankbeurt al iets vroeger zelf te stoppen en dan een tweede keer te tanken. Als je hem laat doen tot hij zelf stopt, is de druk vaak te hoog opgelopen en krijgt hij er zelfs bij een nieuwe poging niets meer bij. Concreet gestopt net iets boven de 13 kg (ongeveer 170 bar toen) en de tweede keer er nog een goede 2 kg ingekregen, waardoor ik in totaal aan zo'n 15,5 kg kwam. Een stukje beter dan de 14,5 kg die ik meestal krijg in één keer, maar natuurlijk nog niet de 16-17 kg die pompen met echt goede druk erin krijgen.
    1 punt
  16. Ik heb de Gibgas app opnieuw geïnstalleerd en de DATS stations staan er terug op. Oef, kan ik weer zien hoeveel ik bespaar door ergens anders te gaan tanken. 😉
    1 punt
  17. DATS24 is alvast omhoog gegaan naar 1.83 euro per kilo.
    0 punten
  18. We hebben een audi A5 g tron uit 2020. met een half jaar ook veel olie verbruik, 1 liter op 2000 km. Auto naar de garage, was nog garantie dus heel motorblok uit elkaar, kosten € 6000,- gelukkig niet voor ons. Daarna is het 1,5 redelijk goed gegaan en inderdaad bij 50.000 km weer hoog verbruik. We zitten nu op 1000 km rijden 1 liter bijvullen. Bij de dealer natuurlijk gemeld, maar is normaal bij de Cng modellen, die verbruiken nu eenmaal meer. Hele rookwolken komen uit onze uitlaat op momenten. Wij hebben hem geleasd en zijn blij dat het contract afloopt. Als we nu de motor kapot rijden is de schade inderdaad voor ons, ivm de garantie die al na twee jaar afloopt. Belachelijk gezien de garanties op kleine b en c merken vaak 5-7 jaar zijn. We hebben nu ook de elektrische achterklep die doorzakt, uit coulance levert Audi de onderdelen, maar de montage a € 750,- zouden we zelf moeten betalen.
    0 punten
Deze erelijst is ingesteld op Brussel/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...