Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gibgas is prima om stations zo te vergelijken: bij de prijs zie je tussen vierkante haakjes steeds een soort index staan, die rekening houdt met het verschil tussen L- en H-gas en dus objectief toont hoe goedkoop of duur een station is. De precieze berekening is mij onduidelijk maar ik denk dat 1 het (landelijke?) gemiddelde is of zo, dus alles eronder is sowieso interessant. 

• Bedankt 1
Geplaatst:
Op 10/3/2016 om 12:06, Brembos zei:

Rijbereik met L gas van Dats24 : 280 , maximum 300 km.

Rijbereik met H+ gas Kallo (0.90 euro/kg) : 390 km en probleemloos meer dan 400 km. Met de huidige tankvulling staat de wijzer van de CNG meter net op half. Het verschil is bij mij zeker 40% minder verbruik.

dat is wel een heel groot verschil ... wat voor soort trajecten doe je meestal?

1167335.png

Geplaatst:

Dat zijn bijna Nederlandse prijzen. Nu € 1,89 voor een kilo L-CNG.

Ik ken één pomp in Nederland die nog CNG verkoopt voor €1,40 de kg (Stadsparking Leiden) maar dat is echt een uitzondering.

Geplaatst:
1 uur terug, Herbie zei:

Vandaag nieuw record gehaald 26,26€ voor mijn Golf. Vulling bij Dats

Prijs is toch al eventjes dezelfde bij Dats dacht ik. Maar door het koudere weer kan je wel meer tanken :-)

Geplaatst:
2 uren geleden, Grote Kaas zei:

Dat zijn bijna Nederlandse prijzen. Nu € 1,89 voor een kilo L-CNG.

Ik ken één pomp in Nederland die nog CNG verkoopt voor €1,40 de kg (Stadsparking Leiden) maar dat is echt een uitzondering.

Ik weet niet waar jij tankt, maar is toch een van de duurdere pompen. Geen andere pompen in de omgeving?

Geplaatst: (aangepast)

Meer tanken en wat minder rijdeno.O

Had dat vorig jaar ook, nog wat kouder en de 400km met vollebak haal ik niet meer

aangepast door Herbie

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Geplaatst:

Vandaag getankt Esso Heverlee aan autosnelweg richting Luik. 1,2 € , goeie vuldruk. Spijtig dat ik er slechts sporadisch voorbij kom. Aantal te rijden kms gaf 500km aan. Anders max. 470 km.

Geplaatst:

De Enora-stations (waaronder het bovengenoemde station in Zellik) staan nu op 1,449. Dats wordt nu dus duidelijk de "voordeligste" in veruit de meeste regio's zolang ze hun huidige prijs aanhouden (1,39 H en 1,21 L). 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...