Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
DeNbEiRe_84

CNG rijder gespot 3.0

Recommended Posts

Vandaag om 14u18 een grijze Seat Leon ST TGI van Aquafin zonder sticker aan het Dats24-tankstation in Tongeren.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 222.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 10.00u een grijze golf variant aan bakkerij Somers in Oelegem

• Vind ik leuk 1

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen om 8u15 op de Mechelsesteenweg in Dendermonde een Audi A4 Avant G-Tron gespot ?

• Vind ik leuk 1

Knipsel.JPG.5f00e32586493e9e88e16a99c5d1bee0.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Eandis fiat cng aan rotonde oelegem kerkstraat. Ochtend.
  • Nieuwe lichtgrijze caddy op brug albertkanaal oelegem 12u 

• Vind ik leuk 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van alle spots in dit topic (en versie 1.0 en 2.0) verwondert het me dat er zo weinig zijn die zeggen... en dat was ik.

En alhoewel ik zelf met versie 1.0 begonnen ben, ben ikzelf ook nog nooit gespot. 

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Lange_666 zei:

Van alle spots in dit topic (en versie 1.0 en 2.0) verwondert het me dat er zo weinig zijn die zeggen... en dat was ik.

Ja, inderdaad. Ik heb wel @Bert P en @deverhelst al gespot in Dendermonde. Zelf sta ik voorlopig ook nog niet op de gevoelige plaat, ondanks mijn grote AGR-sticker op mijn achterruit ?

• Hahaha 2

Knipsel.JPG.5f00e32586493e9e88e16a99c5d1bee0.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren rond 16.30u kruispunt zandpoortvest en leuvensesteenweg in Mechelen een blauwe fiat Qubo (geen foto want GSM zit in mijne fietstas?)

• Vind ik leuk 2

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze morgen rond 6.30 u met de dieselsandero gaan tanken bij dats in Lier. Aan de CNG pomp stond een opel combo van de dienst wegen en verkeer te tanken

• Vind ik leuk 1

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen op R6 rond Mechelen : Wéér en truck op LNG; deze keer een VOLVO 460 met Nederlandse nummerplaat.

Bovendien : Voorzien van groene ruitvormige LNG sticker op de cilindervormige LNG tank.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisterenavond was er aan pomp 6 van de DATS 24 in Tongeren een grijze VW Golf TGI CNG aan het tanken, om 20u20. Maar hij had geen sticker op zijn achterkant.

Het is zo bijna alsof de verpleegster een spuit gegeven heeft en er moet een pleister op ! ?

Škoda Octavia Combi G-Tec | Op dit ogenblik een verbruik van 4,14 kg/100 km | 222.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Na goede recensies vandaag in Houthalen gaan tanken bij Q8. Was nog maar juist geparkeerd aan de slurf of stond er al een grijze vw golf break te claxoneren dat meneer wilde tanken. Ben opzij gegaan , want CNG doe ik OP MIJN GEMAKSKE.?

Had zelfs geen enkele stickers erop. Zelfs de huisstickers niet. Geen tijd waarschijnlijk of deze moest op zijne claxon hangen.?

Verder goede vuldruk en ging er meer in als verwacht.

• Hahaha 1
  • Triest 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze middag een grijze caddy geparkeerd aan de natuurpuntschuur. (schawijkstraat in ranst)

• Vind ik leuk 1

Golf TGI Highline (2015)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om 16u10 langs de Maastrichtersteenweg in Tongeren, ongeveer ter hoogte van huisnr 284, een lichtgrijze Caddy Maxi zien staan met de huissticker. Die sticker was op een heel originele plaats gekleefd: mooi in het midden bovenaan de achterruit.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tegenwoordig zie ik af-en-toe LNG vrachtwagens (oa op de E40 Luik-Leuven, laatst nog een Iveco Stralis 4x2 trekker), zou wel eens kunnen toenemen als het LNG station in Heverlee in gebruik is.
LPG vrachtwagens zie ik ook af-en-toe, de firma E. Victor-Meyer heeft een aantal dual-fuel's lopen (diesel en LPG mengsel), te herkennen aan de LPG sticker op de achterwand van de cabine. Het moet toch goed lijken te werken, aangezien ze dit al een aantal jaar hebben en ook enkele recentere exemplaren ermee zijn uitgerust.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Edit op m'n vorige bericht (waar staat de edit knop?): ik vraag me al een tijdje af waarom er geen LPG-only vrachtwagens bestaan, met een ottomotor dus. De brandstof is goedkoop, goed beschikbaar (beter dan LNG of CNG momenteel) en aangezien het een echte ottomotor betreft heb je er in de toekomst ook geen problemen mee in lage emissiezones, want LPG wordt hiervoor gelijkgeschakeld aan benzine.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Mylan1999 zei:

Edit op m'n vorige bericht (waar staat de edit knop?): ik vraag me al een tijdje af waarom er geen LPG-only vrachtwagens bestaan, met een ottomotor dus. De brandstof is goedkoop, goed beschikbaar (beter dan LNG of CNG momenteel) en aangezien het een echte ottomotor betreft heb je er in de toekomst ook geen problemen mee in lage emissiezones, want LPG wordt hiervoor gelijkgeschakeld aan benzine.

Zie jij onderaan je geplaatste bericht niet : Quote | Wijzig ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites