Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was deze morgen toch even schrikken... mijn tweelingbroer in zelfde kleur maar met grote lelijke CNG sticker zien tanken aan de DATS24 te Zaventem. Jonge gast die gehaast was. Was een mooie ervaring op een maandagmorgen :D

• Hahaha 1

AUDI A3 Sportback g-tron  807461_5.png

Geplaatst:
1 uur terug, GiGi zei:

Was deze morgen toch even schrikken... mijn tweelingbroer in zelfde kleur maar met grote lelijke CNG sticker zien tanken aan de DATS24 te Zaventem. Jonge gast die gehaast was. Was een mooie ervaring op een maandagmorgen :D

Allez, ik wist niet dat er ook grote lelijke CNG-stickers bestaan :ph34r:. Was die dan zoveel groter dan de officiële verplichte?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

@muscles er zijn verschillende variaties beschikbaar.

Als je bv. die van drivesystems krijgt, dan staat daar reclame onder en is de sticker zo makkelijk 1.5 hoger.

Natuurlijk knip je die reclame er af.... maar niet iedereen doet dit.

Ik heb er zo al enkele gezien met een LPG-sticker met reclame van drive systems of een andere installateur.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
Op 20/5/2017 om 23:06, Koen C zei:

Brydenbach was toch een loper ?

Zwemwedstrijd <-> atletiek : ik zie de link niet ? :S

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fons_Brydenbach

Fons Brydenbach was inderdaad een getalenteerde (lange afstands-) loper.

Hij was getrouwd met Anne Feyten, zwemster en sinds vele jaren succesvol  als hoofdzwemtrainster bij HZC Herentals.

Naar verluidt is Fons degene die aan Louis Croenen (die zijn carrière gestart is bij HZC) de weg naar de zwem(Top)sport heeft gewezen. (In plaats van voetbal).

Fons was immers jarenlang voorzitter, boegbeeld en sportief inspirator van de zwemvereniging.

Om zijn heengaan te herdenken is er elk jaar een belangrijke zwemwedstrijd in Herentals aan hem opgedragen.

Zijn zonen Tim en Hans hebben jarenlang op hoogstaand niveau gezwommen en zijn ook sterk actief in triathlon.

Geplaatst:

@paulDS Bedankt voor die extra info.

De link klopt nu voor de volle 100 % ;)

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Zondag op de parking van het vrieselhof (natuurfeest evenement) ook zo een up gezien met CNG sticker met het logo van de provincie antwerpen op de deuren

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren om en rond mechelen station 2 x caddy ne lichte en nen donkerblauwe allebei met de gekende sticker. Op het kruispunt met de leuvense steenweg ne fiat doblo maxi van natuurpunt buiten de lelijke sticker op de zijkant een grote sticker met de tekst ik rijd op aardgas.

• Vind ik leuk 1

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Geplaatst:

op 01/06/17 donderdag ochtend een donkerblauwe VW Caddy TGI, zonder CNG sticker, stond op de minervastraat in Mortsel. Ik heb deze wagen zeker nog een paar keer gezien. Super goed nieuws want het aantal CNG wagens vlakbij mijn adres is goed aan het stijgen, ik ken nu al 4 CNG wagens en dit in een straal van 250meters!

Zijn er updates ivm die CNG pomp van PitPoint-Maes op de krijgsbaan in mortsel?

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Geplaatst:
2 uren geleden, niko zei:

Nee, ik kan niks vinden van Mortsel. PitPoint Willebroek staat daarentegen wel op de planning.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

Vandaag in Leiden (Nederland) bussen op CNG:

Ook een zwarte Skoda Citigo op CNG gezien in Stramproy (net over de Belgische grens) met Belgische nummerplaat

IMG_1964.JPG

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
34 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Vandaag in Leiden (Nederland) bussen op CNG:

Ook een zwarte Skoda Citigo op CNG gezien in Stramproy (net over de Belgische grens) met Belgische nummerplaat

Hoeveel kilogram CNG zou in de aardgastanks van die bus gaan?

Geplaatst:
4 uren geleden, stefanmiler zei:

Daarstraks zilveren Citigo in Merksem richting Noorderlaan/politiekantoor

De mensen van Ngva.be zijn blijkbaar niet op de hoogte dat de Skoda Citigo G-Tec nog altijd verkrijgbaar is. De Citigo is wel alleen maar beschikbaar in de uitvoering Ambition. Maar je kan kiezen tussen 3- of 5-deurs.

Skoda_Citigo-2012-03-07th_Motorshow_Geneva.jpg

Geplaatst:
Op 2017-6-3 om 22:01, niko zei:

op 01/06/17 donderdag ochtend een donkerblauwe VW Caddy TGI, zonder CNG sticker, stond op de minervastraat in Mortsel. Ik heb deze wagen zeker nog een paar keer gezien. Super goed nieuws want het aantal CNG wagens vlakbij mijn adres is goed aan het stijgen, ik ken nu al 4 CNG wagens en dit in een straal van 250meters!

Geplaatst:

5 minuten geleden bij Q8 in Houthalen: witte skoda Octavia met verplichte sticker. Geen zicht op de volledige achterkant gehad dus geen andere stickers kunnen ontwaren. 

• Vind ik leuk 2

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Geplaatst:

Om 19u10 vandaag kwam ik aangereden aan het Dats24-station in Tongeren, en ik zag dat er een Skoda Octavia Combi CNG aan het tanken was aan pomp 5. Tot mijn verbazing zag ik onderaan de nummerplaat Chenée en Herstal staan. Dat is de allereerste keer dat ik een Waalse aardgasauto gezien heb O.o. De chauffeur zat in zijn auto te wachten en ik stapte uit. Blijkbaar had hij mij gezien, denk ik. Ik heb een tijdje met hem gebabbeld in het Frans want hij verstond maar een heel klein beetje Nederlands.

Hij heeft zijn CNG-wagen sinds mei 2015. Momenteel heeft hij ongeveer 45 000 km afgelegd.

Ik zei tegen hem dat hij geen sticker op de achterkant van zijn wagen had en hij kwam de achterkant van mijn auto bekijken. En ik wees hem de sticker aan. "Voor de autokeuring, na 4 jaar". Hij zei tegen mij dat hij zelfs dat plaatje G-Tec niet op zijn auto had staan toen hij het mijne aanwees. Hij gaf mij een hand toen hij ging vertrekken en "Bonne journée !"

Ah ja, ik had hem ook nog gezegd dat er in Wallonië nog niet veel CNG-tankstations zijn: "in Namur is er 1". Hij zei dat er in Henegouwen verschillende waren en in Doornik.

Geplaatst:

- Om 16.25 vandaag een opel zafira ingehaald, kleur-rood en verplichte sticker, op de E313 thv Grobbendonk richting Antwerpen.

-Eergisteren op de E42 thv Luik, een Caddy gezien met een zwart-witte NGV-sticker, zo een sticker had ik nooit gezien, die wagen had een BE nummerplaat.

-  8 juni donderdagavond ben ik  gaan tanken bij Total-Emiel Vloorsstraat in Hoboken, daar stond een grijze Caddy TGI zonder sticker CNG te tanken. Tegelijkertijd tanken was geen probleem voor de 2 CNG-pompen, 12kg voor mijn wagen en 24kg voor de Caddy. En een klein praatje met de eigenaar van dit tankstation en de madame-chauffeur van de Caddy.

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Geplaatst: (aangepast)

Daarnet op de Noorderlaan aan het politiekantoor: een octavia break met officiële sticker, en aan de zijkant banden in rasta-kleuren en "Iron Lion Zion"' in't groot daarin ^_^

aangepast door stefanmiler
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...