Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018

Recommended Posts

Ik moet binnenkort op 1ste onderhoud na 1 jaar op ong 13000 km.
De wagen is gekocht in Herk-de-Stad maar had ook voor de aankoop de beste prijs van bij Peusens.
Iemand een idee hoe de prijzen liggen voor onderhoud ivm andere garages?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, aidmen zei:

Ik moet binnenkort op 1ste onderhoud na 1 jaar op ong 13000 km.
De wagen is gekocht in Herk-de-Stad maar had ook voor de aankoop de beste prijs van bij Peusens.
Iemand een idee hoe de prijzen liggen voor onderhoud ivm andere garages?

Op een andere plek in dit forum is het prijsverschil voor het onderhoud terug te vinden.

In vergelijking met Skoda-garage Jaspers in Bree (die sinds kort is overgenomen door Delorge) en de Skoda-garage Willems in Genk, heb ik gemerkt dat Skoda-garage Peusens in Hasselt de goedkoopste van de drie was, en nog altijd is.

Prijzen van het onderhoud bij Skoda-garage Haesen in Herk-de-Stad ken ik echter niet. Die is ondertussen trouwens ook al overgenomen door Delorge. Dus zou het wel eens kunnen zijn dat het onderhoud bij Peusens goedkoper uitvalt.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok bedankt, heb de vraag daar ook gesteld maar zag dat er nog niemand iets over Haesen had vermeld van prijzen maar idd zijn de lid van groep Delorge

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3/26/2018 om 13:45, muscles zei:

(Allee, ik heb praktisch een copy en paste gedaan van @DeNbEiRe_84 zijn bericht over zijn eigen garage, maar het is gewoon zoals ik hier geschreven heb).

Mooi geschreven, al zeg ik het zelf xD:D

• Vind ik leuk 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vandaag rond 11u45 even bij Garage Peusens in Hasselt binnengestapt. En daar wordt in alle toonaarden ontkend dat deze officiële Skoda-garage volgend jaar zou verkocht worden aan Delorge. "Dit zijn geruchten, die de ronde doen!" kreeg ik als antwoord, "Het zijn leugens."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen