Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

https://www.cadoitsesavoir.fr/un-danois-invente-la-batterie-solaire-qui-se-recharge-en-1-minute/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=linkedin&utm_source=socialnetwork

nog iets tegengekomen waar ik wel toekomst in zie....

nog weinig details over de grondstoffen die worden gebruikt, maar klinkt veelbeloven door het feit dat hier een auto 800.000km zou kunnen rijden vooraleer de batterij versleten is.

sorry, maar 't is in het frans

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
3 uren geleden, Lage Emissie Zone zei:

Voor een fiscale PK van 8 zou je dus een verkeersbelasting van 388.39 EUR per jaar kunnen verwachten.

Dat is meer dan voor een vergelijkbare, en zelfs zwaardere diesel. Op die manier gaan ze het wagenpark niet vergroenen, denk dat er veel terug naar diesel zullen gaan.

Geplaatst:

Blijft de vraag of we, zoals de LPG-rijders, ook een aanvullende verkeersbelasting in ons gezicht gekletst krijgen “om het gebrek aan inkomsten door accijnzen deels te compenseren”.

• Triest 1
Geplaatst:
2 uren geleden, MrFingers zei:

Blijft de vraag of we, zoals de LPG-rijders, ook een aanvullende verkeersbelasting in ons gezicht gekletst krijgen “om het gebrek aan inkomsten door accijnzen deels te compenseren”.

Je moet ze niet op ideeën brengen.

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Didier Hendrickx, PR manager @gas_dot_be en @ngvabe in @tijd: "Steeds meer ondernemingen kiezen voor #CNG bedrijfswagens." ‘CNG en #LNG concurreren niet met elektrisch rijden: ze zijn complementair.’

https://www.tijd.be/connect/auto-van-morgen/gasbe/steeds-meer-ondernemingen-kiezen-voor-cng-bedrijfswagens/10048717.html

• Bedankt 1

---

PitPoint clean fuels

Driven by nature, human nature.

www.pitpoint.be

---

Geplaatst:

Ik luister Q-Music en daar is de laatste tijd héél veel reclame voor CNG op te horen, met verwijzing naar de website slimrijden.be

En op televisie is er sinds kort eveneens redelijk wat reclame voor DATS24.

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:
13 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Ik luister Q-Music ...

Hier Radio2 ("de grootste familie" ) en idem.

• Vind ik leuk 1

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst:

Vandaag in de krant: 

Planbureau waarschuwt: “Heel waarschijnlijk dat aanbod elektriciteit niet altijd voldoende zal zijn

Een dan het elektrisch rijden maar promoten. Ah ja... ze zullen wel gascentrales opstarten zeker. 

• Hahaha 2

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Geplaatst:

Ik zie liever ook geen extra aanvullende tax van 2021 maar een ding is zeker ne diesel komt er nimmer voor mij..

De prijs voor CNG is idd goe omhoog gegaan maar diesel kost vanaf morgen max 1,612€?..dus ga toch morgen even lachend volgooie. 

Geplaatst:
1 uur terug, MrFingers zei:

In Nederland is het momenteel 1.48€... Tsja, dan is, mocht je vlak aan de grens wonen, even oversteken om te gaan tanken een lonende keuze.

De Nederlanders komen dus naar België om hier benzine te tanken, en de Belgen rijden naar NL om diesel te tanken. Daar zullen de tankstationeigenaars van Nederland heel blij van worden. Eindelijk, zullen ze zeggen.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Ik denk ,alle  weet zeker da ik morge cng aan 1,02 ga volgooien hoor in de passat maar idd dieselrijders in grensregio gaan massaal grens over naar NL of DE

Maar ik als CNG rijder blijf mooi in BE.

Dan is NL weer goe gek met bijna 1,17 voor L gas.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...