Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Marco

Q8 Houthalen Helchteren

Recommended Posts

Jammer, er is dus eigenlijk niet echt een reden meer om daar speciaal gaan te tanken.

De prijs is hetzelfde als de omringende pompen.

Die spaarpunten... tja daar doe ik het niet voor, ik vergeet bij Delhaize 4/5 mijn puntenkaartje ook af te geven.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km (wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiegen :$)

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

23 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Jammer, er is dus eigenlijk niet echt een reden meer om daar speciaal gaan te tanken.

De prijs is hetzelfde als de omringende pompen.

Die spaarpunten... tja daar doe ik het niet voor, ik vergeet bij Delhaize 4/5 mijn puntenkaartje ook af te geven.

Tja, ik heb ook besloten om daar in Houthalen niet meer te gaan tanken. Ik rij in het vervolg weer naar Tongeren. De afstand tot de Dats 24 in Tongeren is korter (in vergelijking met Houthalen) en het is minder druk op die baan. Er zijn bovendien veel minder kruispunten met verkeerslichten, en je wordt er ook niet opgejaagd door andere weggebruikers.

Delhaize? Wat is dat ?? Onderweg heb ik wel een Louis Delhaize-shop gezien bij een tankstation. Dat was dat Texaco-station in Hasselt vlak voor je bij de Skoda-garage Peusens komt.

Als Q8 nog eens een kortingsactie van -20 eurocent per liter doet op alle benzines dan zal ik er nog eens gaan tanken maar dan is dat toch bij een Q8 Easy-station en niet in Houthalen. En dan zal ik opnieuw punten sparen.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

Wat zijn dat toch voor debielen. En ik dacht daar nog lang onder 1€ te blijven tanken. Dan maar vaker bij Esso bruno’s gaan dat is het kortste bij denk ik. 

• Vind ik leuk 1

13 minuten geleden, Kris81 zei:

Wat zijn dat toch voor debielen. En ik dacht daar nog lang onder 1€ te blijven tanken. Dan maar vaker bij Esso bruno’s gaan dat is het kortste bij denk ik. 

Ze zullen het wel gewaarworden aan het volume aardgas dat daar nog zal getankt worden: een heel pak minder zo te horen aan de reacties hier (De CNG-prijs in Houthalen wordt bepaald door Q8 zelf).

En voor zover ik weet is Bruno Genk-Noord vanaf vandaag de goedkoopste met CNG: €1,040/kg.

• Vind ik leuk 1

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

Tja, dan zien ze mij daar ook niet meer. Beste gas voor mij (in km) nog steeds in Tongeren & Bilzen. Daarna Hoboken, maar die zijn (nog) goedkoper. Hopelijk blijft dat zo (leest hier ook mee ?), anders wordt die ook geschrapt in mijn GPSfavorieten. ? 

• Hahaha 2

795350_5.png    2016 Audi A3 S-line g-tron S-tronic

2011 VW Touran TSI EcoFuel R-line (7seats):  937341_5.png

Zijn die van tongeren en bilzen ook H-gas? Ik merk toch als ik bij dats tank dat ik 50km minder kan doen op L-gas

Skoda octavia 05/17

Gemiddeld verbruik : 3.6 kg H-gas / 100 km   

Ja allen zijn H-gas.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km (wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiegen :$)

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

7 uren geleden, aidmen zei:

Zijn die van tongeren en bilzen ook H-gas? Ik merk toch als ik bij dats tank dat ik 50km minder kan doen op L-gas

Er bestaat zo'n website waar je dat onmiddellijk kan zien voor elk CNG-tankstation:

https://cng.muscleboykanan.com/

Je klikt op Vlaanderen, en daarna bvb op Limburg:

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/limburg/

8 uren geleden, Lange_666 zei:

Prijzen zijn wel niet "a jour".

Ok, dan mag jij mij de verbeterde prijzen doorgeven van de CNG-stations waarvan de prijzen niet "à jour" zijn.

Bruno in Genk....1.04€/kg, vandaag gaan tanken

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Ik ga via de website blijven kijken naar dit forum. Ik had de info over de prijsstijging gemist via Tapatalk en vandaag moest ik wel tanken omdat ik volledig leeg zat. Inderdaad verschoten van die 1,070 euro. Ben binnen verhaal gaan halen en ze hebben me gemeld dat we VANAF MORGEN TERUG TANKEN AAN 0,970 EURO

Edited by JJR
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

13 minuten geleden, JJR zei:

Ik ga via de website blijven kijken naar dit forum. Ik had de info over de prijsstijging gemist via Tapatalk en vandaag moest ik wel tanken omdat ik volledig leeg zat. Inderdaad verschoten van die 1,070 euro. Ben binnen verhaal gaan halen en ze hebben me gemeld dat we VANAF MORGEN TERUG TANKEN AAN 0,970 EURO

kijk, dat zou goed nieuws zijn. Ben eens benieuwd. 

Wat gaven ze op als reden van de plotse stijging?

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Dat was de vraag die ik had gesteld, maar ik kreeg enkel het antwoord van de prijsaanpassing van morgen. Ze was nogal bezig en heb dus niet aangedrongen. Ik vermoed dat er inderdaad meegelezen wordt en dat ze al voelen dat het aantal klanten daalt naar de post op dit forum. 

• Vind ik leuk 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

2 uren geleden, JJR zei:

Dank je wel om dit te melden. Ik moet morgen toch weer opnieuw CNG gaan tanken, en rij ik naar Houthalen. Dan zal ik het jullie morgenavond meedelen.

• Bedankt 1

Ik ben niet meer tevreden van het CNG van Houthalen. Gisterenmorgen heb ik daar 14,22 kg getankt (aardgastanks bijna volledig leeg). Nu zie ik dat ik exact 174,0 km afgelegd heb en de CNG-wijzer staat verticaal: hij is zogezegd half vol. Normaal gezien als de CNG-wijzer verticaal staat, dan heb ik meer dan 200 km afgelegd: ongeveer 220 km.

Ofwel is hun installatie niet meer goed afgeregeld. Misschien zit er te weinig druk op. Ik weet het niet. Dan zal ik maar terug CNG bij Dats 24 in Tongeren gaan tanken.

Ik ondervind hetzelfde. Hij stopt eerder met vullen. 

• Bedankt 1

Skoda octavia 05/17

Gemiddeld verbruik : 3.6 kg H-gas / 100 km