Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorig jaar zelfde voorgehad in Air Liquide Dijon. Om 5u snachts had ik niet veel zin om een technieker te bellen (en vooral erop te wachten) dus een 20min blijven klooien tot hij eraf was.
Goed om weten dat een multitooltje van pas kan komen!

• Bedankt 1
Geplaatst:

Ik heb ook een Romac kaart aangevraagd. Ze zit nu bij mijn Sodexo, Edenred, Albert Heyn , Colruyt , Makro , Maestro , Mastercard in mijn portefeuille. Te gek voor woorden. Leve de vooruitgang.

• Hahaha 2
Geplaatst:
13 uren geleden, HansD zei:

Heeft er iemand recente ervaring met het tanken in het Avia tankstation nabij Limoges?

Ja, ik ben er gisteren ochtend gestopt.

Alles liep vlot, banccontact werd aanvaard, pistool, met zo'n draaiknop, werd aangekoppeld, de cijfertjes gingen op 0, en dan de groene knop induwen en blijven indrukken.

Resultaat, nadat er end op het scherm kwam, had ik 0,0 kg gas erbij.

2de keer geprobeerd, zelfde resultaat!

De streek waar ik zat, in het noorden van de Lot, was er ook geen CNG, of zoals de Fransen het weeral moeten veranderen naar GNC, te bespeuren. Blij dat ik nog 50 liter benzine heb.

Met een kleinere benzinetank rij ik Frankrijk niet meer in tot ze eindelijk gaan investeren!

Geplaatst:
1 uur terug, Stef zei:

Ja, ik ben er gisteren ochtend gestopt.

Alles liep vlot, banccontact werd aanvaard, pistool, met zo'n draaiknop, werd aangekoppeld, de cijfertjes gingen op 0, en dan de groene knop induwen en blijven indrukken.

Resultaat, nadat er end op het scherm kwam, had ik 0,0 kg gas erbij.

2de keer geprobeerd, zelfde resultaat!

De streek waar ik zat, in het noorden van de Lot, was er ook geen CNG, of zoals de Fransen het weeral moeten veranderen naar GNC, te bespeuren. Blij dat ik nog 50 liter benzine heb.

Met een kleinere benzinetank rij ik Frankrijk niet meer in tot ze eindelijk gaan investeren!

Blijft jammer dat de Franse maatschappijen die technische defecten niet meteen aanpakken. 

Geplaatst:
16 uren geleden, HansD zei:

Heeft er iemand recente ervaring met het tanken in het Avia tankstation nabij Limoges? 

Ja daar tank ik een tiental keer per jaar

Geplaatst:
On 9/6/2020 at 9:47 AM, Speedy g said:

Gisteren getankt met romac kaart bij air liquide in Saint-quentin & fauverney. 

In saint-quentin wel een probleem aan pomp nr 4. De release van de koppeling blokkeerde en dus konden we niet meer loskoppelen van de pomp na onze tankbeurt. Normaal trek je even aan de hendel, hoor je een klik en dan psssst en kan je losmaken. Zat volledig vast. Stonden daar mooi. Noodnummer gebeld van air liquide. Met uitleg van de technieker een vijsje gevonden dat ik met de hand moest kunnen losvijzen zei hij. Gelukkig zat er op mijn multitool in mijn fietsbagage een passende inbus. De op een na kleinste nodig gehad. Met het losdraaien van de schroef konden we plots ontkoppelen. Wel tamelijk ver moeten draaien. Daarna schroef terug vast gedraaid.

Zonder multitool hadden we dat nooit losgekregen. Stonden daar dan mooi op een zaterdagavond laat...

Is overigens hetzelfde systeem als bij dats bij in belgie, maar release systeem is anders. Denk dat ik voortaan standaard zo een inbusje in de auto leg...

Vergeten foto te nemen.

Heb j n idee welke maat v inbus je nodig had?

Geplaatst:

In het begin waren er problemen met de kaartlezer maar dan ging je naar de kassa encze zetten de pomp open

Daarna gewoon aan de kassa betalen

Er is wel maar 1 pomp met de kleine aansluiting (de linkse)

Geplaatst:

Via de FB-groep CNG Wallonie-Bruxelles:

(vertaald door mezelf): Vandaag, 16 uren geleden, informatie ontvangen van Primagaz. Het nieuwe AVIA-station met CNG in de Avenue de la Repentie, La Rochelle zal operationeel zijn vanaf 15 september 2020. Het ligt in de industriezone vooraleer je de Pont de l'île de Ré neemt.

AVIA zorgt voor het LNG-deel terwijl Vendée Energie verantwoordelijk is voor de CNG. De Romac-kaart wordt er aanvaard.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
9 uren geleden, kaert zei:

3) Moneteau, Av. Luxembourg : mijn Romac tankkaart werd niet aanvaard, Romac is ingelicht...op terugweg 2 okt werkte nog niet.

9) Cestas, Romac card werkt niet [card not on list].

Geweldig toch zo'n kaart.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...