Ga naar inhoud

Stef

Leden
  • Aantal items

    83
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen in Hall of Fame

    10

Stef won laatst op April 19

Stef had de meeste likes voor zijn berichten!

Community reputatie

76 Super

Over Stef

  • Titel
    Gevorderd lid

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Stef

    Omschakeling naar H-gas

    De planning volgens synegrid
  2. Dit gebeurt al in Beerse.
  3. Stef

    test seat ibiza

    Oeps foutje, pas in juni
  4. Stef

    test seat ibiza

    Dit is ondertussen hoogcalorisch
  5. Dat is dus de Vlaamse, en bij uitbreiding, Belgische ziekte. Eender wat men wil bouwen, wordt jaren geblokkeerd door protesterende buren. Aarschot wil windmolens bouwen, Holsbeek en Begijnendijk dienen klacht in om maar een voorbeeld te geven. Tegen 2025 zouden verschillende gascentrales moeten gebouwd worden om de kerncentrales te kunnen sluiten. Ik ben benieuwd!
  6. Stef

    Testrit

    70000 km. Ik heb, op Frankrijk na, alleen maar positieve ervaringen. Het onderhoud is dezelfde grootorde van benzine. Enkel een extra keuring na 4 jaar van de tanks. Negatieve ervaring in Frankrijk, daar vind je amper stations om te tanken. Persoonlijk wil ik niet meer terug naar diesel.
  7. Stef

    Testrit

    Enkel als je net aan het optrekken bent, voel je deze omschakelen naar benzine
  8. In een interview op kanaal Z, gaf minister Diependaele meer uitleg. De laatste minuut gaat over cng. https://kanaalz.knack.be/nieuws/vlaanderen-vergroent-z-n-autofiscaliteit/video-normal-1651375.html
  9. Maar de spelregels waren vrijstelling tot eind 2020. Dus als ze niet veranderen is het vanaf 2021 taks
  10. Maar om die te verwarmen heb je met 21 of 25 mBar voldoende. Om te tanken moet de druk hoger zijn, zeker als er veel getankt wordt. Dus het is niet zeker dat die leidingen met hogere druk daar liggen. Het is ook mogelijk om een cng station aan te sluiten op de leidingen met lagere druk, maar dan bestaat de kans dat de huizen in de buurt te weinig gas zouden krijgen. Tevens moet de uitbater van de pomp dan van een lagere druk de gas naar 250 Bar brengen, wat veel energie kost.
  11. Ja, ik ben er gisteren ochtend gestopt. Alles liep vlot, banccontact werd aanvaard, pistool, met zo'n draaiknop, werd aangekoppeld, de cijfertjes gingen op 0, en dan de groene knop induwen en blijven indrukken. Resultaat, nadat er end op het scherm kwam, had ik 0,0 kg gas erbij. 2de keer geprobeerd, zelfde resultaat! De streek waar ik zat, in het noorden van de Lot, was er ook geen CNG, of zoals de Fransen het weeral moeten veranderen naar GNC, te bespeuren. Blij dat ik nog 50 liter benzine heb. Met een kleinere benzinetank rij ik Frankrijk niet meer in tot ze eindelij
  12. Stef

    Percentage gaskwaliteit

    Ik rij het grootste deel van mijn km's op L-gas. Altijd 90%. Ik rij meestal tussen de 310-320 km met mijn tank van 15kg. Als ik op H-gas rij, is dat naar 350km. Dus verhouding prijs-afstand komt dit overeen, alleen moet je meer tanken. Ik vind het omrijden voor H-gas het echt niet waard en ben zeer tevreden over het "flut"gas. Een ander vergis het met Hollands groen gas. Duurder en veel minder km's
  13. Misschien is het hier al gemeld, maar net aan de E314 in Halen, is Pitpoint aan een nieuwe installatie bezig. Pompen staan er al, maar ze konden niet zeggen wanneer de opening voorzien is. Deze staat op de terreinen van Total.
  14. Bij mijn Octavia, van 2016, stond deze er van in het fabriek erop
  15. Het is inderdaad het Q8 station Leuvensesteenweg 524 Zaventem
×
×
  • Nieuwe aanmaken...