Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
DeNbEiRe_84

CNG rijder gespot 3.0

Recommended Posts

deze namiddag 14.00u, een zwarte VW Golf Variant TGI geparkeerd in Marine Basis Zeebrugge

20190516_135549-600x800.jpg

• Vind ik leuk 2

1. Vanavond, donderdag 16 mei 2019, om 20:06 stond er een rode VW Up (Eco Up) aan het CNG-tankstation van Q8 in Houthalen. Ik moest even wachten en daarom heb ik maar rap een foto gemaakt. Ik heb ook even met de chauffeur gebabbeld (ik heb de man onherkenbaar gemaakt op de foto). Hij kende het forum.

2. Toen ikzelf gedaan had met CNG te tanken was er een rode Seat Leon (de gewone) te wachten om CNG te tanken.

Daar in Houthalen komen veel CNG-rijders tanken!

2019-05-16de_20u06.jpg

• Vind ik leuk 2

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

Donderdag 16 mei om 18.55 uur, aan de kerk van 2243 Pulle : zilverkleurige Fiat Doblo.

• Vind ik leuk 2

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

zondag 19 mei rond de middag een zwarte VW Caddy Maxi in de Revinze Straat te Torhout, officiële CNG sticker

• Vind ik leuk 1

Plaats onbekend, door vrouw gespot.

WhatsApp Image 2019-05-20 at 18.32.17.jpeg

• Vind ik leuk 2

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

cng-dag:

1. dats geel: ene: zijde grijze caddy met ugly sticker

2. dats geel: andere zijde: witte golf met ZEER ZEER grote blauwe cng sticker op de deuren, zoals de huissticker maar dan in blauw.

3. Herentals binnenring: caddy met ugly sticker.

4. Herentals onderweg: caddy met ugly sticker.

• Vind ik leuk 1

CNG is eigenlijk ideaal voor de rijschool: goedkoop in verbruik én toch het voordeel van het stilvallen van een benzinewagen (daarmee leren de leerlingen tegoei rijden door met de koppeling spelen wanneer nodig ?, natuurlijk wel niet zo handig op het rij-examen ?).

• Hahaha 2

1 uur terug, Mylan1999 zei:

CNG is eigenlijk ideaal voor de rijschool: goedkoop in verbruik én toch het voordeel van het stilvallen van een benzinewagen (daarmee leren de leerlingen tegoei rijden door met de koppeling spelen wanneer nodig ?, natuurlijk wel niet zo handig op het rij-examen ?).

Ik heb het zelf al twee keer aan de hand gehad met mijnen Octavia en hij zou dan moeten stilvallen maar dat doet hij juist NIET. Hij herstartte onmiddellijk zelf opnieuw ! En nu gij !

Vandaag, maandag 20 mei 2019, om 20:36 stond er een lichtgrijze VW Passat EcoFuel aan de Q8-CNG-pomp in Houthalen, zonder sticker (zie foto).

Ik had even gewacht voordat ik met de chauffeur ben gaan babbelen. Hij kent het aardgasrijderforum goed. Ik heb ook gezegd dat ik Muscles ben. Hij maakte zichzelf niet bekend. Maar hij was al naar de keuring geweest met de sticker, sticker kwijtgeraakt. Hij heeft zijn Passat gekocht bij Thoen in Aalst. Hij was ook gaan kijken bij VW Tavernier in Zedelgem maar er stonden teveel krassen op de zetels, zei hij. Die van Thoen was beter onderhouden. Hij rijdt er al een tijdje mee vermits hij in Houthalen getankt heeft aan 0,6... per kg.

2019-05-20th_20u36m26.jpg

• Vind ik leuk 1

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

3 minuten geleden, muscles zei:

Hij rijdt er al een tijdje mee vermits hij in Houthalen getankt heeft aan 0,6... per kg.

? 0,6... per kg? ? 

En ik snap ook het verband niet tussen het deel vóór en nà de 'vermits'... ?

795350_5.png    2016 Audi A3 S-line g-tron S-tronic

2011 VW Touran TSI EcoFuel R-line (7seats):  937341_5.png

2 uren geleden, JoBé zei:

? 0,6... per kg? ? 

En ik snap ook het verband niet tussen het deel vóór en nà de 'vermits'... ?

Ik heb het topic Q8 Houthalen Helchteren er op nagelezen, en ik kan geen prijs vinden van 0,6... per kg. Wel is er een tijdje een prijs geweest van 0,704 per kg (in januari 2017). Bedoelde die chauffeur van de VW Passat dat misschien?

Hij rijdt dus al een tijdje met zijn CNG-Passat vermits hij in Houthalen getankt heeft aan €0,6 of €0,7 per kg: toch al twee jaar dan.

07.20 uur, E19 richting Brussel, ter hoogte van afrit Zemst :

- zwarte VW Golf Variant

- donkerbruine Mercedes B200c

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Posted (edited)

deze morgen 07.30u , Marine Basis Zeebrugge, 1 skoda actavia sedan g-tec CNG sticker (is dit de aardgasrijdersticker?of gibgas sticker), en 1 fiat qubo met officiële CNG sticker

de persoon van de cubo overweegt zijn wagen terug te verkopen wegens te klein, ik zal later nog eens polsen wat zijn beslissing is

20190521_082051_resized.jpg

20190521_082059_resized_1.jpg

Edited by Jan Robert
  • Vind ik leuk 1

36 minuten geleden, Jan Robert zei:

deze morgen 07.30u , Marine Basis Zeebrugge, 1 skoda actavia sedan g-tec CNG sticker (is dit de aardgasrijdersticker?of gibgas sticker)

De Gibgassticker heeft hoekige letters (VW Golf Variant in het ARAL-tankstation van Illertissen

gelegen tussen Stuttgart en München).

Gibgassticker-vw-golf-variant-2019-05-17de.thumb.jpg.3cc09d964196c5a534b324bf4535ae46.jpg

De CNG-Aardgasrijdersticker daarentegen heeft gewone letters:

2018-06-20ste_19u20.jpg

• Bedankt 1

Eerste Seat Arona TGI gespot in Ingelmunster. Stond geparkeerd langs de Ringlaan ter hoogte van sportstadium  om 11u30. Het was een licht grijze met nummerplaar WDJ .

• Vind ik leuk 2

vandaag 16.40u een witte bestelwagen caddy maxi, van de bouwgroep artes, op de zeelaan thv lissewege, belgische sticker, nrplaat 1-tkc-xxx

• Vind ik leuk 1

Dats Geel:

19u00 Opel combo van vlaamse overheid.

• Vind ik leuk 1

Om 20u22 vandaag, donderdag 23 mei 2019, een blauwgrijze VW Passat Variant met officiële sticker (met daaronder hoogstwaarschijnlijk Drive Systems) gezien op de grote ring van Hasselt ter hoogte van het kruispunt van het Jessa-ziekenhuis, campus Salvator, rijdende in noordelijke richting.

• Vind ik leuk 1

deze morgen 24/05 om 06.30u een licht bruine VW Passat Variant CNG aan het tanken bij Q8 Zedelgem, officiële CNG sticker.

• Vind ik leuk 1