Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer wij gaat tanken met onze Caddy Maxi maakt deze op het einde steeds veel lawaai. (vanaf 4s bij de opname)  Tot nu toe enkel nog maar bij Dats24 geweest.

Is er iemand anders die hetzelfde reeds ondervonden heeft ?

Vraag mij af of het niet beter is het tanken te stoppen wanneer het veel lawaai begint vermits er daarna nog maar enkele 100 grammen meer worden bijgeladen. Ik vermoed dat de tankinstallatie steeds een hogere druk genereerd maar is dit niet nadelig voor de wagen ?

In de garage ook laten horen, daar ging men het nakijken en indien er een oplossing was ons contacteren.

Caddy einde tanken.mp3

Geplaatst:

@dirk789 dat lijken mij normale geluiden van gassen in de leiding en koppeling.

Vooral naar het einde van de tankbeurt toe.

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:

@dirk789 perfect normaal geluid, hoef je je geen zorgen over te maken.

Het is een kwestie van de laatste kilo of 100den grammen gas er in te persen.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
Op 23/7/2018 om 13:58, dirk789 zei:

Wanneer wij gaat tanken met onze Caddy Maxi maakt deze op het einde steeds veel lawaai. (vanaf 4s bij de opname)  Tot nu toe enkel nog maar bij Dats24 geweest.

Is er iemand anders die hetzelfde reeds ondervonden heeft ?

Vraag mij af of het niet beter is het tanken te stoppen wanneer het veel lawaai begint vermits er daarna nog maar enkele 100 grammen meer worden bijgeladen. Ik vermoed dat de tankinstallatie steeds een hogere druk genereerd maar is dit niet nadelig voor de wagen ?

In de garage ook laten horen, daar ging men het nakijken en indien er een oplossing was ons contacteren.

Caddy einde tanken.mp3

Ja, de mijne maakt hetzelfde geluid als de laatste kilogram erin geduwd wordt... Lijkt me normaal. De mensen die geen CNG gewoon zijn (als je tankt in een DATS24) kijken altijd wel érg bezorgd.

Geplaatst:
14 uren geleden, DerMika zei:

Ja, de mijne maakt hetzelfde geluid als de laatste kilogram erin geduwd wordt... Lijkt me normaal. De mensen die geen CNG gewoon zijn (als je tankt in een DATS24) kijken altijd wel érg bezorgd.

De eerste keer dat ik CNG tankte , ben ik even  gaan schuilen tot het lawaai was weggestorven.

• Hahaha 2
Geplaatst:
2 uren geleden, grijpgraag zei:

De eerste keer dat ik CNG tankte , ben ik even  gaan schuilen tot het lawaai was weggestorven.

Zoiets heb ik toch nog niet meegemaakt.

Je zou dat es moeten opnemen met je smartphone en hier dan plaatsen.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

De eerste maal dat wij dit hoorden keken we ook wel bezorgd maar vertrouwden er op dat er niets zou gebeuren vermits er toch beveiligingen opzitten.

Heb het ondertussen nog niet gehoord als er iemand anders aan het tanken was, is misschien enkel bij de VW Caddy ?

@muscles luister naar de opname in het eerste bericht van dit topic. Eerst het normale geluid tot 3-4 sec dan het bijkomende geluid, het is wel zo dat live het verschil groter is.

Deze week gaan we ergens anders tanken, misschien is het enkel bij Dats24 ?

• Bedankt 1
Geplaatst:

Ik zal deze week ook een keer tanken en er aan proberen te denken om het geluid op te nemen, dan kunnen jullie vergelijken :D

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:
4 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Om het plastisch uit te drukken: bij het koppelen heb je die korte plof, nadat je op start drukt heb je die psssssjjjjjjjuuuuuuuuuuuuu en naargelang de tank voller raakt begint het licht te zoemen en klinkt het wat als een ballonnetje dat leegloopt, maar dan gecombineerd met het geluid van een tuinslang die niet volledig dicht is ?

Allé, dat is mijn gevoel hé. Ik kan ook gek zijn ?

Ik kan het mij niet zo goed voorstellen, kan je het geluid eens nadoen en opnemen? ?

• Hahaha 1
Geplaatst:
44 minuten geleden, nonzerosumgame zei:

Ik kan het mij niet zo goed voorstellen, kan je het geluid eens nadoen en opnemen? ?

Wil je nu zeggen dat ik een ballonnekeskop heb en klink als een niet volledig dichte tuinslang? ?

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:
5 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Om het plastisch uit te drukken: bij het koppelen heb je die korte plof, nadat je op start drukt heb je die psssssjjjjjjjuuuuuuuuuuuuu en naargelang de tank voller raakt begint het licht te zoemen en klinkt het wat als een ballonnetje dat leegloopt, maar dan gecombineerd met het geluid van een tuinslang die niet volledig dicht is ?

Ja, dit is inderdaad hoe het klinkt: alleszins bij een normaal werkende Dats24-CNG-pomp.

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Moest ik niet beter weten, ik zou geloven dat ik doof ben ... als ik dat allemaal lees ? ?

• Hahaha 1

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...