Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 5/4/2018 om 19:05, Korri zei:

Ik ben daar heel tevreden van. Ik gebruik Android Auto als gps (Google maps of Waze), om te telefoneren, sms te verzenden via spraakcommando, om naar muziek te luisteren (Spotify). Het is een soort alles in één oplossing, die echt wel

Ik vind nergens een app Android Auto op de Google Play Store... ?  Of begrijp ik dit verkeerd?

Verbruik Caddy Maxi Trendline 7-zitter 1.4 TGI :    1014074_5.png                     Verbruik Peugeot 5008 diesel (tem 15-5-19): 1014067_5.png

Geplaatst:
3 uren geleden, janvg zei:

Ik vind nergens een app Android Auto op de Google Play Store... ?  Of begrijp ik dit verkeerd?

via apkmirror.com te vinden.

Is nog niet in Belgie officieel beschikbaar. Maar wil niet zeggen dat het niet betrouwbaar is ;)

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
5 uren geleden, pluxy zei:

vandaag dan toch bericht terug gehad. prijs beetje opgeslagen 150=>269€

voor dat geld kan je een volledig nieuwe unit vinden als je een beetje zoekt

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

• 1 jaar later...
Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Vanaf heden kan ik de app-connect functie activeren voor 75 euro. Indien interesse gelieve me te contacteren op vagjens@gmail.com

Met vriendelijke groeten

Jens

aangepast door Vagjens
  • Bedankt 1
Geplaatst:
21 uren geleden, Vagjens zei:

Hallo,

Vanaf heden kan ik de app-connect functie activeren voor 75 euro. Indien interesse gelieve me te contacteren op vagjens@gmail.com

Met vriendelijke groeten

Jens

75 euro?

Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoe het zo'n groot verschil kan zijn met de garage? Ik heb rond de 300 euro moeten neerleggen, gemaild naar verschillende garages..

Geplaatst:

Bij het afhalen van mijn nieuwe Caddy zei men in de garage doodleuk dat de app-connect enkel met IPhone werkte

en dat ze de android versie niet mochten installeren omdat die illegaal was in Belgie.

Gelukkig heb ik een zoon die me op weg heeft geholpen met de apkmirror om de app op mijn Moto 5

te installeren. Alles werkte direct prima whatssapp, waze, pitpoint, romacfuel,.... 

Waarom je deze app's op je smartphone mag gebruiken maar niet op het scherm in je auto is me niet duidelijk.

Waarom iPhone wel en android niet?

Geplaatst:

Android auto is officieel niet voor België... Je kan het wel via een omweg installeren, maar uit de Google Playstore niet

https://androidworld.be/nieuws/android-auto-belgie/

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

• 1 maand later...
Geplaatst:

Weet iemand of je het volume van de navigatie (ik gebruik Waze) ergens kan regelen of instellen?

Ik gebruik AppConnect met Android auto, het volume van mijn Samsung staat laag, maar het geluid van de navigatie in de auto zou iets lager mogen.

Geplaatst:

@SvenJ. Heb ook dit soort probleem gehad (VW Polo). Een symbool verschijnt naast volume (navigatie, of andere) op het (wagen) scherm om te tonen welk volume je bent bezig te instellen... Maar ik weet niet hoe ik dat deed ?. Het lijkt een contextuele functie te zijn.

Misschien kan jij proberen sound effects te deactiveren (op je smartphone).

Help van Google zegt instellingen van de wagen te controleren... Natuurlijk ?

Compatibiliteit van Android Auto is nog niet perfect...

• Vind ik leuk 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Op het moment dat je navigatie spreekt kan je je volume aanpassen, anders is het het geluid van je radio.

• Vind ik leuk 1

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...