Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Op 4/10/2019 om 20:18, dirk789 zei:

Naar d'Ieteren een mail hierover gestuurd en dit als antwoord gekregen :

De CNG-modellen zijn tijdelijk niet beschikbaar op onze website. Dit betekent echter niet dat ze niet meer verkrijgbaar zijn.  Uw concessiehouder kan er u ongetwijfeld alles over vertellen.
En wat betreft onze website, de CNG-modellen worden zo snel mogelijk opnieuw toegevoegd.

Waarom zo'n firma niet onmiddellijk een volledige website kan online zetten begrijp ik wel niet.

Maar alles nog steeds verkrijgbaar.

deze namiddag rond 16.50u de garage tavernier gepasseerd, daar stond een vrachtwagen+trailer met cng golfs

hij had ze al lang aangemeld, maar hier zijn ze dan toch

Tavernier-Zedelgem_17u24.png

aangepast door muscles
Screenshot gemaakt van bericht omdat externe links in de toekomst kunnen verdwijnen / verwijderd worden.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Inmiddels een duidelijk antwoord gekregen van D'Ieteren:

Geachte,

Wij hebben uw bericht goed ontvangen en danken u hiervoor.

We zijn momenteel aan de "CNG" pagina's aan het werken, deze worden zo snel mogelijk weer toegevoegd.

Met vriendelijke groeten

Het Volkswagen Import Team

• Vind ik leuk 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:

Een vermelding op de website dat CNG niet kan geconfigureerd worden omdat "de pagina's nog niet beschikbaar zijn" zou een oplossing kunnen zijn.

Waarom kan ik dat bedenken en de webontwerpers niet (en een kleine voetnoot erbij vanaf wanneer dan wel zou ook niet slecht zijn)?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

De mensen hebben nog steeds schrik als ze het woord gas horen, dat is de reden van de terughoudendheid.

Diesel ( de grote boosdoener in de ogen van velen ) is van de hele productielijn de enige wagen die geen explosie aan de tanks kan krijgen als je er vuur ontsteekt via brandversnellers.

Diesel is terrorisme bestendig, waterstof,  benzine en elektrisch zeker niet. En van LPG en CNG weet ik het even niet..

aangepast door Lage Emissie Zone

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:
18 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

Diesel is terrorisme bestendig

Tenzij het een vrachtwagen aandrijft.... Nice, Berlijn, Limburg (Duitsland)...

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Bij D"Ieteren bestellen ? € 34.415 voor een simpele Highline .  Ik ben niet gek zenne.  Ik blijf nog wel een jaartje met de mijne verder rijden en ben dan van plan om over te schakelen naar electrisch. De Tesla Model 3 weet me meer en meer te bekoren. Dat wordt mijn volgende hoogstwaarschijnlijk.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, wannes zei:

En nu iedereen die voorbije weken aan het zagen was er ene bestellen hé!!

Ik heb deze al (in 1.4 weliswaar), maar lig nog een anderhalf jaar onder ”Autocredit”. Voor mij zal het dus eerder een Golf 8 worden...

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:
12 uren geleden, Brembos zei:

Bij D"Ieteren bestellen ? € 34.415 voor een simpele Highline .  Ik ben niet gek zenne.  Ik blijf nog wel een jaartje met de mijne verder rijden en ben dan van plan om over te schakelen naar electrisch. De Tesla Model 3 weet me meer en meer te bekoren. Dat wordt mijn volgende hoogstwaarschijnlijk.

daar moet je bij je lokale dealer wel een korting/bonus op kunnen krijgen

bvb een golf variant 1.5 tgi comfortline automaat gaat bij Tavernier weg voor eur 29.990, officiële prijs eur 36.785.

toch blijft dit nog een zeer stevige prijs

• 2 weken later...
Geplaatst:
41 minuten geleden, Sertitude zei:

Polo en golf nog steeds niet in tgi. Precies veel werk daar.

Als je per sé in België een Polo TGI of een Golf TGI wilt kopen is het toch aangeraden om te wachten tot de periode van het autosalon 2020. Dan krijg je immers de meeste korting of in plaats daarvan meerdere gratis opties. Tegen dat het autosalon begint zal de configurator voor de TGI-modellen toch wel in orde zijn, zeker.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

De Polo is wel beschikbaar op cng

image.png.bfe68153c609c4df85a9e9d48a4815a4.png

Heb een testrit aangevraagd maar een Polo op cng is pas beschikbaar vanaf volgende week en dat zal nog afwachten zijn want was oorspronkelijk voor deze week gepland.

De Golf inderdaad niet maar wel de Golf Variant

image.png.93353c5d74cc2df4e568e700be9b7c46.png

Wat bizar is, de Caddy is enkel nog via de bedrijfswagens te selecteren maar er is wel een 'Caddy Trendline Family' uitvoering.

De up! is er ook niet meer op cng net zoals de Seat Mii.
Ik vermoed dat men met deze kleinere wagens begint om ze enkel nog elektrisch aan te bieden?

• Bedankt 1
Geplaatst:
49 minuten geleden, dirk789 zei:

Ik vermoed dat men met deze kleinere wagens begint om ze enkel nog elektrisch aan te bieden?

Ja, de Up en zijn broertjes van Skoda en Seat worden (zeer waarschijnlijk) binnenkort niet meer aangeboden met verbrandingsmotor.

Enkel nog elektrisch.

https://www.autointernationaal.nl/2019/06/seat-mii-voortaan-alleen-nog-maar-in-een-elektrische-uitvoering/

https://www.autointernationaal.nl/2019/09/prijs-vergelijking-volkswagen-e-up/

https://www.autointernationaal.nl/2019/07/elektrische-seat-mii-is-nu-te-reserveren/

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...