Lange_666 Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 Op 29/3/2018 om 21:55, Krokodyly zei: En dat die airco altijd opspringt als je ruitenontwaseming (is dat een officieel woord?) opdraait vind ik ook ambetant, alsook als je hem op het koudste draait springt deze ook op. Had het liever gehad dat deze pas opspringt als je hem effectief opzet. De elektrische spiegels klappen precies ook niet automatisch mee in bij vergrendelen van de wagen? Airco: Is tegenwoordig bij alle VAG-modellen zo. Ik zie daar het nut niet van in dat dit automatisch moet gebeuren. Het is wel zo dat de ruit sneller ontwasemt met de airco op en dat men er daarom voor gekozen heeft om dit standaard zo te programeren. Vind ik ook een beetje spijtig. Of het aan te passen is via een OBD11 instelling is nog te checken. Spiegels: Waarschijnlijk aan te passen via een instelling. Het zou kunnen dat je dat nog ergens terug vindt in het menu van uw multimedia systeem, anders forceren via een OBD11. Heb dit onlangs nog gedaan voor Audi Q3.
Krokodyly Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 Op 30/3/2018 om 06:45, Koen C zei: 5 stuks !!! (waarvan 4 met afstandsbediening) Wat ga je daar allemaal mee doen ? Hoeveel meerprijs was dat niet ? Veel rijplezier met je nieuwe Caddy ! Met de vorige auto gebeurde het al eens dat mijn vriendin de andere sleutel onbewust in haar sjakos had zitten en dan 's morgens dacht bij het vertrekken met de fiets naar haar werk: ‘hij zal die sleutel weer ergens in zijn broek hebben zitten, ik neem de reservesleutel anders heb ik geen huissleutel mee’ met als gevolg dat ik dus geen auto kon gebruiken dan. Was €70 extra voor 4 sleutels met afstandsbediening, als je er achteraf 1 moet laten bijmaken ben je meer dan €100 kwijt. 1
MaXX99 Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 Spiegels gaat niet lukken met vcds of odb11 .... Daarvoor moet je bij een caddy de eeprom in de deur of zo herprogrammeren. Dat kan wel met vagcom maar weinig mensen die dat hebben of zich daaraan wagen.
Aardgasrijder Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 Die prijs valt inderdaad goed mee, we hebben thuis echter voldoende met 2 sleutels, maar inderdaad heeft de een wel eens de sleutel in zijn zakken zitten 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Populair bericht Krokodyly Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Populair bericht Geplaatst: 30 maart 2018 Oké, jammer van de spiegels, dan zal ik er aan moeten denken dat ik ze moet laten inklappen waar nodig... Trekhaak laten keuren heb ik zelfs nog niet aan gedacht, de garage ook niet want niks van gezegd gisteren... Rij nog wel eventjes illegaal rond dan. Onder de knop ‘menu’ vind ik het ook nergens terug om verbruiksgegevens erop te krijgen hoor. Zal misschien niet gaan bij mijn soort ‘radio’, misschien enkel bij die met navigatie. Bij de app Connect heb ik ook al een klein mankementje gevonden: ik heb een spotify-afspeellijst van 366 nummers maar ik kan hem niet tot onder scrollen via het scherm. Ga ik natuurlijk nooit nodig hebben waarschijnlijk. Morgen beginnen we aan de keramische coating. 3
pluxy Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 Ik heb navi en daar staat het niet op. op dashbord moet je rechtse kant stuur , het grijze linksrechts schakelaar bedienen en vervolgens met de verticale schakelaars er rechts naast Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 @Krokodyly In deze YouTube-video van Aardgasrijder.be kan je zien dat de "knoppen" aan de linkerkant hetzelfde zijn als bij jouw Caddy, maar aan de rechterkant staat iets totaal anders behalve de onderste dan: van boven naar onder is het Nav - Traffic - Car. Hieronder staat een screenshot van die Youtube-video. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 30 maart 2018 Geplaatst: 30 maart 2018 4 uren geleden, Krokodyly zei: Trekhaak laten keuren 2 mogelijkheden : 1) voor minder dan 750 kg te trekken (voor fietsendrager, karretje of kleine caravan) = éénmalig en pas opnieuw na 4 jaar met de gewone keuring. Dan opnieuw na 6 jaar (indien in het 4e jaar blanco gekeurd en minder dan 100.000 km). Het 6e jaar kan je hem voor het volledige trekgewicht laten keuren. 2) voor het volledige trekgewicht (indien dit meer is dan 750 kg ). Dat is dan wel ieder jaar opnieuw laten keuren ! Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Krokodyly Geplaatst: 30 maart 2018 Auteur Geplaatst: 30 maart 2018 3 uren geleden, muscles zei: @Krokodyly In deze YouTube-video van Aardgasrijder.be kan je zien dat de "knoppen" aan de linkerkant hetzelfde zijn als bij jouw Caddy, maar aan de rechterkant staat iets totaal anders behalve de onderste dan: van boven naar onder is het Nav - Traffic - Car. Hieronder staat een screenshot van die Youtube-video. Al eens aan een maat gevraagd met recente golf en die heeft ook het knopje car, maar de caddy dus niet blijkbaar. Zal waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn om verbruiksgegevens er alsnog op te krijgen?
Lage Emissie Zone Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Op 15/02/2018 om 11:11, Krokodyly zei: Gewone Caddy, ik ga ongetwijfeld bij sommigen geen goeie indruk maken maar ik vind de maxi’s geen zicht lijkt zoals een verkeerd uitvergrote foto in mijn ogen mijn vriendin had zelfs al moeite met een gewone caddy, bij haar op het werk worden die gebruikt voor andersvalidenvervoer en ze zag er automatisch al een rolstoel inzitten... En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat we die meerprijs voor een maxi waarschijnlijk ook niet hadden kunnen betalen Het hangt ervanaf hoe je de Caddy hebt samengesteld, als je GEEN schuiframen als optie neemt en je kiest een mooie kleur dan is het helemaal nog niet zo een lelijke bak. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Krokodyly Geplaatst: 31 maart 2018 Auteur Geplaatst: 31 maart 2018 De coating zit erop. Lak was in goede staat blijkbaar volgens mijne maat, dus weinig polierwerk aan gehad. Op bestelling is dus beter dan eentje ‘uit het schap’ te kiezen zei hij. Ik zie het verschil niet met de coating erop nieuw blinkt altijd hè... Maar bij zonlicht of regen zou het verschil duidelijk merkbaar zijn zei hij. We kunnen er dus officieel tegen, morgen de sticker plakken en dan ben ik herkenbaar voor de collega’s. 2
pluxy Geplaatst: 1 april 2018 Geplaatst: 1 april 2018 Volgens de kerel die nano aanbrengt gaat de sticker niet blijven plakken wegens te glad en weinig aanhechting. Bij ons wordt het waarschijnlijk unp nano of cartec. http://www.unpnano.nl/nl/ http://www.cartecworld.com/nl/ceramic-guard-sicarbon Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
pluxy Geplaatst: 1 april 2018 Geplaatst: 1 april 2018 Staat er bij jullie in de navi een keuze optie aardgastankstations zoals in onderstaand filmpje? 0:38s in filmpke. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Krokodyly Geplaatst: 1 april 2018 Auteur Geplaatst: 1 april 2018 1 uur terug, pluxy zei: Staat er bij jullie in de navi een keuze optie aardgastankstations zoals in onderstaand filmpje? 0:38s in filmpke. Geen navigatie bij de onze. Car-net ook niet zoals ik eerst dacht van wel. Enkel de app Connect.
pluxy Geplaatst: 1 april 2018 Geplaatst: 1 april 2018 wij hebben carnet ook ni besteld. maar zat er wel op,misschien omdat navi erop zit. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
pluxy Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 @KrokodylyWelke merk was de coating nu? Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Op 3/31/2018 om 07:17, Lage Emissie Zone zei: Het hangt ervanaf hoe je de Caddy hebt samengesteld, als je GEEN schuiframen als optie neemt en je kiest een mooie kleur dan is het helemaal nog niet zo een lelijke bak. Het is inderdaad waar wat je zegt. Ik let er wel op als ik zo'n Caddy Maxi zie. Sommige kleuren van de Caddy zijn inderdaad mooi. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen