Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, Peterk zei:

Bij mij staat er nog altijd geen productiedatum en leveringsdatum .. de garage weet ook niets, dus maar afwachten.. dan de lange rit op ons familieweekend 18 mei met de POLO helaas.

Ik heb er net een verlengd weekend NL opzitten. Ook met een Polo. Met 3 volwassenen, 2 kinderen, valse bodem eruit en geladen tot tegen het dak.

In het afkomen zijn we nog via Hasselt en de stockverkoop van Torfs gereden. We moesten achteraan eerst instappen en dan de zak met schoendozen naar binnen trekken.

Het gaat zeker met een Polo, maar is wel iets avontuurlijker ?

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:
3 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Ik heb er net een verlengd weekend NL opzitten. Ook met een Polo. Met 3 volwassenen, 2 kinderen, valse bodem eruit en geladen tot tegen het dak.

In het afkomen zijn we nog via Hasselt en de stockverkoop van Torfs gereden. We moesten achteraan eerst instappen en dan de zak met schoendozen naar binnen trekken.

Het gaat zeker met een Polo, maar is wel iets avontuurlijker ?

Jij bedoelt dat jij zo'n CrossPolo hebt ? ?

VW_CrossPolo_1.2_TSI_Magmaorange.jpg

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
45 minuten geleden, muscles zei:

Jij bedoelt dat jij zo'n CrossPolo hebt ? ?

VW_CrossPolo_1.2_TSI_Magmaorange.jpg

Nét niet ?

• Hahaha 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:

De leveringsdatum van mijn Octavia G-tec was  3 mei !...  echter volgens dealer;   niets gezien, niets gehoord mijn naam is eeeuhh Skoda??.

No problem De nieuwprijs en de  inruilwaarde  staan op papier.   We dieselen rustig verder....

• Hahaha 1
  • Verward 1
  • Triest 1
Geplaatst:

My Skoda zegt:  besteld op 23/01/2018 verder niks...(geen productie- noch leverdatum).

Bij de zeer kleine letters op de bestelbon staat: de  levertijd kan/mag 25% overschreden worden.. dus die 16 weken kunnen gemakkelijk 20 weken worden...?

Geplaatst:
50 minuten geleden, wakodream zei:

My Skoda zegt:  besteld op 23/01/2018 verder niks...(geen productie- noch leverdatum).

Bij de zeer kleine letters op de bestelbon staat: de  levertijd kan/mag 25% overschreden worden.. dus die 16 weken kunnen gemakkelijk 20 weken worden...?

Just op tijd voor mijne verjaardag dus (26 juni) ?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
8 uren geleden, nonzerosumgame zei:

Ondertussen zijn de wachttijden voor nieuwe bestellingen aan het oplopen tot bijna een jaar. De onze komt er op 11 juli aan, can't wait!

De verkoper is verplicht om de leverdatum te respecteren. Indien er een geval van overmacht is, en de auto dus niet op tijd kan geleverd worden, moet de verkoper dat via aangetekend schrijven of ander wettelijk bewijsmiddel meedelen aan de koper. Indien de verkoper dus niets laat weten, stuur je een ingebrekestelling en sta je sterk in je schoenen om extra korting of accessoire te verkrijgen...

Geplaatst:

Je staat niet zozeer sterk om een extra korting of accessoire te verkrijgen. Je staat wel sterk om het contract te verbreken, en dan kun je tot 15% schadevergoeding eisen (maar dan zal je ook moeten kunnen bewijzen dat die schade er is, en dat is niet altijd zo gemakkelijk). Vergeet ook niet dat je een bepaalde relatie wilt opbouwen met je dealer, en dat als jij nu zou trachten om die extra euro  eruit te persen je die later wel zult terugvinden in de rekeningen van het onderhoud of zo...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

In mijn situatie zou ik proberen een vervangwagen te bemachtigen. Mijn auto zou op 15/6 geleverd moeten worden en ik vertrek enkele weken daarna op vakantie met de wagen. Indien de levering te laat zou zijn, moeten we te voet naar Frankrijk gaan ?

• Hahaha 1
  • Triest 1
Geplaatst:

@Lucky leuk dat we er een berlinerijder bijhebben.

De meesten rijden hier rond met de Combi-versie.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

L@Lucky  Je hebt jouw naam niet gestolen...gelukzak?

Laatste update volgens dealer pc: productiedag: 10 mei - levering: aanvang juni

Maar My skoda vermeldt nog steeds niets... zou er een stockbreuk zijn van Velvet Red??

• Hahaha 1
Geplaatst:

Proficiat! Mss toch nog een sprankeltje hoop voor mij dat de leveringstermijn zal gerespecteerd worden. 

Wel bizar dat jouw auto na die van mij besteld is en toch veel sneller van de band rolde... 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...