Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vriendin en ik zijn vandaag weer bij Audi geweest en de kans is 99% dat we voor de A3 g-tron gaan.

De actie gaat automatisch in als je de bestelbon ondertekent bij je dealer. (Zolang er nog niet 150 A3's verkocht zijn.)

Maandag is de grote beslissing of we de bon ondertekenen!

Bij aflevering krijg je in geval van de A3 dan een tankpas twv €419!

Seat Leon 1.5 TGI:         1077428_5.png

Geplaatst:
12 uren geleden, Boey zei:

Ja, maar dat vind ik persoonlijk te weinig. Audi A6 break 2l diesel 290.000km. 3900 euro. Maar ik ben daar vrij in, kan hem nog altijd zelf proberen te verkopen. 

Van een Audi A6 Avant de stap maken naar een VW Golf Variant: de VW Golf Variant is van een totaal andere categorie dan de Audi A6 !!! Ik ken helemaal niks van de kortingen die Audi-dealers op hun Audi-modellen geven maar je bent in dit geval volgens mijn persoonlijke mening appels met peren aan het vergelijken. Voor de VW Golf Variant Highline geldt volgens mij een maximumkorting die je kan krijgen en daarboven kunnen ze niet gaan. Als je je Audi bij hen overgelaten had, dan had je een totale korting van €14.000 (veertienduizend euro) gekregen.

Ik heb zelf met de Volkswagen Car Configurator een VW Golf Variant Highline TGI, DSG-uitvoering samengesteld met alle packs (behalve de veiligheidspacks). Ik heb zelfs lederen zetels gekozen, metallic kleur. Dit is de Volkswagen-code: V6JJMG22.

Dan kom ik nog maar aan een totaal bedrag van €31.950 - Daar zijn al twee kleine kortingen vanaf (Bonus Salon 2018 voor particulieren van €1750 en promo pack business/business voor particulieren van €1575). Als van die €31.950 €10.100 afgaat, zitten we op €21.850 en als daar de €3900 van af ging voor je ingeleverde Audi, dan moest je slechts €17.950 betalen. Dat is toch goedkoop.

Je had natuurlijk in plaats van een VW Golf Variant ook een Skoda Octavia Combi G-Tec kunnen kopen. De Octavia Combi is namelijk groter dan de Golf Variant maar ik ben geen verkoper van Volkswagens en Skoda's om je alle verschillen duidelijk te maken.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Ik kan moeilijk geloven dat er nog eens € 10.100 euro af gaat van die € 31.950 . Toen ik indertijd een offerte vroeg een Variant TGI gaven ze nog 6% korting op die € 31.950.Je mag me altijd het adres van de dealer bezorgen waar je voor € 22.000 een Highline Variant TGI met lederen zetels, DSG , led koplampen, navigatie... enz kan kopen.

Geplaatst:

@Patrick S

VI. Voorwaarden voor deelname aan de actie
Om geldig aan de Actie te kunnen deelnemen, moet de deelnemer de volgende stappen doorlopen:
1. De deelnemer moet tussen 1 januari 2018 en 28 februari 2018 minstens 1 CNG wagen bij een 
officiële concessiehouder binnen het D’Ieteren netwerk in België kopen van de eerste:

a. 200 CNG wagens bij een officiële ŠKODA concessiehouder van D’Ieteren van het type
ŠKODA Octavia G-Tec.
b. 200 CNG wagens bij een officiële SEAT concessiehouder van D’ieteren van het type SEAT 
MII CNG, SEAT Ibiza CNG en SEAT Leon 5D CNG.
c. 400 CNG wagens bij een officiële Volkswagen concessiehouder van D’Ieteren van het 
type Volkswagen UP CNG, Volkswagen Polo CNG en Volkswagen Golf CNG.
d. 250 CNG wagens bij een officiële Audi concessiehouder van D’ieteren van het type Audi 
A3 Sportback g-tron, Audi A4 Avant g-tron en Audi A5 Sportback g-tron
of
De deelnemer moet tussen 1 januari 2018 en 31 januari 2018 minstens 1 wagen van de eerste 100 
van het type CADDY (LIFE) aankopen bij een officiële Volkswagen concessiehouder van D’Ieteren. 
2. De deelnemer zal bij de levering van zijn wagen een DATS 24 tankkaart met de tegemoetkoming 
alsook een unieke pincode ontvangen waarmee hij CNG kan tanken bij DATS 24.
3. Vanaf de levering van diens wagen zal de deelnemer gedurende 1 jaar of totdat de 
tegemoetkoming opgebruikt is, gebruik kunnen maken van de DATS 24 tankkaart.
4. De deelnemer zal zijn pincode en tankkaart niet op dezelfde plaats bewaren.
5. De deelnemer zal de veiligheidsvoorschriften op de tankstations van DATS 24 naleven.
In geval van misbruik, bedrog of indien de omstandigheden dit vereisen, behouden de Organisatoren 
zich uitdrukkelijk het recht voor (a) de betrokken deelnemer(s) zonder meer van deelname van de 
Actie uit te sluiten of (b) de Actie of een deel ervan te wijzigen, uit te stellen, in te korten of in te 
trekken.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst: (aangepast)
13 uren geleden, muscles zei:

Van een Audi A6 Avant de stap maken naar een VW Golf Variant: de VW Golf Variant is van een totaal andere categorie dan de Audi A6 !!! Ik ken helemaal niks van de kortingen die Audi-dealers op hun Audi-modellen geven maar je bent in dit geval volgens mijn persoonlijke mening appels met peren aan het vergelijken. Voor de VW Golf Variant Highline geldt volgens mij een maximumkorting die je kan krijgen en daarboven kunnen ze niet gaan. Als je je Audi bij hen overgelaten had, dan had je een totale korting van €14.000 (veertienduizend euro) gekregen.

Ik heb zelf met de Volkswagen Car Configurator een VW Golf Variant Highline TGI, DSG-uitvoering samengesteld met alle packs (behalve de veiligheidspacks). Ik heb zelfs lederen zetels gekozen, metallic kleur. Dit is de Volkswagen-code: V6JJMG22.

Dan kom ik nog maar aan een totaal bedrag van €31.950 - Daar zijn al twee kleine kortingen vanaf (Bonus Salon 2018 voor particulieren van €1750 en promo pack business/business voor particulieren van €1575). Als van die €31.950 €10.100 afgaat, zitten we op €21.850 en als daar de €3900 van af ging voor je ingeleverde Audi, dan moest je slechts €17.950 betalen. Dat is toch goedkoop.

Je had natuurlijk in plaats van een VW Golf Variant ook een Skoda Octavia Combi G-Tec kunnen kopen. De Octavia Combi is namelijk groter dan de Golf Variant maar ik ben geen verkoper van Volkswagens en Skoda's om je alle verschillen duidelijk te maken.

Audi 6 versie dan toch, is mijn prijscategorie niet. Ook a4 gtron met de opties dat ik wou was iets te hoog van prijs. Dan moet je naar andere merken kijken.

ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest. De korting (10100) was ook inclusief voordeel packs en de salonkorting dus de totale korting. Als ik enkel spreek over de extra korting gaat het over 2700 euro. Wat eerst 1900 euro was. 

Mijn oude wagen laat ik overnemen voor 3900 euro alleen sta ik vrij om hem nog zelf proberen te verkopen, zo niet neemt Volkswagen hem over voor die prijs. Ik ben ook bij Seat gaan kijken met alles erop en eraan de move versie, (excellence versie niet mogelijk) en was er maar een prijsverschil van 2200 euro met de VW highline. Dan is de keuze snel gemaakt. 

Skoda Octavia vind ik persoonlijk niet mooi. Laat ons zeggen de achterkant van de wagen.

aangepast door Boey
13 uren geleden, Brembos zei:

Ik kan moeilijk geloven dat er nog eens € 10.100 euro af gaat van die € 31.950 . Toen ik indertijd een offerte vroeg een Variant TGI gaven ze nog 6% korting op die € 31.950.Je mag me altijd het adres van de dealer bezorgen waar je voor € 22.000 een Highline Variant TGI met lederen zetels, DSG , led koplampen, navigatie... enz kan kopen.

Inderdaad maar ik heb er iets meer afgekregen (met veel moeite) en dan nog de 180 euro 'leveringsklaar maken' er af gekregen. 

aangepast door Boey
Geplaatst:
1 uur terug, Boey zei:

Inderdaad maar ik heb er iets meer afgekregen (met veel moeite) en dan nog de 180 euro 'leveringsklaar maken' er af gekregen. 

Ik heb bij de officiële Skoda-dealer Peusens in Hasselt nog nooit moeten betalen voor het leveringsklaar maken van de auto's die ik bij hem besteld heb. In 2010 heb ik daar een Skoda Superb Combi 1.9 TDI gekocht en vijf jaar later mijn huidige Skoda Octavia Combi G-Tec. Ik had toen echter wel graag de nieuwe Skoda Superb Combi op aardgas willen kopen, maar die was niet verkrijgbaar en nu nog altijd niet.

• Vind ik leuk 1

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:
16 minuten geleden, muscles zei:

Ik heb bij de officiële Skoda-dealer Peusens in Hasselt nog nooit moeten betalen voor het leveringsklaar maken van de auto's die ik bij hem besteld heb. In 2010 heb ik daar een Skoda Superb Combi 1.9 TDI gekocht en vijf jaar later mijn huidige Skoda Octavia Combi G-Tec. Ik had toen echter wel graag de nieuwe Skoda Superb Combi op aardgas willen kopen, maar die was niet verkrijgbaar en nu nog altijd niet.

Superb had zeker bij mij een optie geweest indien CNG , Echt een prachtige wagen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uren geleden, Boey zei:

Hoeveel betaal je dan exact netto voor een Variant TGI en welke opties heb je aangevinkt ? Wanneer ze echt nog 10.000 euro korting geven bovenop die packs dan  overweeg ik ook wel om een nieuwe te bestellen. Die 180 euro rijklaar maken is inderdaad onzin.

Geplaatst:
1 uur terug, Brembos zei:

Hoeveel betaal je dan exact netto voor een Variant TGI en welke opties heb je aangevinkt ? Wanneer ze echt nog 10.000 euro korting geven bovenop die packs dan  overweeg ik ook wel om een nieuwe te bestellen. Die 180 euro rijklaar maken is inderdaad onzin.

Dat is een misverstand die 10000 euro is inclusief de salonkorting + voordeel packs.

Geplaatst:
1 uur geleden, Brembos zei:

Ik wil deze maand toch wel es prijs gaan vragen bij verschillende VW-dealers om te zien hoe diep dat ze met hun korting willen gaan (telkens onder een andere naam). Want ik ben er van overtuigd dat VW-dealers die jaarlijks zeer veel nieuwe auto's verkopen wel stevige kortingen geven.

• Vind ik leuk 1

Geplaatst:

Dat is al een heel ander verhaal. In Duitsland kom ik dus nog altijd goedkoper uit. Daar heb je ook van die packs (wel anders samengesteld) en bovendien de mogelijkheid om tegen een schappelijke prijs 3 jaar extra garantie bij te kopen. Die optie vind ik in België niet terug.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, Brembos zei:

... de mogelijkheid om tegen een schappelijke prijs 3 jaar extra garantie bij te kopen. Die optie vind ik in België niet terug.

Heb ik nochtans bij Avau op mijn A3 wèl gekregen, inbegrepen in de prijs. 

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst:
2 uren geleden, muscles zei:

Ik wil deze maand toch wel es prijs gaan vragen bij verschillende VW-dealers om te zien hoe diep dat ze met hun korting willen gaan (telkens onder een andere naam). Want ik ben er van overtuigd dat VW-dealers die jaarlijks zeer veel nieuwe auto's verkopen wel stevige kortingen geven.

Goh, ik denk dat dit overal min of meer gelijk is. De 2 garages waar ik langs ben geweest was exact dezelfde kortingen. En bij Seat net hetzelfde, exact dezelfde kortingen. Het is wel dankzij Seat dat ik extra korting heb kunnen afdingen bij Volkswagen. Omdat ik iets meer voor mijn oude wagen kreeg bij Seat en doordat ik liet blijken dat Seat mijn voorkeur had dankzij het grote prijsverschil (wat eigenlijk niet zo was.) Ik vermoed dat de maand december mij ook geholpen heeft, omdat ze hun cijfer willen halen en dat de meeste mensen wachten tot januari om een wagen te kopen. 

Bij Volkswagen kan je volgens mij in Belgie geen extra garantie bijnemen. Staat nergens in hun configurator.Bij Audi zie ik een optie 3 jaar garantie/120.000 km 0.00 euro (dus maar 1 jaar bovenop de wettelijke garantie van 2 jaar ipv 3 jaar bovenop de wettelijke garantie van 2 jaar)

aangepast door Brembos
Geplaatst:
5 uren geleden, Brembos zei:

Bij Volkswagen kan je volgens mij in Belgie geen extra garantie bijnemen

Maar wordt dat niet gedekt door een We Care (of iets gelijkaardigs) contract ?

Dat is dan ineens onderhoud erbij en zal meer kosten dan enkel garantieverlenging, uiteraard.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Wecare is duur, heel duur ;) (als je nooit speciallekes voorhebt).

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

5 jaar garantie/100.000 km kost 460 euro. Wecare voor 5 jaar zal inderdaad een pak duurder zijn. Die extra garantie zou ik altijd als optie bijnemen. Is ook een extra troef wanneer ik de wagen na 4 jaar/80.000 km verkoop en een extra geruststelling voor de koper van mijn wagen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...