Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, incuflex zei:

Mijne nu enkele dagen in mijn bezit en enorm tevreden van ! Ik zit aan een gemiddeld verbruik van 5.2 kg nu. 

IMAG0643_1.jpg

Proficiat met de aankoop van je CNG-Golf! En allee, toch nog iemand anders die van rode auto's houdt ;).  Het is blijkbaar waar dat CNG-rijders van gekleurde wagens houden i.p.v. het gewone zwart, grijs, wit zoals opgemerkt in dit topic:

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
14 uren geleden, incuflex zei:

IMAG0644_1.jpg

Gekocht bij Rietje zie ik? Kapellen of over 't water? 

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst:
3 uren geleden, Pé DAELEMMER zei:

Het is en blijft een lelijk ding hé :-/

Ja, maar die sticker gaat nog. Als we het over de lelijke CNG-sticker, of de officiële sticker hebben dan gaat het over de rechthoekige witte sticker met daarin die groene ruit: zie onderstaande afbeelding.

cng-etiket.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

Tja, dat heb je met een donkere lakkleur....

Laatst een officiële sticker gezien op een Witte Caddy.

Het verschil met de ruitvormige sticker is dan nauwelijks te zien ! xD

Geplaatst:
Op 1-9-2017 om 11:53, muscles zei:

Proficiat met de aankoop van je CNG-Golf! En allee, toch nog iemand anders die van rode auto's houdt ;).  Het is blijkbaar waar dat CNG-rijders van gekleurde wagens houden i.p.v. het gewone zwart, grijs, wit zoals opgemerkt in dit topic:

Al dat saaie gedoe tegenwoordig ... 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik bestelde begin december 2016 en levering was ... woensdag 13 september 2017.

9 maanden gewacht dus. Reden werd me na 5 maanden gemeld.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 minuten geleden, Hans zei:

Ik bestelde begin december 2016 en levering was ... woensdag 13 september 2017.

9 maanden gewacht dus. Reden werd me na 5 maanden gemeld.

Welkom op dit aardgasrijderforum, Hans! Alweer een CNG-rijder erbij :D 't Is alleen spijtig dat je zo heel lang hebt moeten wachten want 9 maanden is enorm lang.

Wat was de reden die ze je verteld hebben?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Sucks big time. Ooit hetzelfde voorgehad op een parking met nog maar 1 plaatsje. Een van de beide auto's naast mij was overal geblutst, het viel gewoon op. Ik dacht nog, die kijkt ook naar niks.

Toen ik terug kwam was de mijne ook hier en daar geblutst ter hoogte van de deur aan de linkerkant. Hij/zij keek inderdaad naar niks en was ook nog eens ribbedebie...>:(

Geplaatst:

Ik heb het gelukkig niet aan de hand gehad, maar wel dat een bus van De Lijn met achteruit rijden mijn linkerspatbord en linkerdeur lichtjes geraakt had. Mijn auto stond reglementair geparkeerd, maar gelukkig is de chauffeur van die bus komen vragen van wie die wagen was, en betaalt de verzekering van De Lijn de schade.

4 uren geleden, Lange_666 zei:

Sucks big time. Ooit hetzelfde voorgehad op een parking met nog maar 1 plaatsje. Een van de beide auto's naast mij was overal geblutst, het viel gewoon op. Ik dacht nog, die kijkt ook naar niks.

Toen ik terug kwam was de mijne ook hier en daar geblutst ter hoogte van de deur aan de linkerkant. Hij/zij keek inderdaad naar niks en was ook nog eens ribbedebie...>:(

Ik heb zo een periode gehad toen ik nog met m'n Skoda Superb reed en als ik geparkeerd was, dan schreef ik telkens de nummerplaten op van de twee voertuigen links en rechts van mij.

Jij had toch gemakkelijk met je smartphone een foto kunnen maken nadat je 'm geparkeerd had. Dan wist je tenminste wie je wagen geraakt had.

Geplaatst:

Was nog voor de tijd van de smartphones en mijn grote kodak (Canon) sleur ik niet overal mee naar toe.

Trouwens, waarom zou ik een smartphone moeten hebben? Leve de vrijheid van niet alle seconden gestoord te worden.

Ben jij iemand die voor alles en nog wat een fotootje neemt voor in't geval van...? Daar krijg je na een tijdje toch pure paranoia van.

• Hahaha 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...