Robby Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Op 7-4-2017 om 23:13, tsfbe zei: Hoi, ik heb op 22/01/2017 een golf highline besteld, vandaag kreeg ik te horen dat de levering (voorzien voor 20/04/2017) uitgesteld is, maar meer weten ze niet... Enkel kreeg ik als melding: "het zou iets te maken hebben met de homologatie van de gastank" Zijn er nog die deze melding kregen? :-) Op 7-4-2017 om 23:13, tsfbe zei: Hoi, ik heb op 22/01/2017 een golf highline besteld, vandaag kreeg ik te horen dat de levering (voorzien voor 20/04/2017) uitgesteld is, maar meer weten ze niet... Enkel kreeg ik als melding: "het zou iets te maken hebben met de homologatie van de gastank" Zijn er nog die deze melding kregen? :-) Zelfde voorval, besteld in dec 2016 en op vandaag alleen maar uitgesteld en geen concrete leverdatum! Krijg ook geen concrete info waarom of waardoor... alle verkregen info komt van de invoerder. Ze spraken wel over compensatie, echter ook niets concreets.. heb jij nog meer info?
Smalle-178 Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Je hebt groot gelijk John! Wat als... Dit aan de grote klok komt te hangen! ... dit wereld nieuws zou halen! ...VTM een nieuw programma begint met Luc Alloo Gesjoemel in de auto industrie! Dan pas zullen ze hun open trekken !!
Ambroos Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Ik ben vandaag toevallig nog eens bij onze Audi-dealer binnengeweest, hij wist me te vertellen dat ze sinds gisteren geen g-trons meer kunnen/mogen bestellen (A3, A4 en A5) voor onbepaalde duur. Meer informatie had hij niet, maar het zou me verbazen moest het niet kloppen.
Lage Emissie Zone Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 14 minuten geleden, Ambroos zei: Ik ben vandaag toevallig nog eens bij onze Audi-dealer binnengeweest, hij wist me te vertellen dat ze sinds gisteren geen g-trons meer kunnen/mogen bestellen (A3, A4 en A5) voor onbepaalde duur. Meer informatie had hij niet, maar het zou me verbazen moest het niet kloppen. Hier zit een geurtje aan, hoe moeilijk is het om te zeggen dat de Audi op aardgas zoveel succes heeft qua bestellingen, niet dus; wat is de reden, het blijft vaag door het rookgordijn dat ze hier veroorzaken. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
GiGi Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 (aangepast) Zijn we op weg naar CNGate, fabrikanten sjoemelen met CNG! Ik zie de krantekoppen al verschijnen 28 april 2017 aangepast door GiGi 1 AUDI A3 Sportback g-tron
GiGi Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Op 27-4-2017 om 16:52, JOHN zei: Iemand, die lid is van Testaankoop, zou de inhoud van deze topic naar hen moeten doorsturen. Deze topic begint stilaan een lijvig dossiertje te worden. Ik heb van het begin al gezegd dat hier een geurtje aan zit. Vooral het feit dat niemand een serieus antwoord krijgt staaft mijn mening. Ikzelf wist al twee weken na het tekenen van de bestelbon dat de levering van mijn Audi met minstens 2 maanden zou verlengd worden. Ik zit nu dus ook al aan 6 maanden. Testaankoop leden zijn er beslist onder de Aardgasrijder leden maar niet iedereen heeft een goede schrijfvaardigheid. Vandaar steun ik je oproep... posten maar! Laat dit eens uitgeklaard worden AUDI A3 Sportback g-tron
GiGi Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 2 uren geleden, Ambroos zei: Ik ben vandaag toevallig nog eens bij onze Audi-dealer binnengeweest, hij wist me te vertellen dat ze sinds gisteren geen g-trons meer kunnen/mogen bestellen (A3, A4 en A5) voor onbepaalde duur. Meer informatie had hij niet, maar het zou me verbazen moest het niet kloppen. De moed niet opgeven ambroos. Het is een prachtwagen en je wacht best even langer. Anders krijg je achterna spijt. Delorge blijven bezoeken. Dan geven ze je maar een vervangwagen. AUDI A3 Sportback g-tron
Aardgasrijder Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 2 uren geleden, Ambroos zei: Ik ben vandaag toevallig nog eens bij onze Audi-dealer binnengeweest, hij wist me te vertellen dat ze sinds gisteren geen g-trons meer kunnen/mogen bestellen (A3, A4 en A5) voor onbepaalde duur. Meer informatie had hij niet, maar het zou me verbazen moest het niet kloppen. Ik ga eens een mailtje sturen naar de vrienden bij D'Ieteren, ze horen me alweer komen Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Ambroos Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 (aangepast) 24 minuten geleden, GiGi zei: De moed niet opgeven ambroos. Het is een prachtwagen en je wacht best even langer. Anders krijg je achterna spijt. Delorge blijven bezoeken. Dan geven ze je maar een vervangwagen. Ik heb helaas moeten kiezen voor een dieselwagen (wel nog steeds een A3)... Vandaar dat ik bij de dealer was (niet Delorge, een dealer in het Brusselse). HR zag CNG niet zitten door de andere/extra tankkaart en vooral dat ze bang zijn dat andere mensen die ooit met die auto moeten rijden als ik moest vertrekken niet bereid gaan zijn om meer + met omweg te gaan tanken. Ze doen wel een grote push voor hybrides, maar voor een hybride doe ik te veel kilometers (zou uiteindelijk gewoon meer benzine verbruiken én stroom erbovenop). Sindsdien doet het altijd een beetje pijn wanneer er reclame van DATS op de radio komt, of ik een g-tron zie rijden... 28 april 2017 aangepast door Ambroos
marki Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 (aangepast) ik snap het niet goed meer allemaal .....Dats is zich te pletter aan het storten aan reclame over CNG en het spijtige van het verhaal is dat er steeds minder en minder wagens zijn op CNG . Er zijn er al niet veel en ze worden enkel afgebouwd heb ik de indruk . Ik rij momenteel met 3 cng wagens (firma ) en zou er graag een vervangen naar een wat grotere volume , helaas is daar geen keuze in ......cng en volume wagens = 0 .... Ik heb steeds meer het gevoel dat het niet van de grond zal komen in Belgie en omstreken . gr 28 april 2017 aangepast door marki
Koen C Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 13 minuten geleden, marki zei: cng en volume wagens = 0 Wat bedoel je met een "volume wagen" ? Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Lage Emissie Zone Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Tip: iemand kan minister van mobiliteit Ben Weyts een brief sturen hierover: kabinet.weyts@vlaanderen.be VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
marki Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 (aangepast) Op 28-4-2017 om 21:22, Koen C zei: Wat bedoel je met een "volume wagen" ? VW Sharan .....Renault Espace .......enzo verder ..... 1 mei 2017 aangepast door marki
Koen C Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 (aangepast) @marki Dat type wagen wordt ook nog weinig aangeboden door de verschillende constructeurs. Ik denk dat je bijna alle merken en modellen hebt opgenoemd... De Espace is al niet meer zo "volume" als de vorige generatie(s). PSA en FCA bieden niks meer in dat segment, maar zetten meer in op SUV. Volgens hen de toekomst ? "Volume" zal dan een mooi uitgeruste minibus moeten worden (Vito, Traffic, T6, enz), vrees ik. Of een 7-zitter van het type "ludospace" (Fiat 500 Living, VW Caddy) ? Aftermarkt installatie op CNG in zo'n "busje" laten plaatsen ? 1 mei 2017 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
marki Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 2 uren geleden, Koen C zei: @marki Dat type wagen wordt ook nog weinig aangeboden door de verschillende constructeurs. Ik denk dat je bijna alle merken en modellen hebt opgenoemd... De Espace is al niet meer zo "volume" als de vorige generatie(s). PSA en FCA bieden niks meer in dat segment, maar zetten meer in op SUV. Volgens hen de toekomst ? "Volume" zal dan een mooi uitgeruste minibus moeten worden (Vito, Traffic, T6, enz), vrees ik. Of een 7-zitter van het type "ludospace" (Fiat 500 Living, VW Caddy) ? Aftermarkt installatie op CNG in zo'n "busje" laten plaatsen ? Aftermarkt installatie op een Vito , Traffic enz ...lukt ook al niet , geen benzine versies in deze ..... Zal eentje worden zonder CNG vrees ik ....jammer genoeg .
Groengas Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 @markiQua volume modellen: Opel Zafira, Mercedes B-klasse, VW Caddy maxi, ; Skoda Octavia is ook best groot, Fiat Doblo; Opel Combo, misschien Fiat 500L..... Kun je hier wat mee?
maartenv Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 Fiat ducato? En als je kleiner bedoelt, een caddy maxi heeft ook best wat volume.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
xanderlieven Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 Op 20-1-2017 om 23:16, DavyStatham zei: Hallo iedereen, Ik heb midden december een nieuwe firmawagen besteld, de Audi A3 Sportback g-tron. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft van de levertermijn voor deze wagen ? Ik kreeg via het werk de info dat de levertermijn zo'n 6 maand zou duren. Ik hoop op een veel kortere periode.. Dat zal inderdaad kloppen. Ik zal 7 maand moeten wachten... Auto besteld eind december en zal pas in juli in de garage toekomen...
erik6 Geplaatst: 4 mei 2017 Geplaatst: 4 mei 2017 Mijn AUDI A4 G-tron besteld op het autosalon zou binnen zijn in JUNI. Net bericht gekregen van mijn dealer (mondeling) dat ik pas een bevestiging van de levertermijn zal krijgen in AUGUSTUS !
Populair bericht Brembos Geplaatst: 4 mei 2017 Populair bericht Geplaatst: 4 mei 2017 http://up.picr.de/28991147zg.pdf Je geduld wordt beloond met een zeer betrouwbare wagen volgens Autobild. 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen