Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Cake app

muscles
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor zij die gebruik maken van de Cake app, onder andere bij Lukoil: het is er mee afgelopen op 31 januari 2022.

Enkel mensen die Cake gebruiken via Argenta kunnen er nog gebruik van maken.

https://cake.app/nl/using-cake/bericht-aan-onze-gebruikers/

Lukoil is ook steeds (twee keer op rij) bezig geweest de korting te verminderen op Super 98 in Hechtel, en dan is het gewoon niet meer interessant om daar nog te tanken. Ik heb ook enkele keren LPG getankt bij Lukoil in Hoeselt maar toen ik de laatste keer mijn bancontact-kaart instak toen was er een communicatiefout, en ben ik aan de overkant bij de Q8 maar LPG gaan tanken. Daar is het overigens dezelfde LPG-prijs en ik spaar daarmee Smiles.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dus 2 jaar bestaan... O.o

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sloeg niet aan. Hadden 150.000 gebruikers, maar 2/3 daarvan via Argenta.

Maw. veel te weinig data om door te verkopen en dus niet winstgevend.

Het platform blijft wel bestaan als integratie zoals nu al bij Argenta.

53 minuten geleden, muscles zei:

bij de Q8 maar LPG gaan tanken. Daar is het overigens dezelfde LPG-prijs en ik spaar daarmee Smiles.

Ik kan bij Q8 tanken via de KBC-app. Alleen voor de CNG-pompen werkt dat niet, ik vermoed omdat die niet van Q8 zelf zijn? Is dat voor LPG ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het even gebruikt, maar laten vallen omdat het steeds een heel gedoe was om de koppelingen met de rekeningen weer te activeren. Terwijl je tegelijkertijd amper beloning kreeg voor het blootgeven van zoveel gevoelige data. Verbaast me dus niet helemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Taaner zei:

Ik kan bij Q8 tanken via de KBC-app. Alleen voor de CNG-pompen werkt dat niet, ik vermoed omdat die niet van Q8 zelf zijn? Is dat voor LPG ook zo?

De LPG-installaties zijn geplaatst door een extern bedrijf. Dat kan soms verschillen per tankstation van hetzelfde merk. De Q8 in Rapertingen heeft BK-gas.

Maar ik heb bij Q8 altijd Smiles kunnen sparen als ik LPG tankte, idem bij Esso.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ik vond Cake echt super handig. Het bood me inzicht over al mijn rekeningen in 1 dashboard. Maar misschien dat mijn use-case, verschillende rekeningen, niet voor heel veel mensen toespasbaar was. Toch bijna 150 euro mee verdiend in de vorm van cashbacks.

1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto)

2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2022 om 15:32, JEGO zei:

Ik vond Cake echt super handig. Het bood me inzicht over al mijn rekeningen in 1 dashboard. Maar misschien dat mijn use-case, verschillende rekeningen, niet voor heel veel mensen toespasbaar was. 

Bij KBC kan ik ook rekeningen bij andere banken zien. Heb Cake nooit gehad, waarschijnlijk had je daar wel wat meer inzichten.

Geen cashbacks, maar soms wel een deal (moet je wel altijd zelf activeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Taaner dat vond ik zo leuk aan cake. De cashback kreeg je standaard en je moest niet eerst activeren. Ik doe me echt niet niet meer de moeite om doorheen die lijst te scrollen. Int begin deed ik dat bij KBC wel, maar het zijn heel veel deals van lokale handelaars, maar niet in mijn regio.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 7 maanden later...
Op 9-2-2022 om 16:32, JEGO zei:

Ik vond Cake echt super handig. Het bood me inzicht over al mijn rekeningen in 1 dashboard. Maar misschien dat mijn use-case, verschillende rekeningen, niet voor heel veel mensen toespasbaar was. Toch bijna 150 euro mee verdiend in de vorm van cashbacks.

interessante cashback

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...