Ga naar inhoud
Koen C

Tanken in Nederland

Recommended Posts

Niks spannends te melden :P .

Getankt bij Lukoil station, maar aardgas is een installatie van Pitpoint te 4221 LV Hoogblokland. 

Als je het niet weet liggen, ik voordien ook niet o.O  Prijs : 1.049 per kg.

Vlot bereikbaar vlakbij de snelweg (amper 200 meter) tussen Breda en Utrecht, gevonden via de site van :x Gibgas :x .

aangepast door Koen C
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Getankt bij Brand Oil op de Emmerikseweg 250, Zutphen, Nederland.

Volgens de telefoongids is de naam ieigenlijk Amigo Texaco ? https://www.detelefoongids.nl/tankstation/zutphen/3-1/

CNG station wordt uitgebaat door Fuwell (naam die op het ticket staat en ook op de CNG tankzuil).

 

De uitleg over de bediening spreekt elkaar tegen.

Op de ene staat : "knop indrukken en houden tot het lampje stopt met knipperen".

Op de andere staat : "knop indrukken en permanent ingedrukt houden tijdens het vullen".

Dat laatste dan maar voor de zekerheid gedaan.

Tergend langzaam werd er gevuld :(, vinger begon pijn te doen :S en bij lege gastanks ging er amper 10 kg in >:( (normaal 12 à 13 kg).

 

Resultaat was dat we in Turnhout opnieuw moesten tanken en dat mijn Excell blad een verbruik aangeeft van 6,56 kg per 100 km :/ .

Prijs : 1.049 € per kg.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze hadden er beter een schakelaar geplaatst als noodoplossing want er is een relais stuk als je moet blijven drukken.

Je kan in je excell rekenblad ook al ingeven welke stations problemen hebben met de datum erbij, als er na een jaar nog steeds dezelfde problemen zijn dan worden ze slecht onderhouden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Lng-specialist Rolande heeft twee nieuwe locaties verworven. Het gaat om stations in Zaandam en Oss, waar vloeibaar aardgas (LNG) wordt verkocht. De vestigingen waren tot voor kort in handen van ENN Clean Fuels. Door de overname heeft Rolande acht stations waar het vloeibare aardgas wordt verkocht. Het bedrijf uit Almkerk hoopt in de toekomst een landelijk en zelfs Europees dekkend netwerk van lng-vulpunten te realiseren. Bron: TankPro.nl - 13 juli 2017

 

Ik heb hun site opgezocht en gevonden op http://www.rolandelng.nl/nl/home.htm

en er zijn drie tankstations waar er ook CNG kan getankt worden:

  • Veghel, Doornhoek 4115 : dat ligt ten noorden van Eindhoven
  • Tilburg, Schepersvenweg 7, Berkel-Enschot : dat ligt ten noorden van Poppel
  • Utrecht, Heldinnenlaan 2 : dat ligt nog veel noordelijker voorbij Rotterdam en ongeveer ten hoogte van Den Haag, maar dan oostelijker.

Om CNG te kunnen tanken moet je echter wel over een Rolande tankpas beschikken, die je kan aanvragen. Volgens de Gibgas site zou het hier om hoogcalorisch (en waarschijnlijk zelfs H+ gas) CNG gaan, en de prijs zou € 1.079 per kg bedragen.

Op de bijgevoegde foto, die afkomstig is van deze pagina, zie je rechts duidelijk het aardgaspistool voor auto's.

Rolande_tank1.jpg

  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, muscles zei:

Utrecht, Heldinnenlaan 2 : dat ligt nog veel noordelijker voorbij Rotterdam en ongeveer ten hoogte van Den Haag, maar dan oostelijker.

 

Wat een beschrijving voor de 4e grootste stad (inwoneraantal) van Nederland... :(

1 van de oudste steden van Nederland met een vermaarde universiteit.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_stad_Utrecht

 

En ook de eerste LEZ...

http://www.ademloos.be/factchecker/maakt-de-lage-emissie-zone-lez-de-antwerpse-lucht-weer-goed

 

aangepast door Koen C

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Koen C zei:

 

Wat een beschrijving voor de 4e grootste stad (inwoneraantal) van Nederland... :(

1 van de oudste steden van Nederland met een vermaarde universiteit.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_stad_Utrecht

 

En ook de eerste LEZ...

http://www.ademloos.be/factchecker/maakt-de-lage-emissie-zone-lez-de-antwerpse-lucht-weer-goed

 

Tja, iedere keer betrap ik mezelf er op dat ik gewoon niet weet waar die of die Nederlandse stad ergens gelegen is. Ik weet bijvoorbeeld wel waar Eindhoven, Maastricht, Roermond en Venlo gelegen zijn. Maar die andere steden moet ik altijd opzoeken als ik ze niet onmiddellijk op de kaart zie staan.

Ja, dat Utrecht een universiteitsstad is, dat wist ik. Maar aan een Nederlander moet je ook niet vragen waar Sint-Truiden ligt want dan vragen ze Sint-Geertruid ? Dat ligt namelijk in Nederlands-Limburg. Of waar Kortrijk, Ieper, Veurne ligt.

  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwegein, 5 juli 2017

Binnenkort ook LNG tanken aan de A4, A67 en A17

DCB Energy en PitPoint.LNG slaan de handen in elkaar voor de realisatie van drie nieuwe LNG-tanklocaties.

Recent ondertekenden Carola en Freddy Berkel namens DCB Energy en Jan Willem Drijver namens PitPoint.LNG een contract voor de realisatie van drie LNG-tanklocaties. De bouw van deze nieuwe installaties op DCB Energy locaties is de volgende stap in PitPoint.LNG's strategie om een Europese LNG-tankinfrastructuur te ontwikkelen. De eerste te realiseren LNG-tanklocatie is Truck Easy Harnaschpolder en zal vanaf eind dit jaar operationeel zijn. Kort daarop volgt Truck Easy Venlo. Begin 2018 zal Truck Easy Roosendaal gereed zijn.

 

Schonere brandstof voor vrachtvervoer

LNG staat voor Liquefied Natural Gas, ofwel vloeibaar aardgas. LNG wordt in Nederland al jaren als brandstof toegepast en wint elk jaar steeds meer aan populariteit in het zwaar transport. LNG verbrandt schoner dan diesel Euro VI-norm: 30 procent minder gezondheidsschade (PM10 en NOx) en 10% minder uitstoot van CO2. Naast LNG zal op de locaties ook CNG (Compressed Natural Gas) worden aangeboden. Jan Willem Drijver, managing director van PitPoint.LNG: “Rijden op LNG is minder belastend voor de lokale luchtkwaliteit en dus ook voor de gezondheid van de bewoners in de omgeving.”

 

Goed bereikbaar

Met de nieuwe LNG-tanklocaties is schoner transport op LNG nu nog meer binnen handbereik. De locaties liggen in de buurt van drukke wegen die veelvuldig gebruikt worden door vrachtwagens. Drijver: “Neem bijvoorbeeld de locatie Harnaschpolder in Den Hoorn, die heeft een centrale ligging ten opzichte van Royal Flora Holland, Delft, Den Haag, Rotterdam en het Westland, en is ideaal te bereiken via de A4, A12, A13, N211 afrit 12 en Den Haag Zuid. Vrachtwagens rijden af en aan naar de Bloemenveiling, en op weg naar hun bestemming rijden ze letterlijk op een paar meter afstand van onze LNG-tanklocatie. Dit maakt het voor bloementransporteurs heel gemakkelijk om voor een schonere brandstof als LNG te kiezen. ”

 

  1. Truck Easy Harnaschpolder, Peuldreef 2, 2653 BX Den Hoorn/Delft
  2. Truck Easy Venlo, Trade Port Noord, Erik de Rodeweg 3, Sevenum/Venlo (TinQ tankstation)
  3. Truck Easy Roosendaal, Aanwas 37, 4704 SC Roosendaal

LNG-tank.jpg

  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren in Nijmegen een proefrit gaan maken met de nieuwe Octavia, met het idee om binnenkort de CNG-versie te bestellen. Om nuttige aan het aangename te koppelen zijn we maar even naar het tankstation de Kock in Oss (aan de Hescheweg) gereden dat volgens hun website sinds ergens in 2012 hoogcalorische CNG aanbiedt.

 

Slecht nieuws: geen LNG en CNG meer te krijgen, ze zijn er al een tijdje mee gestopt wegens te weinig vraag.

 

Aan de andere kant wisten ze in de garage wel te vertellen dat ze net 35 G-TECs geleverd hadden aan een taxibedrijf in Arnhem. Gemengde signalen uit Nederland dus.

  • Bedankt 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Slecht nieuws: geen LNG en CNG meer te krijgen, ze zijn er al een tijdje mee gestopt wegens te weinig vraag.

Ja hier vroeger geregeld getankt maar deze is in 2015 gesloten. Maar volgens mij wilde Rolande dat hij 24/7 open zou zijn. En hier had de Kock moeite mee.

Of zoals ze zelf zeiden: Deze zijn niet geheel volgens de filosofie van Rolande, namelijk dat u 24/7 gebruik moet kunnen maken van ons station.

http://www.rolandelng.nl/nl/news/26-10-2012/rolande-lng-tankstation-in-oss-per-direct-heropend.htm

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ha, merci, dat werpt wel een ander licht op de zaak! De jongelingen achter de kassa bij de Kock gaven aan dat de sluiting "van voor hun tijd" was. En kwamen met hun verhaal toen ik vroeg naar de reden. Blijkbaar niet 100% accuraat.

 

Heeft er iemand ervaring met tanken in Veghel?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@CH4. Er was inderdaad verschil van mening waardoor het station in Oss is gesloten.

CNG groeit juist verder sterk door in Nederland. Er komen steeds nieuwe stations bij. De 4 belangrijkste partijen (Fuwell, OGO, Orangegas, PitPoint) in NL bouwen door.

NL is wel een andere markt dan België en Duitsland. NL is meer een business markt, zoals Taxi's, bestelbusjes etc.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

 

22 uren geleden, CH4 zei:

Ha, merci, dat werpt wel een ander licht op de zaak! De jongelingen achter de kassa bij de Kock gaven aan dat de sluiting "van voor hun tijd" was. En kwamen met hun verhaal toen ik vroeg naar de reden. Blijkbaar niet 100% accuraat.

 

Heeft er iemand ervaring met tanken in Veghel?

 

Sinds 2015 tank ik nu in Veghel.

Je moet een speciaal pasje aanvragen. Elke 2 weken krijg je vertankingoverzicht en wordt het bedrag afgeschreven.

In september heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag wat de calorische waarde is, hieronder hun antwoord.

 

Allereerst goed om te horen dat u naar tevredenheid CNG tankt in Veghel, bedankt daarvoor.

Ik zal de situatie voor de kwaliteit van het CNG hieronder proberen uit te leggen;

Op onze LNG/CNG tankstations maken wij CNG uit LNG. In de grote witte opslagtank die u ziet op locatie zit dan ook LNG (liquefied natural gas, vloeibaar gemaakt aardgas). De kwaliteit van het LNG dat we inkopen verschilt altijd een klein beetje, daarnaast is de opslagtank nooit helemaal leeg als deze wordt bevoorraad, kortom: er zit een mengsel LNG in de opslagtank. Ik kan dus lastig zeggen wat de calorische waarde precies is, maar ik heb een aantal recente laaddocumenten geraadpleegd en daar kom ik altijd rond de 11.750 kWh/m3(n). Het percentage methaan zit altijd tussen de 89-93%, hiermee noemen we ons CNG hoog calorisch, ofwel H-CNG.

 

  • Bedankt 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, duivelmolen zei:

 

 

Sinds 2015 tank ik nu in Veghel.

Je moet een speciaal pasje aanvragen. Elke 2 weken krijg je vertankingoverzicht en wordt het bedrag afgeschreven.

In september heb ik ze een mailtje gestuurd met de vraag wat de calorische waarde is, hieronder hun antwoord.

 

Allereerst goed om te horen dat u naar tevredenheid CNG tankt in Veghel, bedankt daarvoor.

Ik zal de situatie voor de kwaliteit van het CNG hieronder proberen uit te leggen;

Op onze LNG/CNG tankstations maken wij CNG uit LNG. In de grote witte opslagtank die u ziet op locatie zit dan ook LNG (liquefied natural gas, vloeibaar gemaakt aardgas). De kwaliteit van het LNG dat we inkopen verschilt altijd een klein beetje, daarnaast is de opslagtank nooit helemaal leeg als deze wordt bevoorraad, kortom: er zit een mengsel LNG in de opslagtank. Ik kan dus lastig zeggen wat de calorische waarde precies is, maar ik heb een aantal recente laaddocumenten geraadpleegd en daar kom ik altijd rond de 11.750 kWh/m3(n). Het percentage methaan zit altijd tussen de 89-93%, hiermee noemen we ons CNG hoog calorisch, ofwel H-CNG.

 

Hier laat men uitschijnen dat H gas en H+ gas hetzelfde zijn, maar dit klopt niet.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, Joost zei:

Vanaf heden weer een nieuw CNG tankstation in Nederland geopend. Ditmaal in Arnhem-Zuid

http://www.pitpoint.nl/105de-cng-tankstation-pitpoint-open/

Het staat ook al vermeld op Gibgas! De prijs bedraagt € 1,074/kg (L-gas).

http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail NL_6836 BC_Arnheim_Papenkamp_3

De CNG-pomp is duidelijk zichtbaar op de foto, vooraan links.

Tango_Arnhem_Papenkamp.jpg

  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hommeles omwille van elektrische laadpalen in Nederland :

 

Lang was er bij Shell aarzeling, maar met de opening van het eerste SNELLAAD STATION voor elektrische auto’s stort de oliegigant zich nu toch ook op de markt voor elektrisch rijden.

Het leidt meteen tot onrust bij de veel kleinere bedrijven die daar al mee bezig waren.

Fastned, dat al 63 snellaadstations heeft staan, vindt dat Shell wordt bevoordeeld.

“Het begint ermee dat Shell zomaar stroom gaat verkopen op de vergunning die ze hebben om brandstof te verkopen”, zegt CEO Michiel Langezaal, die Fastned oprichtte samen met Bart Lubbers, een zoon van oud-premier Lubbers.

“Dat vinden wij raar. Wij mogen als stroomleverancier ook niet zomaar benzine verkopen. We zijn naar de rechter gestapt”.

Over 2 weken is de zitting.

Bij Shell lijkt niemand daar echt wakker van te liggen.

“Op de bestaande vergunning van Rijkswaterstaat is een aanvullende beschikking toegekend”, laat het concern weten.

“En in die aanvullende beschikking is bevestigd dat Shell snellaad punten mag installeren”.

Daarnaast krijgt Fastned geen toestemming om shops te openen bij de laadstations.

“Als jij jouw auto oplaadt, wil je misschien even een kop koffie halen of naar het toilet”, zegt Langezaal.

“Wij willen onze klanten niet in de kou laten staan. Maar we krijgen geen toestemming van Rijkswaterstaat. Ze zeggen dat dan de verkeersveiligheid in het geding is. Waarom mogen tankstations dan wel shops hebben?”

De rechter stelde Fastned eerder dit jaar in het gelijk, maar Rijkswaterstaat gaat in beroep.

Het Rijksvastgoedbedrijf stelt dat extra shops langs de snelwegen tot 2024 niet kunnen.

Het bedrijf is gebonden aan afspraken met de oliemaatschappijen over het veilen van winkellocaties langs snelwegen.

Die afspraken kunnen volgens het Rijksvastgoedbedrijf nu niet worden opengebroken.

Tot slot vindt Fastned het vreemd dat Rijkswaterstaat weigert om langs snelwegen borden te plaatsen waarop een laadstation wordt aangekondigd.

“Dat doen ze wel voor benzinestations, dan weet je als automobilist dat er bijvoorbeeld over een kilometer een tankstation zit”, zegt Langezaal.

“Waarom kunnen oplaadstations voor elektrische auto’s dan niet worden vermeld?”

Volgens Rijkswaterstaat is dat een kwestie van tijd.

Zodra de borden met pictogrammen voor parkeerplekken, wegrestaurants en tankstations moeten worden vervangen, krijgen de nieuwe borden ook een pictogram voor alternatieve brandstoffen.

Nu alles vervangen of aanpassen, is volgens de wegbeheerder te duur.

Het gebrek aan medewerking van de overheid was voor Fastned tot nu toe vooral vervelend.

Maar nu de strijd om de elektrische rijder serieus geopend lijkt te worden, dreigt het meer dan vervelend te worden.

“Wij volgen natuurlijk de markt en elektrisch rijden neemt toe”, zegt Marjan van Loon, president-directeur van Shell Nederland.

“En wij willen er zijn voor alle automobilisten”.

Binnen afzienbare tijd worden op 25 tankstations van Shell snelladers neergezet. Fastned wil doorgroeien van de huidige 63 station naar 200 stations.

 

Verder lezen kan hier :    https://www.autointernationaal.nl/2017/11/nieuwstelex-305/

 

Niets nieuws onder de zon : de grote eten de kleintjes.... :(

  • Hahaha 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

DCB Energy gaat 15 nieuwe multifuel tanklocaties bouwen

Gepubliceerd op 21-12-2017 om 10:09

DCB Energy geeft gas met het bouwen van nieuwe tankstations waar alternatieve brandstoffen zoals waterstof, cng en lng verkrijgbaar zijn. Het bedrijf uit Spijkenisse, dat op dit moment 36 eigen tankstations exploiteert in Nederland, heeft de handtekening gezet onder het plan om een Energy Hub neer te zetten langs de snelweg A28 bij Assen. “In totaal gaan we vijftien van deze nieuwe groene locaties realiseren voor 2021”, vertelt Bas Hollemans van DCB Energy.

 

Het bedrijf wil een netwerk van E-Hubs realiseren op strategische plekken door heel Nederland. Daar kunnen naast benzine, diesel en Adblue ook alternatieve brandstoffen getankt worden en komen snellaadpalen voor elektrische auto’s te staan. “De eerste vijf locaties hebben we inmiddels bekendgemaakt, de overige plekken volgen komende tijd. We willen nog niet alles prijsgeven aan de concurrentie”, laat Hollemans weten. Lng en hoogcalorisch cng kan vanaf volgende week getankt worden in Den Hoorn, in Venlo vanaf januari. Roosendaal volgt in februari. De vierde locatie komt in de buurt van Schiphol.

Focus op goederenvervoer

Met de nieuwe locatie langs de A28 bij Assen wil DCB Energy vooral inspelen op het goederenvervoer en vrachtverkeer richting het noorden van Duitsland en Scandinavië. “We kiezen bewust voor slimme locaties langs grote verkeersaders. We gaan lng aanbieden en zullen een truckparking voor 23 vrachtwagens realiseren.” Liquefied natural gas, ook wel bekend als vloeibaar aardgas, is onder meer geschikt voor toepassing in vrachtwagens. In vergelijking met diesel valt de CO2- en NOx-uitstoot een stuk lager uit. Naast lng kunnen klanten op de nieuwe locatie in Assen straks ook hoogcalorisch cng tanken.

Het aantal plekken in Nederland waar waterstof kan worden getankt, is nog bescheiden. Ook daar ziet Hollemans een rol voor DCB Energy weggelegd. “Dit is het bekende kip-en-eiprobleem. Wij willen niet achteroverleunen, maar aan de slag. Wat andere partijen doen, vinden we niet zo relevant. We hebben onze plannen uitgestippeld. Het gaat immers ook om onze eigen toekomst. En daarbij zien wij zeker een belangrijke rol voor waterstof weggelegd.”

Nieuwbouwlocaties

Voor het realiseren van de tankstations kiest DCB Energy vooral voor nieuwe industrieterreinen bij afritten van snelwegen. “Dat heeft voor- en nadelen. Het traject van het aanvragen van vergunningen neemt wel de nodige tijd in beslag. Je krijgt te maken met nieuwe bestemmingsplannen. Dat kost soms wat meer tijd dan vooraf ingecalculeerd.”

Het bedrijf is op dit moment op zoek naar partijen om mee samen te werken. “Dat geldt voor het aanbod van brandstoffen en voor het vinden van afnemers. We willen de handen ineenslaan met provincies, gemeenten en bedrijven in de regio van de nieuwe tankstations om de energietransitie te versnellen. Het is voor taxi’s, vervoersmaatschappijen, vuilnisophaaldiensten en gemeentelijk vervoer ook interessant om over te schakelen op duurzame brandstoffen. Dat kan ze bijvoorbeeld goed van pas komen bij nieuwe aanbestedingen.”

Horeca-aanbod

Alle procedures zijn inmiddels opgestart. DCB Energy wil graag snel beginnen met het bouwen van de nieuwe locatie in Assen en rekent op witte rook na de bouwvak van 2018. “Het terrein is 1,5 hectare groot en naast het tankstation en de truckparking moet er ook een horeca-aanbod komen. Door de ligging, net naast de snelweg, kan het verkeer van beide richtingen aankloppen”, sluit Hollemans af.

 

Bron: TankPro.nl

DCB-Harnaschpolder-1024x712.jpg

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Eerste lng-locaties bij tankstations van DCB Energy geopend

Gepubliceerd op 22-01-2018 om 10:19

Bij twee tankstations van DCB Energy kan voortaan ook lng getankt worden. Het gaat om TruckEasy tankstations van DCB langs de A4 bij Den Hoorn en de A67 bij Sevenum/Venlo. Voor het realiseren van de stations heeft het bedrijf uit Spijkenisse de handen ineengeslagen met PitPoint.

 

Afgelopen zomer hebben DCB Energy en PitPoint een contract getekend voor de realisatie van drie lng-tanklocaties. Deze brandstof is ook wel bekend als vloeibaar aardgas. Twee van de locaties zijn inmiddels in gebruik, het derde station in Roosendaal volgt komend voorjaar. Lng wordt gebruikt als brandstof voor zwaar wegtransport en is daarmee een alternatief voor diesel. De uitstoot van zowel NOx als CO2 valt lager uit dan bij gebruik van diesel.

Uitbreiding netwerk

Met de twee nieuwe lng-locaties van DCB Energy erbij telt Nederland inmiddels 24 tankstations waar liquefied natural gas getankt kan worden. Die locaties liggen verspreid over het hele land. “De nieuwe lng-trucks kunnen op een volle tank circa 1500 km rijden. Met het huidige netwerk van lng-tankstations op strategische locaties kunnen we spreken van een landelijke dekking”, aldus Jan Willem Drijver van PitPoint.

Het netwerk van lng-tankstations zal komende jaren verder groeien is de verwachting, ook in onze buurlanden. "PitPoint.LNG werkt aan ontwikkeling en exploitatie van lng-tanklocaties in België en Duitsland. Transporteurs kunnen dan ook in deze landen gebruikmaken van ons netwerk. Er zijn dus geen belemmeringen meer voor transporteurs en hun opdrachtgevers om te investeren in schoon transport," vertelt Drijver.

De lng-locatie in Den Hoorn ligt centraal in Nederland vlakbij de A4 en is goed bereikbaar vanuit Delft, Den Haag en Rotterdam. Het station in Sevenum/Venlo is gelegen in het zuiden van het land vlakbij de A67 en de A73. De locatie is onder meer gunstig voor vrachtwagens die rijden van en naar de havens van Rotterdam en Antwerpen.

24/7

De tankstations in Den Hoorn en Sevenum/Venlo zijn onbemand en 24/7 geopend. Alle gangbare betaalkaarten worden op deze locaties geaccepteerd, laat het bedrijf weten. Freddy Berkel, directeur en eigenaar van DCB Energy is blij met de uitbreiding van het aanbod brandstoffen aan de pomp op beide locaties. "DCB is verheugd dat haar relaties, naast traditionele brandstoffen, nu ook lng en hoogcalorisch cng kunnen tanken op beide locaties."

 

Bron: TankPro.nl

Opening-lng-tanklocatie-Sevenum-1024x651.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

×