Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas

Recommended Posts

Iemand vergat de slang van pomp1 van zijn wagen los te maken, alvorens door te rijden!:S

Pistool zit netjes in de houder, maar het uiteinde ligt gewoon op de grond...o.O

• Verward 2
  • Triest 2

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

pomp 1 al weken niet beschikbaar.

Bij pomp 4 stopte de tankbeurt na 2.5 kg. Ik heb dan maar verder getankt met nr 2

Erg vervelend

• Triest 1

1 uur terug, grijpgraag zei:

Bij pomp 4 stopte de tankbeurt na 2.5 kg. Ik heb dan maar verder getankt met nr 2

Erg vervelend

Ik heb eind vorige week aan pomp 1 getankt.  Elders op het forum staat er zelfs een foto van ;)

1 uur terug, grijpgraag zei:

Erg vervelend

Heb je hiervan melding gedaan bij Dats24? Want als niemand dit meldt aan Dats24, dan weten zij van niets en kunnen de problemen niet opgelost geraken.

https://customer.dats24.be/nl/melding-technisch-defect

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

5 minuten geleden, muscles zei:

Heb je hiervan melding gedaan bij Dats24? Want als niemand dit meldt aan Dats24, dan weten zij van niets en kunnen de problemen niet opgelost geraken.

https://customer.dats24.be/nl/melding-technisch-defect

Da's vreemd, ik heb al drie keer op een maand de melding gekregen" pomp 1 buiten dienst".

Ik heb het zojuist gemeld aan Dats

5 uren geleden, grijpgraag zei:

Da's vreemd, ik heb al drie keer op een maand de melding gekregen" pomp 1 buiten dienst".

Ik heb het zojuist gemeld aan Dats

Als je wist hoe dikwijls ik Dats24 al gecontacteerd heb om problemen met de CNG-pompen in hun tankstation in Hasselt te melden... Wanneer het probleem niet opgelost geraakt, dan is dit hoogstwaarschijnlijk dat de technicus, die zij in dienst hebben, het niet kan oplossen. De volgende stap voor Dats24 is Atlas Copco inschakelen. Als zij het niet kunnen maken, dan moeten de mensen van de Duitse fabrikant van de cng-installatie komen.

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Denk dat ik het nu wel gehad heb met Dats Antwerpen (Vossenschijnstraat): calorische waarde van  11.5098 kWh ... My A** ja! ?
Da's verdorie méér dan Bilzen/Tongeren met H-gas (11.3976 kWh?

SpritVossen.jpg.c2fd55f9890326143586d482c0fe281a.jpg

Voor de zekerheid, want de link gaat later een andere waarde aangeven ... 

Vossenschijn20180704.JPG.4f4e1c8c9dbac20d166bccba46652677.JPG

Edited by JoBé
CaloriePic
  • Bedankt 1

795350_5.png    2016 Audi A3 S-line g-tron S-tronic

2011 VW Touran TSI EcoFuel R-line (7seats):  937341_5.png

Vorige week mij nog maar eens laten opjagen door de calorische waarde (passeerde de D24 website, en nog eens gekeken).
Heb me niet kunnen bedwingen en schriftelijk gereageerd met verzoek te stoppen met waarden voor te liegen.

Dit was het antwoord

DatsVosseschijnCalWaarde.JPG.8b97d2f11f2b60a1c9d4986406989b8f.JPG

In de lijst van augustus 2018 staat ook deze:

082018;541454827090000049;IVEKA - ANTWERPEN;9,9646;

Ik denk eerder dat dit de juiste is. Het is de enige onder de 10 in de lijst...LOL

Edited by Lange_666
typo
  • Hahaha 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

Gisteren voor de eerste keer bij Dats Vosseschijn Antwerpen gaan tanken.

Er kan uitsluitend Cng L worden getankt aan de 4 pompen.

Omdat  er op dat moment aan pomp 1 en VW Up! Stond te tanken nam ik pomp3. Tankklep aan rechterzijde. Na de betaalkaart te hebben ingevoerd zag ik dat het pistool voor vrachtwagens was. Moeilijk om betaling te annuleren. 

Geen pictogram op pomp noch op de vloer gevonden! FAIL ! 

DATS 24 dit moet duidelijker .

Ben dan naar pomp 4 gereden! Bij lege tanks kon ik maar 13kg tanken (normaal 15kg)  

Info Pompen 1&2&4 zijn voor personenwagens !

Even Poging ondernomen om contact op te nemen met Dats,maar niemand op zondag natuurlijk bereikbaar.

Misschien vandaag nog eens proberen.

1 uur terug, Lupuc zei:

Gisteren voor de eerste keer bij Dats Vosseschijn Antwerpen gaan tanken.

Er kan uitsluitend Cng L worden getankt aan de 4 pompen.

Omdat  er op dat moment aan pomp 1 en VW Up! Stond te tanken nam ik pomp3. Tankklep aan rechterzijde. Na de betaalkaart te hebben ingevoerd zag ik dat het pistool voor vrachtwagens was. Moeilijk om betaling te annuleren. 

Geen pictogram op pomp noch op de vloer gevonden! FAIL ! 

DATS 24 dit moet duidelijker .

Ben dan naar pomp 4 gereden! Bij lege tanks kon ik maar 13kg tanken (normaal 15kg)  

Info Pompen 1&2&4 zijn voor personenwagens !

Even Poging ondernomen om contact op te nemen met Dats,maar niemand op zondag natuurlijk bereikbaar.

Misschien vandaag nog eens proberen.

Daarom is zo'n forum als dit nuttig: op voorwaarde dat je de (vorige) comments leest natuurlijk ? 

Mij zien ze daar niet meer...

Ook blijven ze volharden en op hun website aangeven dat het hoog calorisch gas is (voor de prijs van L-gas):

image.png.17126b3b8a5559d540dfda5120955cac.png

• Triest 1

Spritmonitor Skoda Octavia Combi (L en H+ gas gecombineerd): 745990_5.png

The conversion of (parts of) that zone to H gas is therefore effectively being prepared. In this way, the Port of Antwerp (only industrial clients) was converted for a large part, and part of West-Limburg was converted to high-calorific gas as of September 2015 (only residential clients).In September 2015, most of industrial users alongside the Albert canal were conversed to H-gas.

te lezen op http://www.febeliec.be/web/febeliec_position_papers_natural_gas/1011306087/list1187970071/f1.html

en als je bij fluvius gaat kijken naar Imea ( haven ) dan klopt het ook hoor ...  : https://www.indexis.be/nl/cbw_waarden.html

Misschien toch correct dan ;) .... k zou het raar vinden als men mag liegen over wat men je verkoopt ....  .

gr,

Ive

1 uur geleden, Ivivke zei:

Misschien toch correct dan ;) .... k zou het raar vinden als men mag liegen over wat men je verkoopt ....  

Je moet het niet geloven, is al meer dan een jaar zo. Zoals ik al zei: lees...