Ga naar inhoud

Recommended Posts

Daarnet willen gaan tanken in de Vosseschijnstraat (achter Kinepolis A'pen), op elke betaalterminat hing "tijdelijk buiten gebruik" :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan maar heel kort na je bericht editen, ik vind het ook een beetje vervelend...is toch anders op andere fora. Voor de rest vind ik het een prima implementatie! :D

Bedankt voor de info trouwens!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, CNGarni zei:

Je kan maar heel kort na je bericht editen, ik vind het ook een beetje vervelend...

Aardgasrijder zou dit moeten kunnen aanpassen.

Is inderdaad wat vervelend. Wou onlangs ook nog iets aanpassen, dit ging maar door omstandigheden duurde dit wat lang. Na drukken op "Reactie toevoegen" kwam de melding dat de reactietijd overschreden was (of iets dergelijks) en werd de aanpassing niet meer doorgevoerd.

Ook dat je bij ieder nieuw topic de knop moet aanklikken om op de hoogte gesteld te worden van eventuele reacties vind ik wat vervelend. De meeste fora hanteren hier een alles of niks beleid.

aangepast door Lange_666
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben blij dat er terug getankt kan worden. 

Ter info:

Titel en eerste bericht werden aangepast.

Aanpassen van berichten staat nu op 2u ipv 5min, eventueel  kan het onbeperkt gezet worden.

@Lange_666Je kan je accountinstellingen aanpassen hoe en wanneer je geïnformeerd wil worden. Standaard stond dit voor alles  op email, maar dan krijg je voor alles een mail en dat zou zeer storend zijn.  Probeer even de accountinstellingen en meldingsinstellingen te wijzigen, indien het niet lukt mag je me een bericht sturen. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-6-2016 om 15:30, stefanmiler zei:

Daarnet willen gaan tanken in de Vosseschijnstraat (achter Kinepolis A'pen), op elke betaalterminat hing "tijdelijk buiten gebruik" :(

Klopt! Heeft er drie dagen (of meer) uit gelegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tanken ging niet zonet, hing ook een briefje aan dat in Schoten en Brecht getankt kan worden.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zag dat briefje ook hangen, vrijdag of zaterdag.

Maar ik kon toen wel tanken toen.

Ik zit even zonder wagen, hopelijk doet die het asap terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben daar gisteren gaan tanken, betaalzuil meldde inderdaad dat pomp 1 niet werkte, maar pomp 2 werkte zonder probleem. Vond de situatie wel wat raar, maar ja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12/10/2016 om 20:01, Koen zei:

Ben daar gisteren gaan tanken, betaalzuil meldde inderdaad dat pomp 1 niet werkte, maar pomp 2 werkte zonder probleem. Vond de situatie wel wat raar, maar ja...

Da's goed da! ;)  Ipv op dat bordje te schrijven "CNG - stations in de buurt: hier rechts".

Subiet eens passeren, merci!  Leek echt dat er niets werkte.

Misschien er op gehangen door een klant die ook alleen de 1 heeft geprobeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zaterdag hier gaan tanken. Stonden wagens bij pomp 1 & 2. Wij dus in grote bocht door naar #4, achteraan.
Zodra ik begonnen ben met tanken merk ik dat #2 weg is en zie ik #1 naar 2 rijden (ook tegen de rijrichting in dus B|). Ik ga er even naartoe om te vragen of er iets scheelt met pomp 1. En ja hoor, de vorige tanker had blijkbaar ook eerst aan pomp 1 gestaan en toen deed ie het ook niet. Bij 2 geen problemen voor de Opel van 't Antwerps Havenbedrijf (zonder sticker!)
Vanavond na het werk sta ik hier weer: terug naar pomp 4, want bij #1 staat deze keer een camionette, zijkant opengeschoven en daarnaast een technieker met wat uitgeladen materiaal.
Wanneer pomp 4 -voor de eerste keer hier- weigert te starten, loop ik er even naartoe om te vragen of alle pompen uitgeschakeld zijn?

Neen hoor, alleen de eerste was stuk, maar intussen hersteld. Hij is nog wat aan 't testen. (Bleek de "darm er af gereden te zijn" ... )
We lopen samen naar "mijn" pomp, de man ontkoppelt en vraagt de procedure terug op te starten. Ik doe precies hetzelfde als net daarvoor en nu doet ie het wel. Wellicht nèt niet lang genoeg op start gedrukt luidt het verdict. Je moet daar blijkbaar goed (maar ook weer niet te ferm) op drukken, niet te vlug loslaten.
Eigenaardig, want is toch al mijn 11de tankbeurt en voordien altijd vlotjes verlopen. 
Enfin: om maar te zeggen dat het probleem van pomp 1 alhier is opgelost :P

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had aan pomp één idd een probleem vorige week; de koppeling werkte niet. Vergat dit te melden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

om 13h15 wou ik tanken aan pomp1, maar dat werd geweigerd door de automaat - buiten werking.  Dan mij in de verkeerde richting gezet aan pomp 2, geen probleem gehad.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gebeurt wel eens dat het pistool niet goed is teruggeplaatst, door de vorige gebruiker. Even  dat pistool terug inhaken verhielp dat probleem bij mij al enkele keren.

Ook is er iemand zijn bananenschil, een zakdoekje en een veter vergeten op pomp 1/2....:(

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen