Ga naar inhoud

Tankstation Green point supplies Brasschaat

Recommended Posts

Bedankt voor de info!

Daarjuist al gelijk gaan voltanken, heb 30kg in de Caddy gekregen (mijn tanks waren leeg).

Er stond wel weer AdBlue in Liter op het ticketje i.p.v. CNG.

aangepast door SvenJ.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weken later...
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Wie reageerde het vaakst in dit onderwerp?

Polulairste reacties

Goedemiddag aardgasrijders,   Ik ben deze voormiddag naar het station geweest en heb een reset uitgevoerd. Het station is dus terug operationeel. Indien je problemen ondervindt bij het

Het klopt inderdaad dat, wanneer de noodstop ingedrukt wordt, wij moeten langsgaan om deze te resetten. De dispenser in Brasschaat heeft geen 'gewone' stopknop. Indien je bij deze pomp tijdens ee

Sinds deze middag is het station terug operationeel   

Geplaatste afbeeldingen

• 3 weken later...

Op 10/9 ben ik daar gaan tanken en kreeg in mijn lege tanks toen 25kg, op 30/9 waren mijn tanks nog niet leeg en kreeg ik er bijna 33kg in (VW Caddy Maxi) en idd nog 0,89€ daar voor H-gas terwijl bij Dats in Schoten het 0,81€ kost voor L-gas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, SvenJ. zei:

Op 10/9 ben ik daar gaan tanken en kreeg in mijn lege tanks toen 25kg, op 30/9 waren mijn tanks nog niet leeg en kreeg ik er bijna 33kg in (VW Caddy Maxi) en idd nog 0,89€ daar voor H-gas terwijl bij Dats in Schoten het 0,81€ kost voor L-gas.

Als je je ingeschreven hebt op de nieuwsbrief van Dats, dan zal je de email met enquête ook wel ontvangen hebben. Van mij hebben ze in alle geval niet veel punten gekregen maar dat heeft dan weer met de prijs van de Super 98 te maken hier waar ik woon: € 1,321 per liter bij Dats en zelfs bij GULF in Wellen is die goedkoper: € 1,309 per liter. Uiteraard tank ik daar ook niet. Ik tank wel waar Super 98 het goedkoopst is. Ik rij immers toch op LPG en op een beetje benzine (als smering).

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...
Bericht van facebook.

Deze compressor staat nu nog in onze werkplaats maar zal binnenkort werkzaam zijn in het CNG station te Brasschaat!
Adres: Greenpoint CNG, Brasschaat Ruiterijschool 12, 2930 Brasschaat
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI EcoFuel 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) Verbruik VW Touran 1.4 TSI Eco Fuel 180.000 km  and counting :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...
Op 31/12/2020 om 08:34, Brembos zei:

Compressor werkt blijkbaar goed. Voor de eerste keer meer dan 20 kg kunnen tanken en dat nog steeds aan 0.89 euro/kg. Een topstation !

Vandaag proberen te tanken maar station weeral niet beschikbaar. Vorige klant had wel 18,75 kg kunnen tanken. Hopelijk heeft hij/zij niet op de noodstop gedrukt. 
ik heb Ecofillco per mail verwittigd. 

0CD2A195-8773-43E4-AFB0-FE5A9900EC2B.jpeg

AD60179A-99E6-4FAF-8477-732010F03CD8.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer frusterend dat die dingen zo vaak defect zijn en dat de reparatie dan dikwijls lang op zich laat wachten.  Heb dit eigenlijk vroeger nooit meegemaakt bij een gewoon diesel/benzine tankstation. Waarschijnlijk weer een idioot  die op  de noodstop heeft geduwd zeker? @Maarten EF : graag een berichtje op dit forum met info over de tijdspanne van onbeschikbaarheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen heb ik een goeie 37kg in de Caddy kunnen tanken. Ik heb wel 3 keer moeten proberen met de bankkaart voor ik kon tanken, nog voor ik mijn code moest ingeven kwam er op dat ik mijn kaart moest verwijderen, maar het is uiteindelijk gelukt. Op de ticketjes staat wel nog steeds AdBlue ipv CNG.

• Hahaha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Brembos zei:

Vandaag nog eens gaan tanken daar. Ik kreeg deze keer amper 13 kg in mijn lege tanks. Vorige keer 20 kg.  Zeer teleurstellend dat ze die dingen nooit goed afgesteld krijgen. Er mankeert altijd wel iets aan....

Dus heeft CNG zogezegd geen nadelen...

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersflickr-16px.png.a96cf194be2f1a65f743ed59d2d72c97.png | instagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het grootste nadeel van CNG zijn de tankstations en het onderhoud er van  : ofwel zijn ze defect , ofwel zit er geen druk op..... Het is altijd iets. Vroeger nooit meegemaakt dat ik aan een defecte dieselpopmp stond of dat ik mijn tank maar voor 2/3 gevuld kreeg....

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...