De gasmobiel Geplaatst: 2 juni 2016 Delen Geplaatst: 2 juni 2016 Met regelmaat blijven er mankementen opduiken aan het aardgas tankstation te Brasschaat Maria ter Heide. Iets meer dan een maand geleden bleken 3 wagens met lucht in de installatie, ten gevolge van een defect aan het station, terug naar de garage moesten. Weet iemand of dit al verholpen is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 4 juni 2016 Delen Geplaatst: 4 juni 2016 Ik heb dit probleem nog nooit eerder ergens gelezen, is zeer bizar. Ze hebben daar dus letterlijk 'lucht verkocht'. Een CNG-installatie is een gesloten systeem, dus kan normaal gezien niet voorvallen. Ik ben niet van die regio, misschien dat iemand anders er recent nog is gaan tanken? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gismo Geplaatst: 10 juni 2016 Delen Geplaatst: 10 juni 2016 Op Thursday, June 02, 2016 om 16:51, De gasmobiel zei: Met regelmaat blijven er mankementen opduiken aan het aardgas tankstation te Brasschaat Maria ter Heide. Iets meer dan een maand geleden bleken 3 wagens met lucht in de installatie, ten gevolge van een defect aan het station, terug naar de garage moesten. Weet iemand of dit al verholpen is? 2 weken geleden daar getankt en alles ( voorlopig ) ok nu . Eén van die 3 wagens was collega van het werk , kosten van de garage zijn terug betaald door station ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 21 juni 2020 Delen Geplaatst: 21 juni 2020 Vanmorgen was de enige Cng pomp niet beschikbaar. Ik heb met 2 kaarten getest maar niets werkte. Dus voorlopig buiten werking. Helaas geen tel gevonden om de dienst te verwittigen. Wel aan Gibgas doorgegeven. Vorige zondag werkte de pomp wel, en het is H gas . Boordcomputer gaf 100% aan. gelukkig zijn er in Brecht en Schoten ook nog Cng stations. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 21 juni 2020 Delen Geplaatst: 21 juni 2020 @Lupuc Waarschijnlijk in het weekend niet bereikbaar, maar toch geef ik jou hier de gegevens: GREEN POINT SUPPLIES BVBA Wetenschapspark 1 Plassendale 1 8400 Oostende Tel.: 056 72 06 24 info@gpsupplies.be Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Vandaag daar gaan tanken. Alles werkte zoals het hoort en weer een goede druk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 28 juni 2020 Delen Geplaatst: 28 juni 2020 Bedankt brembos,ik,ga misschien vandaag daar ook moeten tanken. Gr Luc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 18 juli 2020 Delen Geplaatst: 18 juli 2020 Vandaag nog eens gaan tanken. Spijtig genoeg nog maar eens defect. Hopeloos geval , de firma Greenpoint Supplies............. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 19 juli 2020 Delen Geplaatst: 19 juli 2020 14 uren geleden, Brembos zei: Vandaag nog eens gaan tanken. Spijtig genoeg nog maar eens defect. Hopeloos geval , de firma Greenpoint Supplies............. Het is ook al meer dan anderhalf jaar geleden dat ze nog iets op hun FB-pagina gezet hebben. Of ze bereikbaar zijn op dat GSM-nummer, wie weet? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SvenJ. Geplaatst: 19 juli 2020 Delen Geplaatst: 19 juli 2020 Ik ben daarjuist ook gaan proberen tanken en is ook niet gelukt. Volgens mij komt het doordat de noodstop ingedrukt was en wanneer deze dan terug uitgetrokken wordt zou het station terug moeten geactiveerd worden door een technieker voor deze terug werkt. Ik heb op de pomp geen gewone stopknop gevonden om het tanken te stoppen, hoewel deze wel vermeld staat op de uitleg op de pomp Vandaar dat misschien iemand de noodstop heeft ingedrukt. Op de display van de betaalterminal kan je wel stop drukken, dus misschien dat dit dan als gewone stopknop dient? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 19 juli 2020 Delen Geplaatst: 19 juli 2020 Sven je hebt volkomen gelijk. Die STOP knop is verwarrend. De uitleg aan de zijkant van de pomp komt niet overeen met de situatie aldaar. Vorige zondag werkte de pomp wel maar eens bijna vol bleef het groene licht branden . De compressor in dat huisje draaide volop, maar bijvullen ging niet meer. Op de Noodstop mag je in dat geval niet drukken. Het verwijderen van het pistool stopt de installatie en gaat het groene vullampje uit en krijg je je betaalbewijs. Indien een bestuurder toch de noodstop verkeerdelijk indrukt, moet er zeker een technieker komen. Momenteel tank ik terug Q8 op de Bredabaan in Schoten. Wagen geeft 90% kwaliteit aan . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 23 juli 2020 Delen Geplaatst: 23 juli 2020 Hun info e-mail adres werkt ook niet meer. Heb dan maar mijn beklag gedaan bij het vacatures e mail adres en die gingen het doorsturen naar de betreffende dienst/persoon. Een hopeloze firma . 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 30 juli 2020 Delen Geplaatst: 30 juli 2020 Juist gebeld dat station terug defect is. Had voicemail aan de lijn. Staat al defect op Gibgas sinds 18/07 maar ik had niet gekeken. Dan maar naar Schoten gereden. Dit is wel jammer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 1 augustus 2020 Delen Geplaatst: 1 augustus 2020 Deze firma is praktisch onbereikbaar. Het enige werkende e-mail adres waar je tenminste nog antwoord van krijgt is lynn@delruegroup.be (de personeelsdienst , klantgerichtheid is duidelijk geen vereiste om daar aangenomen te worden). Ze verwees me door naar bart.cappelle@ecofillco.be (na 2 weken nog steeds geen reactie mogen ontvangen). Gisteren reminder gestuurd maar hij weigert duidelijk om te reageren. Ongelofelijk dat dergelijke firma's nog bestaan....Ook info@ecofillco.be reageert niet op e-mails. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Brasschaat zou sinds 3 augustus terug operationeel zijn. Ik heb net antwoord gekregen van Ecofillco :-) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Het station in Brasschaat is op dit moment niet operationeel, het station zal normaal gezien in de loop van deze namiddag hersteld worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen C Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 @Maarten EF : kan je ook het volgende ter harte nemen, wat @SvenJ. en @Lupuc hebben ervaren waarom het station zo dikwijls "in panne is ? Volgens mij komt het doordat de noodstop ingedrukt was en wanneer deze dan terug uitgetrokken wordt zou het station terug moeten geactiveerd worden door een technieker voor deze terug werkt. Ik heb op de pomp geen gewone stopknop gevonden om het tanken te stoppen, hoewel deze wel vermeld staat op de uitleg op de pomp Vandaar dat misschien iemand de noodstop heeft ingedrukt. Op de display van de betaalterminal kan je wel stop drukken, dus misschien dat dit dan als gewone stopknop dient? Die STOP knop is verwarrend. De uitleg aan de zijkant van de pomp komt niet overeen met de situatie aldaar. Vorige zondag werkte de pomp wel maar eens bijna vol bleef het groene licht branden . De compressor in dat huisje draaide volop, maar bijvullen ging niet meer. Op de Noodstop mag je in dat geval niet drukken. Het verwijderen van het pistool stopt de installatie en gaat het groene vullampje uit en krijg je je betaalbewijs. Indien een bestuurder toch de noodstop verkeerdelijk indrukt, moet er zeker een technieker komen. 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Maarten EF Geplaatst: 18 augustus 2020 Populair bericht Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 10 uren geleden, Koen C zei: @Maarten EF : kan je ook het volgende ter harte nemen, wat @SvenJ. en @Lupuc hebben ervaren waarom het station zo dikwijls "in panne is ? Volgens mij komt het doordat de noodstop ingedrukt was en wanneer deze dan terug uitgetrokken wordt zou het station terug moeten geactiveerd worden door een technieker voor deze terug werkt. Ik heb op de pomp geen gewone stopknop gevonden om het tanken te stoppen, hoewel deze wel vermeld staat op de uitleg op de pomp Vandaar dat misschien iemand de noodstop heeft ingedrukt. Op de display van de betaalterminal kan je wel stop drukken, dus misschien dat dit dan als gewone stopknop dient? Die STOP knop is verwarrend. De uitleg aan de zijkant van de pomp komt niet overeen met de situatie aldaar. Vorige zondag werkte de pomp wel maar eens bijna vol bleef het groene licht branden . De compressor in dat huisje draaide volop, maar bijvullen ging niet meer. Op de Noodstop mag je in dat geval niet drukken. Het verwijderen van het pistool stopt de installatie en gaat het groene vullampje uit en krijg je je betaalbewijs. Indien een bestuurder toch de noodstop verkeerdelijk indrukt, moet er zeker een technieker komen. Het klopt inderdaad dat, wanneer de noodstop ingedrukt wordt, wij moeten langsgaan om deze te resetten. De dispenser in Brasschaat heeft geen 'gewone' stopknop. Indien je bij deze pomp tijdens een tankbeurt wil stoppen, hoef je enkel het pistool te verwijderen. Naar aanleiding van bovenstaande reacties heb ik navraag gedaan voor een nieuwe sticker voor op de dispenser. Het station werd vandaag nog niet hersteld, wij zullen morgen opnieuw ter plaatse zijn om een nieuw onderdeel te monteren. Bedankt voor de feedback en met vriendelijke groeten Maarten 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lupuc Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Eindelijk eens positief nieuws na de vele teleurstellingen van de vele CNG rijders en ook te mogen ervaren dat we via deze weg op hoogte worden gehouden, met dank aan de leden van deze site voor de verzamelde info en tips. Nu even wachten op het nieuws dat dit station terug operationeel is om vol te tanken. Bedankt 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maarten EF Geplaatst: 19 augustus 2020 Delen Geplaatst: 19 augustus 2020 Sinds deze middag is het station terug operationeel 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen