Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, KSB zei:

Ook bij mij heeft deze opvolging totaal niet gewerkt

Bij VW werkte dat perfect, echt leuk om het zo van dichtbij te volgen.

---

PitPoint clean fuels

Driven by nature, human nature.

www.pitpoint.be

---

Geplaatst:
10 minuten geleden, Pitpoint_BE zei:

Bij VW werkte dat perfect, echt leuk om het zo van dichtbij te volgen.

Bij mij werkte dat ook redelijk goed. Ze zaten er niet zo heel ver naast.

Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC: 1039789_5.png

Geplaatst:
Op 24/6/2019 om 10:11, JJR zei:

Met het warme weer heb je er waarschijnlijk ook de verwachte KGs niet ingekregen. En wat er niet in zit kan je er ook niet uit krijgen. 

Ik kan moeilijk zeggen hoeveel kg ik in een lege tank krijg, ik probeer steeds op tijd te tanken (tank niet volledig leeg).

Ik ben technieker en leg dagelijks redelijk veel kilometers af.

Ik heb tot nu toe enkel H-gas getankt bij DATS Aalst en heb er steeds rond de 16 kg ingekregen.

Ik hoop snel eens te kunnen testen hoeveel kilometer ik met een volle tank kan afleggen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ondertussen rijd ik al een kleine week rond met mijn Octavia die drie weken "te vroeg" werd geleverd. Tot nu toe bevalt de wagen, maar je moet wel wennen aan de DSG bak (die vind ik veel schakelt...).

20190701_101944NP.thumb.jpg.41bf65acc0193ac1875e2b829f8c326c.jpg

Geplaatst:
3 uren geleden, Trostomaat zei:
Tot nu toe bevalt de wagen, maar je moet wel wennen aan de DSG bak (die vind ik veel schakelt...).

Ik rij nu een maand met Caddy met DSG. Als ik rustig gas geef valt dat goed mee. Het is bij de kickdown dat hij, uiteraard, wat terugschakelt. Maar het is vooral vervelend bij net iets meer dan rustig gas geven en hem per toeval laten terugschakelen. :)

Geplaatst:
2 uren geleden, wannes zei:

Ik rij nu een maand met Caddy met DSG. Als ik rustig gas geef valt dat goed mee. Het is bij de kickdown dat hij, uiteraard, wat terugschakelt. Maar het is vooral vervelend bij net iets meer dan rustig gas geven en hem per toeval laten terugschakelen. :)

Ook al een paar keer gehad. Het is nog een beetje zoeken naar het punt tussen "ik trek helemaal niet op" en "dat was blijkbaar al een kickdown".

• Vind ik leuk 1

Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC: 1039789_5.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...