CNGOrigiled Geplaatst: 25 mei 2018 Geplaatst: 25 mei 2018 Wou even informeren of de leveringen van bovenstaande personen nu ook effectief hebben plaatsgevonden ? @Paudi @wout en @pieloot is het gelukt en zijn jullie tevreden ?
Populair bericht dcab Geplaatst: 31 mei 2018 Populair bericht Geplaatst: 31 mei 2018 Beste zuiderburen, ik heb mijn g-tron op 28-12-17 besteld in Amsterdam. Geschatte levertijd toen was in week 8. Dit is, zoals jullie weten, flink uitgelopen. Mijn auto staat nu voor week 25 (de week van 18 juni) in de planning. Het valt me op dat er ineens 100+ A4 g-trons als 2de hands autos in Duitsland weer te koop zijn. (Het leek alsof al deze autos gezamenlijk uit de handel werden genomen in maart.) Geeft mij de indruk dat er een probleem bleek te zijn die of opgelost is, of er nooit eigenlijk was. Ik dank in ieder geval de schrijvers op aardgasrijder.be -- in deze hele tijd zijn jullie zowat de enige bron van betrouwbare informatie geweest! 4 1
victor Geplaatst: 1 juni 2018 Geplaatst: 1 juni 2018 mischien alle deze wagen zijn geannuleerde bestellingen omdat er te lange vertragingen is 1
Lange_666 Geplaatst: 1 juni 2018 Geplaatst: 1 juni 2018 Geannuleerde bestellingen van nieuwe wagens blijven nieuwe wagens, geen 2de hands. 1
Populair bericht Tom_P Geplaatst: 1 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 1 juni 2018 Mijn midden december bestelde A4 g-tron is deze week geleverd, hoera! 4 1
Aardgasrijder Geplaatst: 1 juni 2018 Geplaatst: 1 juni 2018 18 minuten geleden, Tom_P zei: Mijn midden december bestelde A4 g-tron is deze week geleverd, hoera! En wij zijn nu heel erg benieuwd naar de gebruikerservaring van je Tof dat je je wagen eindelijk in je bezit hebt Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
muscles Geplaatst: 1 juni 2018 Geplaatst: 1 juni 2018 2 uren geleden, Tom_P zei: Mijn midden december bestelde A4 g-tron is deze week geleverd, hoera! En we zijn ook heel benieuwd naar foto's van je A4 g-tron ? 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
GuyL Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Hallo Ik ben één van de eerste en nog steeds uitermate tevreden A4 G-Tron rijders, we hebben hier een aparte topic voor de ervaringen van dit model. Leuk om te horen dat wederom na lange wachttijden eindelijk weer auto' s van de band rollen. 1
Populair bericht casio Geplaatst: 2 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 2 juni 2018 Eind januari een A4 g-tron besteld en las, waarschijnlijk als velen van jullie, als eerste op het forum dat er leverproblemen waren. En pas na actief contact te hebben opgezocht op de hoogte gesteld te worden door de Audi dealer of d'Ieteren. In eerste instantie zou de wagen geleverd worden uiterlijk de eerste week van mei. Na contact met de dealer bleek dat vertraagd te zijn naar augustus/september. Vervolgens wel te spreken over de oplossing van de dealer. Had uiteraard een contract getekend om een vaste prijs voor mijn "huidige" wagen te krijgen. Die hebben ze begin mei overgenomen en heb nu een vervangwagen (A4 avant TDI 150pk) tot de levering. Onlangs weer met de dealer contact gehad en blijkt dat de verwachte levering nu gaat plaats vinden in de 3e week van juni ? Ik kijk er naar uit! 3
Cyberbob Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 8 uren geleden, casio zei: Eind januari een A4 g-tron besteld en las, waarschijnlijk als velen van jullie, als eerste op het forum dat er leverproblemen waren. En pas na actief contact te hebben opgezocht op de hoogte gesteld te worden door de Audi dealer of d'Ieteren. In eerste instantie zou de wagen geleverd worden uiterlijk de eerste week van mei. Na contact met de dealer bleek dat vertraagd te zijn naar augustus/september. Vervolgens wel te spreken over de oplossing van de dealer. Had uiteraard een contract getekend om een vaste prijs voor mijn "huidige" wagen te krijgen. Die hebben ze begin mei overgenomen en heb nu een vervangwagen (A4 avant TDI 150pk) tot de levering. Onlangs weer met de dealer contact gehad en blijkt dat de verwachte levering nu gaat plaats vinden in de 3e week van juni ? Ik kijk er naar uit! Zoals jou eind januari ook mijn g-tron besteld. Normaal ging die geleverd worden rond 10 mei. Toen plots mail gekregen dat dit verlaat was naar 16 juni. Deze week nog eens informeren of dit zo gebleven is. Hopelijk wel. Zie wel dat je de gtron weer kan samenstellen op de site. Wel raar je kan de optie keyless entry niet meer kiezen. Deze optie had ik wel gekozen. 1
casio Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 3 uren geleden, Cyberbob zei: Zoals jou eind januari ook mijn g-tron besteld. Normaal ging die geleverd worden rond 10 mei. Toen plots mail gekregen dat dit verlaat was naar 16 juni. Deze week nog eens informeren of dit zo gebleven is. Hopelijk wel. Zie wel dat je de gtron weer kan samenstellen op de site. Wel raar je kan de optie keyless entry niet meer kiezen. Deze optie had ik wel gekozen. Lijkt alsof de opties online behoorlijk anders zijn dan voorheen. Destijds waren de opties ongeveer gelijk met de reguliere TFSI A4 Avant. Ik heb o.a. gekozen voor de Business Edition Sport S tronic + Black Edition. Bij het tabblad "Uitvoering & Packs" kon je deze keuze voorheen maken: A4 Avant, A4 Avant Sport en A4 Avant Design. Als je de motor + model configuratie vergelijkt dan zie je bijvoorbeeld dat de topsnelheid bij de "2.0 TFSI CNG S tronic" 210 km/h is en de "Sport 2.0 TFSI CNG S tronic" 221 km/h. Dat lijkt online nu niet meer mogelijk...
Populair bericht Paudi Geplaatst: 6 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 6 juni 2018 besteld begin december en is geleverd!!!! joepie!!!!!!!!!!!!!! eind deze week ga ik erom!!! foto's volgen ? 6
Golf Variant Geplaatst: 6 juni 2018 Geplaatst: 6 juni 2018 Proficiat, en veel rijplezier met de nieuwe wagen!!! We wachten vol ongeduld op de foto's van je nieuwe wagen!!! 1
Cyberbob Geplaatst: 8 juni 2018 Geplaatst: 8 juni 2018 Heb nog eens gevraagd naar de levertijd van mijn gtron en normaal zou hij deze week geleverd worden. 1 1
Paudi Geplaatst: 8 juni 2018 Geplaatst: 8 juni 2018 De mijne staat voor de deur. Foto's volgen maandag. Wel raar dat de wagen verkocht wordt met een bereik van 500km, maar met een volle gastank wordt er een bereik van 290km aangegeven... 1
Lange_666 Geplaatst: 8 juni 2018 Geplaatst: 8 juni 2018 Wat voor soort gas zit erin? (als het nog "fabrieksgas" is zal het waarschijnlijk H-gas zijn). Uw rijbereik is afhankelijk van het vorige gemiddelde verbruik in combo met het huidige gemiddelde verbruik, uw actueel verbruik en van de gas kwaliteit. Daaruit wordt dan een rijbereik uit getovert. En 500km is mogelijk... met een héél héél lichte voet (daarom mogen ook enkel mensen die max 50kg wegen de verbruikstesten doen, alle kleine beetjes helpen...). 1
Populair bericht Ichwilleshaben Geplaatst: 8 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 8 juni 2018 (aangepast) Hallo Forum, mein im Oktober bestellter Audi A4 Avant sport g-tron 2.0 TFSI 125(170) kW(PS) S tronic Lackierung: Scubablau Metallic ist nunmehr ENDLICH am 06.06.2018 produziert worden und befindet sich jetzt auf einem Waggon der Deutschen Bahn. Wahrscheinlich Zulassung und Übergabe in der kommenden Woche! Gruß und viel Spaß mit euren bestellten Fahrzeugen! -DIRK- _____________________________________________________________________________________________________ Hallo forum, mijn bestelling in oktober Audi A4 Avant sport g-tron 2.0 TFSI 125 (170) kW (pk) S tronic Verf: Scuba blue Metallic is nu definitief geproduceerd op 06.06.2018 en staat nu op een wagen van Deutsche Bahn. Waarschijnlijk goedkeuring en levering in de komende week! Groeten en veel plezier met je bestelde voertuigen! -Dirk- 8 juni 2018 aangepast door Ichwilleshaben 3 1
Populair bericht Paudi Geplaatst: 11 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 11 juni 2018 Bij deze zoals beloofd mijn A4-gtron die afgelopen vrijdag geleverd werd.... Mvg Paudi 6 1
Golf Variant Geplaatst: 11 juni 2018 Geplaatst: 11 juni 2018 Mooi, mooi geniet maar volop van je nieuwe wagen!!!
Populair bericht LGI Geplaatst: 15 juni 2018 Populair bericht Geplaatst: 15 juni 2018 A4 besteld op 8 februari. Vandaag bij de dealer geweest. De papieren voor DIV waren toegekomen. 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen