Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@muscles Kalmte kan u redden !

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:
37 minuten geleden, Koen C zei:

@muscles Kalmte kan u redden !

Daar heeft dat niks mee te maken. Wanneer een autofabrikant weigert te communiceren met zijn klanten, dan getuigt dit van zeer weinig respect van die autofabrikant voor zijn klanten.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

In dit geval lijkt het er eerder op dat Audi gepoogd heeft zo veel mogelijk CNG’s te verkopen aan de oude normen. Een overeenkomst verbreken is voor hen duidelijk uiterst goedkoop. Dat zowel de klant als de dealer bedrogen zijn of zich minstens zo voelen is  of niet van belang of niet ingecalculeerd. Er zullen ongetwijfeld nog wat benzines en diesels extra verkocht worden en de andere klanten gaan elders min of meer hun gading zoeken.  Vooral A3-diesels zijn  bij manier van spreken in alle kleuren en uitvoeringen op voorraad. Naar benzines is het wel zoeken maar wellicht kan daar nog wat extra worden geproduceerd of zijn die wel al gehomologeerd.  Groen is - ondanks de publiciteit - slechts een kleine markt. 

• Triest 2
Geplaatst:
5 uren geleden, muscles zei:

Wanneer een autofabrikant weigert te communiceren met zijn klanten, dan getuigt dit van zeer weinig respect van die autofabrikant voor zijn klanten.

Die communicatie is de taak van de invoerder, in dit geval d'Ieteren. En die zijn nu niet bepaald super in communicatie.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:
14 minuten geleden, VDH zei:

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar start onmiddellijk goed !

Op 15-01 heb ik een A5 G-tron voor mezelf besteld, helaas met de gekende leveringsproblemen. hopelijk wordt de wagen ( model 2019 ) tegen september geleverd. Ik zou mijn huidige wagen begin oktober moeten vervangen.

Toch ben ik nog steeds overtuigd van de G-Tron kwaliteiten. Vandaag heb ik een A3 G-tron voor mijn echtgenote besteld. We dachten eigenlijk een 100% fiscaal aftrekbare wagen te zoeken, maar bij VW was enkel een E-Golf beschikbaar. Die stap is nog iets te vroeg voor ons, daarom gingen we terug naar Audi om daar de mogelijke opties te bekijken. Een Audi A3 E-tron wordt pas in 2019 terug geproduceerd en de A3 G-Tron kan je nu niet meer bestellen.... maar bij D'Ieteren was er net ééntje binnen gekomen en dus onmiddellijk beschikbaar. Omdat de uitrusting bijna voldeed aan onze eisen, hebben we niet langer gewacht en rijdt mijn echtgenote vanaf 7 mei met een CNG-wagen. We kijken er echt naar uit of onze ervaringen met een Audi CNG-testwagen ( A5 G-Tron test in Kortenberg ) ook hier bevestigd worden met een A3 Sportback.

grts VDH

Welkom op het forum, VDH.

Proficiat met je keuze voor twee aardgasauto's van Audi.

Nog twee weken en een weekend geduld oefenen en je kan zelf de kwaliteiten van de A3 G-Tron ervaren. Van welke omgeving ben je?

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

@Orcram jij hebt er ook een schone sticker op plakken ;)

• Vind ik leuk 2

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Proficiat met je mooie Audi A3!! Veel plezier en veilige kilometers!!

voor mij is het nog wachten, ik had net na Pasen de chassisnr gekregen, via mail,

vorige week was hij nog niet gemaakt heb ik vernomen, nu ja beloofd midden mei, is nog enkele weken. Veel rijplezier!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 20/4/2018 om 17:25, muscles zei:

Welkom op het forum, VDH.

Proficiat met je keuze voor twee aardgasauto's van Audi.

Nog twee weken en een weekend geduld oefenen en je kan zelf de kwaliteiten van de A3 G-Tron ervaren. Van welke omgeving ben je?

Hallo, ik woon in de Noorderkempen en heb vlakbij een DATS24-tankstation. 

Dat is geweldig handig om 's avonds de wagen te tanken zodat hij 's morgens vroeg terug klaar staat met het volledige rijbereik. Het valt me op dat de  huidige 2 CNG-pompen bij dit DATS-station vrij goed gebruikt worden. Ik hoop dat CNG niet te populair wordt en dat er geen te lange wachtrijen komen te staan in de nabije toekomst ?

Geplaatst:
2 uren geleden, VDH zei:

Dat is geweldig handig om 's avonds de wagen te tanken zodat hij 's morgens vroeg terug klaar staat met het volledige rijbereik. Het valt me op dat de  huidige 2 CNG-pompen bij dit DATS-station vrij goed gebruikt worden. Ik hoop dat CNG niet te populair wordt en dat er geen te lange wachtrijen komen te staan in de nabije toekomst ?

Dat is hier dus:

DATS24-Brecht-aan-OKay.jpg

DATS24-Brecht-ORIG.jpg

Geplaatst:
15 uren geleden, VDH zei:

Ik tank veel in Halle dichtbij het hoofdkantoor van Colruyt, en soms ik moeten 10 minuten wachten ... ?

• Verward 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...