muscles Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 Geraardsbergen toont zijn ware aard DATS 24 blijft zijn netwerk uitbreiden. Want vanaf nu, vrijdag 16 juni 2017, kunt u CNG tanken in het vernieuwde DATS 24-station langs de Groteweg 373, 9500 Overboelare. https://customer.dats24.be/nl/nieuws/geraardsbergen-toont-zijn-ware-aard Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aardgasrijder Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 Super ! Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
stefanmiler Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 1 uur terug, Aardgasrijder zei: Super ! Nee, CNG
Aardgasrijder Geplaatst: 16 juni 2017 Geplaatst: 16 juni 2017 @stefanmiler ik wist dat er iemand zo op zou reageren 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
muscles Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 Ik heb nog een nieuwe foto van dit tankstation (van de dats 24-site). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Taaner Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Hehe, dacht daarnet nog: "Volgende keer eens een foto nemen, is nog een oude foto." Niet meer nodig dus ? En efkes dacht ik dat Muscles hier bij mij om de hoek was geweest, maar ook niet dus... 1
muscles Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 5 uren geleden, Taaner zei: Hehe, dacht daarnet nog: "Volgende keer eens een foto nemen, is nog een oude foto." Niet meer nodig dus ? En efkes dacht ik dat Muscles hier bij mij om de hoek was geweest, maar ook niet dus... Als je daarentegen in de EXIF van die foto gaat kijken... (zie hieronder) dan kan je misschien toch best zelf een foto maken van dat tankstation. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Sertitude Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Toch een serieus nadeel dat bij al die cng stations de compressorinstallatie het terrein ontsiert en visueel volstouwt. ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas
Orcram Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Hier heb ik sinds aankoop al 2x mijn CNG tank gevuld! Heerlijk rustig pompstation! 1 Seat Leon 1.5 TGI:
muscles Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 3 minuten geleden, Sertitude zei: Toch een serieus nadeel dat bij al die cng stations de compressorinstallatie het terrein ontsiert en visueel volstouwt. Tja, die installatie ondergronds plaatsen zal omwille van veiligheidsredenen waarschijnlijk niet kunnen en niet mogen, denk ik. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
pluxy Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 Tja, nen hoop politiekers die aan de ingang nog wat liggen te slijmen is ook geen mooi zicht, dan toch liever zo'n installatie (daar heb je nog iets aan). 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Taaner Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 Op 30/4/2018 om 23:06, Sertitude zei: Toch een serieus nadeel dat bij al die cng-stations de compressorinstallatie het terrein ontsiert en visueel volstouwt. Bwah, voor de bouw keek je daar gewoon uit op de parking en de winkel. We zijn betere panorama's gewend in de streek ? 1
Taaner Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 Op 30/4/2018 om 23:09, Orcram zei: Hier heb ik sinds aankoop al 2x mijn CNG tank gevuld! Heerlijk rustig pompstation! 's Avonds en op zondag is het daar zeer rustig, maar op zaterdag is 't daar wel druk. En de lokale Fiat-dealer zegt dat hij de laatste tijd redelijk wat CNG-auto's heeft verkocht, kan dus wel drukker worden aan pomp 5 en 6. Ik denk dat het aan de pompen in Ollignies (Lessen) paar kilometer verder nog kalmer is... 2
Orcram Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 OPGELET!!! Ik heb hier zojuist getankt. Op het prijzenbord buiten hangt de prijs van €1.04 per kg CNG, maar aan de pomp tankte ik plots aan €1.07 per kg CNG! Ik heb hiervoor zojuist de Colruyt groep voor gecontacteerd en zij gaan een dossier opmaken hiervoor, meer uitleg krijg ik later! Seat Leon 1.5 TGI:
Aardgasrijder Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 Ik heb zonet getankt in Bree, prijs is 1.07 €, ik heb niet gekeken naar de borden, maar zag het pas bij het tanken. De prijs is overigens aangepast in verschillende locaties van Dats waar H-gas wordt verkocht. Het gaat hier dus om een prijsverhoging ? 2 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
muscles Geplaatst: 15 mei 2018 Auteur Geplaatst: 15 mei 2018 6 uren geleden, Orcram zei: OPGELET!!! Ik heb hier zojuist getankt. Op het prijzenbord buiten hangt de prijs van €1.04 per kg CNG, maar aan de pomp tankte ik plots aan €1.07 per kg CNG! Ik heb hiervoor zojuist de Colruyt groep voor gecontacteerd en zij gaan een dossier opmaken hiervoor, meer uitleg krijg ik later! De prijzen op het prijzenbord hoeven niet te kloppen. Enkele jaren geleden heb ik een brief geschreven naar de FOD Economie en hun antwoord was dat enkel en alleen de prijzen aan de pomp geldig zijn. Daar aan toegevoegd lieten ze mij weten dat prijzenborden bij tankstations overigens helemaal niet verplicht zijn. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Golf Variant Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 1 uur terug, muscles zei: De prijzen op het prijzenbord hoeven niet te kloppen. Enkele jaren geleden heb ik een brief geschreven naar de FOD Economie en hun antwoord was dat enkel en alleen de prijzen aan de pomp geldig zijn. Daar aan toegevoegd lieten ze mij weten dat prijzenborden bij tankstations overigens helemaal niet verplicht zijn. Is het niet zo dat een geafficheerde prijs de prijs is die moet betaald worden indien je rederijker wijs kunt aannemen dat die prijs correct is. Een voorbeeld 1 liter diesel voor 16 cent dus een korting van 134 cent daar weet je dit kan niet, echter 1 liter diesel voor 134 cent en een korting van 16 cent is wel aanvaardbaar. Volgens mij is een handelaar op dat moment verplicht te verkopen tegen de geafficheerde prijs. Er is volgens mij genoeg jurisprudentie om te eisen dat de geafficheerde prijs wordt betaald (indien redelijk natuurlijk). Bij een advocatenbureau kun je dit lezen Quote Online een (veel te) lage prijs gezien! Moet de verkoper deze prijs respecteren? Het overkomt ons allemaal wel eens: plots zien we online een zeer goede deal, waar we maar al te graag willen op ingaan. Maar eigenlijk weten we tegelijk dat de prijs die online geafficheerd staat veel te laag is en dat het dus mogelijks om een vergissing van de verkoper gaat. Moet de verkoper dan toch aan die prijs aan u verkopen? Mister Wolf geeft u hier graag een antwoord op. Het juridische principe is dat de geafficheerde prijs bindend is voor alle partijen. De verkoper kan daar dus niet eenzijdig op terugkomen. Zeker in consumentenzaken zal de consument zeer goed beschermd zijn en zal de verkoper na de totstandkoming van de koop moeilijk eenzijdig de prijs kunnen wijzigen of de bestelling kunnen annuleren. Dit principe valt evenwel direct te nuanceren. Er is rechtspraak gekend waarbij de koop toch ongedaan werd gemaakt omdat de geafficheerde prijs overduidelijk niet juist kon zijn. Als een nieuwe wagen bijvoorbeeld aan een prijs van 350 EUR wordt geafficheerd, dan zou elke koper toch redelijkerwijze moeten weten dat deze prijs niet juist kan zijn. De koper moet te goeder trouw zijn. Als hij dat niet is, dan kan de rechtbank toch in het voordeel van de verkoper oordelen en de koop ongedaan maken. Als er op de website van de verkoper twee verschillende prijzen worden vermeld voor hetzelfde product, dan zal de verkoper de laagste prijs moeten aanbieden aan de koper. Er mag ook geen verschil zijn tussen de prijs die de verkoper online en offline aanbiedt: de prijzen voor dezelfde producten moeten dezelfde zijn. De verkoper mag wel vragen dat de prijs bij een online bestelling volledig op voorhand wordt betaald, als zekerheid voor de verkoper. 1
Lange_666 Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 21 uren geleden, muscles zei: De prijzen op het prijzenbord hoeven niet te kloppen. Enkele jaren geleden heb ik een brief geschreven naar de FOD Economie en hun antwoord was dat enkel en alleen de prijzen aan de pomp geldig zijn. Daar aan toegevoegd lieten ze mij weten dat prijzenborden bij tankstations overigens helemaal niet verplicht zijn. Ik denk dat dit klopt want ik ken geen enkel Total-station waar de prijzen op een apart bord aangekondigd worden. Al die stations werken alleen met prijzen op de pomp. Nu is het wel zo dat de meeste Total-stations geen baat hebben bij grote prijsaanduidingsborden, hun prijs staat toch altijd op maximum, adverteren moeten ze dat dus niet. 1
Golf Variant Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 6 uren geleden, Lange_666 zei: Ik denk dat dit klopt want ik ken geen enkel Total-station waar de prijzen op een apart bord aangekondigd worden. Al die stations werken alleen met prijzen op de pomp. Nu is het wel zo dat de meeste Total-stations geen baat hebben bij grote prijsaanduidingsborden, hun prijs staat toch altijd op maximum, adverteren moeten ze dat dus niet. Ik denk er anders over ?. Volgens mij is het inderdaad zo dat een groot bord met de prijzen niet moet maar mag. Maar als je zo'n bord gebruikt moet het ook de correcte prijs tonen (anders zo je kunnen spreken van misleidende reclame). Nu is het bij veel (de meeste?) pompen tegenwoordig zo dat je verschillende slangen hebt die aangesloten zijn op 1 "pomp"/scherm. Als de persoon voor jou een andere soort brandstof getankt zou hebben zou je zonder groot aankondigingsbord nooit kunnen weten wat de prijs is die je zult betalen, en zelfs mocht het zo zijn dat een groot bord geen enkele waarde zou hebben hoe zou je dan kunnen weten wat de juiste prijs is in dat station? En dat Total nooit geen bord heeft kan ik onmiddellijk weerleggen met twee voorbeelden hier uit de buurt: Dit is een total in Gistel meestal een korting van zo'n 9 cent op de maximumprijs. En dit is in Bredene meestal een korting van 11 cent op de maximumprijs. Dat er ook zijn zonder korting en zonder bord dat geloof ik zeer zeker (in Oostende heb je er zo één) maar altijd of nooit is niet helemaal correct. 1 1
Lange_666 Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 1 uur geleden, Golf Variant zei: Dat er ook zijn zonder korting en zonder bord dat geloof ik zeer zeker (in Oostende heb je er zo één) maar altijd of nooit is niet helemaal correct. Hier in de buurt ken ik er geen enkel (moet wel gezegd dat er ook niet zoveel Totals zijn waar ik passeer). Het was me bij Total al langer opgevallen (toen ik nog met mijn diesel reed) dat er hier bij ons in de buurt nergens bij Total geafficheerd werd wat hun pompprijzen waren. Nu ga ik CNG tanken bij Total in Hoboken en ook daar was ik ervan overtuigd dat er niks geafficheerd werd maar er is daar wel een bord met de prijzen, zij het wat kleiner en veel minder opvallend dan bij de andere merken (zie ik nu op de streetview). Mijn uitgesproken mening was dus wat voorbarig. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen