Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb ook een Caddy TGI besteld in februari en zou eind april in België aankomen en dan 2 weken later bij de dealer. Nu ik dit allemaal lees toch ook maar eens bellen. Ik huur nu van de garage een auto a 100€/maand omdat mijn auto kapot was, moest de levertermijn overschreden worden was de huurauto vanaf de datum op de aankoopbon tot de levering gratis.

Geplaatst:
12 uren geleden, Harvester_BE zei:

Ook werknemer van AMGemoji6.png ? Zou hier ook geen Audi geweest zijn dan... Hoop dat de verkoper gelijk heeft en niet d'ieteren...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 9 met Tapatalk

Idd ook werknemer AMG. Ik vrees dat d'Ieteren gaat gelijk hebben, zij zitten toch aan de bron he.

Is jammer, maar kunnen er helaas niet veel aan veranderen he.

Geplaatst:

Net even bij de Audidealer langsgeweest waar wij onze bestellingen moeten plaatsen. Bestelling nu > levering september. Stevige wachttijd. (Een verder gelijk uitgeruste A3 1.6TDI is er in juli.)

Geplaatst:
43 minuten geleden, Ambroos zei:

Net even bij de Audidealer langsgeweest waar wij onze bestellingen moeten plaatsen. Bestelling nu > levering september. Stevige wachttijd. (Een verder gelijk uitgeruste A3 1.6TDI is er in juli.)

Met andere woorden: 6 maanden, bedankt voor je reactie. ¬¬

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:

Volgende producenten bieden òòk wagens op CNG aan :

Misschien zijn die sneller leverbaar ?     :)

6 maanden... :(     Wie mooi wil zijn, moet lijden...  -_-

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:
38 minuten geleden, Koen C zei:

6 maanden... :(     Wie mooi wil zijn, moet lijden...  -_-

Ja maar ja, zoveel te langer duurt het voordat het Belgische wagenpark met "schone" auto's rondrijdt!

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Klopt, maar VW zal wel een goede reden hebben om de leveringen te vertragen.

Kan zijn dat CNG populairder is dan gedacht, maar ik ben er niet zo zeker van.

Ik 'gok' (is uiteraard speculatie :$) dat het om een leverprobleem van een onderdeel gaat, kan te maken hebben met kwaliteit van dit onderdeel of te veel vraag dat de leverancier niet kan volgen.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Is er dan niemand in de garage die uit de biecht spreekt? Het zwijgzaam zijn is dan omdat er iets ernstig is, voor een onderdeeltje gaan ze niet zwijgen denk ik. Het zal wel te maken hebben met het verleden en dat ze dit nooit meer willen meemaken: tanks die slecht behandeld zijn tegen oxidatie.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:

Vw/Audi zullen hier inderdaad wel een goede reden voor hebben.

Maar ik heb ondertussen al redelijk wat contact gehad met mijn garage en twijfel er niet aan dat ze zaken verzwijgen.

Ze tasten zelf in het duister voor de uitgestelde levertermijn.

D'Ieteren haalde een onverwacht grote interesse aan als reden voor de vertraging...

Nog steeds niemand die een Skoda Gtec bestelde tijdens het autosalon die wat extra info kan geven over hun levertermijn?

Geplaatst:
5 uren geleden, Variant TGI zei:

Maar ik heb ondertussen al redelijk wat contact gehad met mijn garage en twijfel er niet aan dat ze zaken verzwijgen.

D'Ieteren haalde een onverwacht grote interesse aan als reden voor de vertraging...

Nog steeds niemand die een Skoda Gtec bestelde tijdens het autosalon die wat extra info kan geven over hun levertermijn?

De levertijd zal wel hetzelfde zijn als de Skoda Octavia en dan zijn er mensen als aardgasrijder die je hierbij kunnen helpen.

Ik gok dat je minstens 3 maand zal moeten wachten, maar dat is voorlopig speculatie.

Geplaatst:
5 uren geleden, Variant TGI zei:

Een collega van mij heeft een skoda GTEC besteld rond die periode (wel via lease), levering in juni

Geplaatst:
14 uren geleden, muscles zei:

Ja maar ja, zoveel te langer duurt het voordat het Belgische wagenpark met "schone" auto's rondrijdt!

Je bent een smiley vergeten...  :D

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Hello G-tron.

Hoe kan ik te weten komen wanneer de wagen in productie gaat? Ik heb hem op dezelfde dag als jij besteld bij Jennes Boortmeerbeek. Kan ik die vraag stellen aan D'ieteren en bij welke dienst moet ik dan terecht?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, JOHN zei:

Hello G-tron.

Hoe kan ik te weten komen wanneer de wagen in productie gaat? Ik heb hem op dezelfde dag als jij besteld bij Jennes Boortmeerbeek. Kan ik die vraag stellen aan D'ieteren en bij welke dienst moet ik dan terecht?

Mijn verkoper vertelde mij dat ik na enkele maanden moest bellen dus via hun kom je te weten wanneer je wagen in productie komt.

Wanneer je informeert bij D'ieteren, probeer dan de informatie op papier te krijgen, want aan de telefoon durven ze afwijken van de waarheid.

aangepast door Lage Emissie Zone

Geplaatst:

Tot op de dag van vandaag is er nog geen enkele G-tron in productie besteld sinds eind '16.

Vandaag nog eens geinformeerd, maar de dealers krijgen ook geen verdere info over het steeds uitstellen van de leveringsdatum.

Geduld is een schoon deugd he xD

Geplaatst:
1 uur geleden, Baetens29 zei:

Tot op de dag van vandaag is er nog geen enkele G-tron in productie besteld sinds eind '16.

Vandaag nog eens geinformeerd, maar de dealers krijgen ook geen verdere info over het steeds uitstellen van de leveringsdatum.

Geduld is een schoon deugd he xD

Besteld wel, maar nog niet geproduceerd (in productie gegaan), zal je bedoelen.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

Jawel ik heb een Skoda Octavia Gtec FL besteld via leasing ! De bestelling gebeurde op 07/02/2017 en ik kreeg als levertermijn 14/07/2017.

Nu ben ik in de week bij de garage geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de wagen normaal op 15/5/2017 bij d'ieteren moet staan in kortenberg.

En dan duurt het uitleveren nog maximaal 2 weken Leasing hé ! Verzekering en platen. dus er gaat toch zo een 2 maanden vanaf !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 minuten geleden, littlebugger25 zei:

Jawel ik heb een Skoda Octavia Gtec FL besteld via leasing ! De bestelling gebeurde op 07/02/2017 en ik kreeg als levertermijn 14/07/2017.

Nu ben ik in de week bij de garage geweest en daar wisten ze me te vertellen dat de wagen normaal op 15/5/2017 bij d'ieteren moet staan in kortenberg.

En dan duurt het uitleveren nog maximaal 2 weken Leasing hé ! Verzekering en platen. dus er gaat toch zo een 2 maanden vanaf !

Wat betekent die FL achter G-tec?

En jij hebt Personal Lease gekozen, zoals hier uitgelegd: http://nl.skoda.be/finance/personal-lease

veronderstel ik?

Geplaatst:
31 minuten geleden, littlebugger25 zei:

FL staat voor FaceLift . Het is een leasing via mijn werkgever. En ik zit bij de ALD Automotive.

Spijtig dat ze geen Personal of Private Lease aanbieden in België, die ALD Automotive. In Nederland echter wel: http://www.aldautomotive.nl/

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...