Philippe Geplaatst: 25 april 2019 Delen Geplaatst: 25 april 2019 Momenteel is er een storing op het station te Kallo. (CNG, LNG werkt wel...) Wordt zo snel mogelijk verholpen. Philippe (uitbater) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Philippe Geplaatst: 26 april 2019 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 26 april 2019 De storing is verholpen. Fijn weekend, Philippe 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Philippe Geplaatst: 21 mei 2019 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 21 mei 2019 Momenteel is er terug een storing op het station. CNG werkt niet, LNG wel. We werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Philippe 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 Volgens Gibgas is deze terug actief. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philippe Geplaatst: 25 mei 2019 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2019 De storing is verholpen, het station is terug in dienst. Philippe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 3 minuten geleden, Philippe zei: De storing is verholpen, het station is terug in dienst. Philippe Dan heb ik geluk dat ik vandaag elders ( DE EERSTE KEER NA 2 JAAR ) CNG gaan tanken ben. DAAR KAN IK TENMINSTE DE BANDEN OPPOMPEN, IN kALLO NIET ? VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muscles Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 2 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Dan heb ik geluk dat ik vandaag elders ( DE EERSTE KEER NA 2 JAAR ) CNG gaan tanken ben. DAAR KAN IK TENMINSTE DE BANDEN OPPOMPEN, IN kALLO NIET ? Bij AVIA, Gentseweg 115 in Beveren is er een bandenblazer (onderaan op de bijgevoegde kaart ligt dit tankstation): http://avia.be/nl/avia-beveren 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 mei 2019 Delen Geplaatst: 25 mei 2019 4 uren geleden, muscles zei: Bij AVIA, Gentseweg 115 in Beveren is er een bandenblazer (onderaan op de bijgevoegde kaart ligt dit tankstation): http://avia.be/nl/avia-beveren Ja, maar ze leveren daar geen CNG. Ik heb vandaag pitpoint in Beveren bezocht en ik ga dit aardgas eens uittesten. Het is geen H+ gas maar ben ik benieuwd wat de actieradius gaat zijn. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 16 oktober 2020 Delen Geplaatst: 16 oktober 2020 Beste klant, Op zaterdag, 17 oktober 2020 om 7:00 zullen er noodzakelijke onderhoudswerken uitgevoerd worden op ons station te Steenlandlaan 3 9130 Kallo, waardoor het station niet beschikbaar zal zijn. Het onderhoud zal duren tot zaterdag, 17 oktober 2020 14:00 waarna het station weer beschikbaar zal zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluxy Geplaatst: 16 oktober 2020 Delen Geplaatst: 16 oktober 2020 Zouden ze nog druk gaan opkrikken. (allee is altijd al goed geweest daar). Heb eigenlijk nog nooit van problems gehoord daar. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht JJR Geplaatst: 24 februari Populair bericht Delen Geplaatst: 24 februari Eergisteren, na bijna 8 jaar verlangen, eindelijk eens de kans gezien om te gaan tanken bij Total in Kallo. Dit de zware regenval en de duisternis was het initieel niet zo duidelijk waar ik in mocht/kon tikken rijden, maar de verwachtingen waren hoog. En inderdaad... Hoe lang is het geleden dat we hoge calorieën konden taken aan 1,250 euro? En ook het rijbereik ligt, volgens wat ik op de BC kan volgen (en ik ken hem toch al 8 jaar), opvallend hoger. Mijn enthousiasme kan niet op. 2 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herbie Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Inderdaad heb dat al eerder gemeld. Ik doe er makkelijk ongeveer 60 km meer mee. 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen