Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

redtogether_belgium_itp.png
Zijn er hier fanatieke rode duivels supporters op het forum aanwezig? 

Ik heb sinds lange tijd nog eens een match gekeken van de rode duivels en ben er van zeker van dat we wel eens ver kunnen geraken op het WK in Rusland :$
Als ik de pers mag geloven en de commentaren op 'kwaliteitskrant HLN.be' dan liggen we er de eerste ronde al uit, want de match was heel slecht.

De match tegen Portugal vond ik eigenlijk niet eens zo slecht, een paar jaar geleden vond ik dat we slechter speelden, maar dan wel wonnen ?

Kortom, ik geloof er helemaal in, al is het maar om tegen de stroom in te zwemmen en te hopen dat ik weer maar eens gelijk krijg ?

Dus allemaal er in geloven, want ik kan het niet alleen

• Hahaha 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Het spijt mij maar voetbal is tegenwoordig voor mij een ver van mijn bed show geworden. Vroeger kon ik nog genieten van een goede match voetbal ik herinner mij nog bijvoorbeeld het WK van 1986 waar we op zondag avond/nacht konden kijken naar de Belgen tegen USSR en Spanje en dan de woensdag avond de verloren halve finale tegen (latere wereldkampioen) Argentinië. Naar mijn gevoel hadden we toen nog een ploeg, nu hebben we een verzameling van wereld spelers maar veel minder een ploeg...

Dus ik hoop dat we snel 15 juli zijn dat dit hele circus vlug kan vergeten worden (hoewel ik dus voor de supporters hoop dat de Belgen wereld matchen mogen spelen en zo wereldkampioen mogen worden). 

• Vind ik leuk 1
  • Triest 1
Geplaatst:

Ik volg het ook helemaal niet meer de laatste jaren, maar afgelopen weekend heb ik de moeite nog eens genomen om te kijken.

We zullen wel zien natuurlijk, het is en blijft een circus, een heel duur circus. ?

Geplaatst: (aangepast)

Voetbal heeft me altijd weinig geïnteresseerd. Van thuis uit draag ik wel Club Brugge mee, maar of ze nu winnen of verliezen, I don't care ?

De Rode Duivels, als ze een "belangrijke" match spelen kijk ik soms wel eens. Maar dan vooral omdat mijn vrouw er naar wil kijken (omgekeerde wereld).

Wat wel memorabel was, was in 2014 het WK in Brazilië. Toen zaten wij in Turkije, waar ze in het hotel alle matchen op groot scherm toonden.

Alle hotelgasten droegen toen een truitje van hun nationale ploeg. Mooi om te zien. Ook geen wrok of jaloezie, iedereen feliciteerde mekaar na een overwinning.

Op dat moment was voetbal écht een feest ?? Voor de rest trek ik er mij dus niks van aan ?

Wat me dan weer wél interesseert, is de "Trident", de Airbus A320 van Brussels Airlines die in nationale kleuren werd gespoten ??

(wie van mening is dat het nutteloze kosten zijn, om de 5-10 jaar worden die toch herspoten na de "D-check", dus of ze die nu in het wit of het rood spuiten ?)

39833621745_336f8ed3bb_b.thumb.jpg.7f990be50d591f465c7de9586a8be7f6.jpg

aangepast door DeNbEiRe_84
  • Vind ik leuk 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:

ik zie dat er hier verschillende mensen een beetje mijn mening delen

ik vind dat voetbal meer business en spel is geworden en daardoor niet meer interessant (heb het nooit interessant gevonden) 

ik vind het zeer jammer dat alle andere topsporters die we hier in België hebben veel minder aandacht krijgen dan die 24 miljonairs waarvan er 11 effectief iets moeten doen voor hun geld.

Van mij mogen ze zeker het geld dat naar voetbal gaat herverdelen over andere veel mooiere sporten.

• Vind ik leuk 1

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
2 minuten geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Maar dan vooral omdat mijn vrouw er naar wil kijken (omgekeerde wereld).

dat zie ik hier ook nog gebeuren (schoonpapa heeft 1ste nationale gevoetbald in zijne tijd, voor de kenners, Jacques/Jacky Van Asten van bij Thor Waterschei)

• Vind ik leuk 2

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:

In mijn vorige job was ik daar regelmatig te bespeuren op uitnodiging  ... mijn huidige job heeft dit voordeel niet meer ?

• Verward 1

Geplaatst:

Ik speelde al voetbal vanaf ik deftig kon lopen en dat is de schuld van mijn kozzes (kozijnen voor wie niet uit de Denderstreek komt).

Heb twintig jaar competitievoetbal gespeeld (oa bij Moerstraat voor wie uit de Denderstreek komt) en kan op mijn zestig nog steeds geen bal zien

passeren zonder dat ik die eens moeten kunnen strelen ! 

Voetballen is niet alleen de mooiste sport, het is een microbe ! 

Wat de mundial betreft. Ze verdienen inderdaad te veel geld maar zouden jullie neen zeggen de dag dat jullie werkgever jullie  het dubbele, viervoudige, tienvoudige aanbied ? 

Dus ja, ik ga zoveel mogelijk matchen bekijken maar ik moet ondertussen ook nog mijn nieuwe Skoda Octavia "roderen" en dat is ook niet tegen mijn goesting !

En terwijl ik vroeger al eens stiekem voor mijn tweede thuisland supporterde ga ik deze keer zo lang mogelijk voor de rode duivels supporteren want ik kan die smoel van Sergio Ramos niet meer zien ! Viva Barça, Ramos es un asesino !?

• Hahaha 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Aardgasrijder zei:

In mijn vorige job was ik daar regelmatig te bespeuren op uitnodiging  ... mijn huidige job heeft dit voordeel niet meer ?

Het is maar wat je een voordeel noemt...

Geplaatst:
2 minuten geleden, deverhelst zei:

Ik speelde al voetbal vanaf ik deftig kon lopen en dat is de schuld van mijn kozzes (kozijnen voor wie niet uit de Denderstreek komt).

Heb twintig jaar competitievoetbal gespeeld (oa bij Moerstraat voor wie uit de Denderstreek komt) en kan op mijn zestig nog steeds geen bal zien

passeren zonder dat ik die eens moeten kunnen strelen ! 

Voetballen is niet alleen de mooiste sport, het is een microbe ! 

Wat de mundial betreft. Ze verdienen inderdaad te veel geld maar zouden jullie neen zeggen de dag dat jullie werkgever jullie  het dubbele, viervoudige, tienvoudige aanbied ? 

Dus ja, ik ga zoveel mogelijk matchen bekijken maar ik moet ondertussen ook nog mijn nieuwe Skoda Octavia "roderen" en dat is ook niet tegen mijn goesting !

En terwijl ik vroeger al eens stiekem voor mijn tweede thuisland supporterde ga ik deze keer zo lang mogelijk voor de rode duivels supporteren want ik kan die smoel van Sergio Ramos niet meer zien ! Viva Barça, Ramos es un asesino !?

Dat er mensen zijn die van voetbal houden kan ik wel begrijpen hoor, alleen het is maar een spel/sport uiteindelijk. De wereld stopt niet met draaien omdat de Belgen naar Rusland mogen.

En op uw vraag over de verloning (ik wou bijna de verdienste schrijven ?) ik denk inderdaad niet dat dat de schuld is van de spelers. En inderdaad zou niemand waarschijnlijk een loonsverhoging weigeren, maar als u wat beter bent dan uw collega die naast u staat of zit zal uw werkgever u niet het dubbele, viervoudige of tienvoudige aanbieden. Ook zal een "concurrerende" werkgever u waarschijnlijk niet het dubbele, viervoudige of tienvoudige bieden omdat u wat beter bent dan zijn huidige personeelsleden...  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
25 minuten geleden, Golf Variant zei:

Het is maar wat je een voordeel noemt...

Ik ging vooral voor het eten, de drank en de goede discussies met bedrijfsleiders ?

• Hahaha 2

Geplaatst:
1 uur terug, deverhelst zei:

Heb twintig jaar competitievoetbal gespeeld (oa bij Moerstraat voor wie uit de Denderstreek komt)

Aha? Mijn schoonouders wonen daar. Jammer dat de Moerfeesten niet meer doorgaan. Kheb daar nog security gestaan bij de “kleedkamer” voor Stan Van Samang, Roel Vanderstukken, Peter Koelewijn en Willy Sommers ?

1 uur terug, deverhelst zei:

maar ik moet ondertussen ook nog mijn nieuwe Skoda Octavia "roderen" en dat is ook niet tegen mijn goesting !

Da’s niks. Ik ga niet elke match kijken, dus ik zal in uw plaats een paar keer de ring van Lebbeke op en af rijden ?

• Hahaha 2

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:

Tijdens de wedstrijdjes van de Belgen ga ik een mooie fietstocht maken omdat er dan zo weinig volk op de baan is. Ik hoop dus dat ze tot in de finale geraken en dat het goed weer is op die momenten. Ik heb er totaal geen interesse in en het is jaren geleden dat ik nog een wedstrijdje heb gezien op tv.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
5 uren geleden, Aardgasrijder zei:

Ik ging vooral voor het eten, de drank en de goede discussies met bedrijfsleiders ?

Zoals ik al schreef, het is maar wat je een voordeel noemt ????

Geplaatst:
1 uur terug, Brembos zei:

Tijdens de wedstrijdjes van de Belgen ga ik een mooie fietstocht maken omdat er dan zo weinig volk op de baan is. Ik hoop dus dat ze tot in de finale geraken en dat het goed weer is op die momenten. Ik heb er totaal geen interesse in en het is jaren geleden dat ik nog een wedstrijdje heb gezien op tv.

Dat doe ik meestal ook. Maar i.p.v. een fietstocht maak ik er snelwandelen van afgewisseld met normaal stappen. Hier, waar ik woon, gaat dat goed. Veel mensen komen naar hier om de bloesems te bewonderen maar ik vind het nog schoner nu dat het fruit aan de bomen rijp begint te worden. De kersen beginnen al stillekes aan rood te worden.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...