Ga naar inhoud
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
DeNbEiRe_84

Aanpassing in configurator VW Golf TGI

Recommended Posts

3 minuten geleden, muscles zei:

Als dat mijn situatie was, dan zou ik heel blij zijn dat de 1.5 geleverd wordt want die is zonder meerprijs en met 20 pk meer !!! Die 20 pk meer kan ik goed gebruiken, evenals het feit dat ik dan meer CNG kan tanken.

@muscles Inderdaad, maar ik zie het wel wat ze leveren. ga er ook niet moeilijk om doen als het de 1.4 is die op mijn bestelbon staat. áls ze maar een volkswagen variant TGI met DSG leveren en geen UP! ben ik al blij haha. heb me hoe dan ook al voorgenomen dat ik een wekelijkse CNG tankbeurt moet inlassen ipv 2x per maand tanken nu. 

• Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, kefkef zei:

de 1.4 is dus altijd nog met de 50 liter tank of zo?

Inderdaad.

landmark-50.png

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 248.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Groengas zei:

Het voordeel van de 1.5 motor is niet alleen de 20 pk extra maar vooral ook de 50 Nm extra!

Dat is waar. Het koppel is eigenlijk het belangrijkste.

• Vind ik leuk 1

Škoda Octavia Combi G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 248.000 km and counting...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg deze melding ook....en ik heb mijn VW Golf eind februari besteld, en de leveringdatum gaat volgens de verkoper rond midden juni zijn.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De week van 19 feb gaan testrijden met een Golf Variant Tgi met Dsg7. Een echte verademing. Dezelfde week de wagen geconfigureerd en besteld. Normale levertijd begin juni. Volgens de garage heeft de wagen geen vertraging en zal hij nog met de 1.4Tgi motor worden geleverd zoals op de bestelbon.  Vanaf hoeveel tijd voor de levering krijg je info,dat de wagen in productie is,of reeds geproduceerd werd?  Bij sommige merken kan je met een code je wagen online volgen in zijn productie. 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net contact gehad met de dealer: mijn wagen staat gepland voor productie in week 17 (volgende week) en wordt verwacht midden mei (perfect op schema).

Niet onbelangrijk: het is nog steeds de 1.4 met 50 liter benzinetank ?

• Vind ik leuk 1

Knipsel.JPG.5f00e32586493e9e88e16a99c5d1bee0.JPG

Volkswagen Golf Variant 1.4 TGI (2018)

Volkswagen Polo 1.0 (2017)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Lupuc zei:

Vanaf hoeveel tijd voor de levering krijg je info,dat de wagen in productie is,of reeds geproduceerd werd?  Bij sommige merken kan je met een code je wagen online volgen in zijn productie. 

Neem eens een kijkje op myvolkswagen.be

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben op myvolkswagen.be gaan kijken,en moet een code en postcode ingeven. Op mijn bestelbon staan veel codes,maar geen enkele wordt erkend. Moet ik dan nog een bijkomende code per mail ontvangen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, Lupuc zei:

Ik ben op myvolkswagen.be gaan kijken,en moet een code en postcode ingeven. Op mijn bestelbon staan veel codes,maar geen enkele wordt erkend. Moet ik dan nog een bijkomende code per mail ontvangen?

Geen idee, ik heb niet speciaal een code ontvangen. Ik had wel al langer een account op MyVolkswagen, aangezien we nog een Polo rondrijden hebben.

Misschien is de mijne nu automatisch toegevoegd aan mijn account omdat ik al eentje had.

Informeer eens bij de dealer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net een nieuwe Variant besteld en inderdaad de standaard lentekorting van € 2500 is er niet meer, maar nu krijg je dus een dealer korting. Bij ons was die korting groter dan de standaard lentekorting, dus wij hebben het gevoel een goede zaak gedaan te hebben... en uiteindelijk is dat alles wat belangrijk is ?

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wordt de lentekorting vaak niet bovenop de garagekorting gegeven? De ene komt van de importeur (D'Ieteren) en de andere van de dealer. Of geloof ik nog te veel in SInterklaas?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bovenop de lentekorting kreeg je voorheen ook nog een dealerkorting van 7 tot 8% . Catalogusprijs -2500 euro en daarop dus nog eens 7 tot 8% extra korting.  U mag me altijd laten weten welke dealer u  +/- 18% dealerkorting heeft gegeven dan bestel ik hem daar ook. Ik had een offerte gevraagd toen de lentekorting nog van toepassing was en met de nieuwe motor betaal ik dus 2500 euro meer. Dit werd me trouwens bevestigd door de verkoper.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Brembos zei:

U mag me altijd laten weten welke dealer u  +/- 18% dealerkorting heeft gegeven dan bestel ik hem daar ook.Dat

Dat zou mij ook interesseren. ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Ouro zei:

Wordt de lentekorting vaak niet bovenop de garagekorting gegeven? De ene komt van de importeur (D'Ieteren) en de andere van de dealer. Of geloof ik nog te veel in SInterklaas?

In mijn ervaring met wat VW hier doet krijg je dus inderdaad de aanbevolen korting van Volkswagen maar ik ben nog nooit een offerte tegen gekomen waar er naast de in de reclame aangekondigde korting een grote bijkomende dealerkorting gegeven wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Brembos zei:

Bovenop de lentekorting kreeg je voorheen ook nog een dealerkorting van 7 tot 8% . Catalogusprijs -2500 euro en daarop dus nog eens 7 tot 8% extra korting. ...

Ik krijg nu nog geen korting van 7 of 8 % laat staan dat er eerst een lentekorting van 2500 euro zou gegeven zijn. Mocht je van zo'n offerte een foto kunnen maken en delen hier op het forum zou dat zeer leuk zijn om mee te nemen in onderhandelingen...  weliswaar te laat voor mij maar zeker bruikbaar voor anderen die nog aan het denken zijn om te bestellen.

Ik spreek dus wel over een particulier die nergens een speciaal voordeel heeft. In mijn ervaring met de lokale dealers van Volkswagen is het altijd zo geweest dat je de aanbevolen korting krijgt (stock korting, lente korting, open deur korting, salon korting,....) maar dan nog zeer moeilijk iets er bovenop het kan zijn dat het bij jullie er anders aan toe gaat ik kan enkel mijn eigen ervaringen delen met jullie.

aangepast door Golf Variant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik stuur u graag de offerte door die ik in februari kreeg als ik uw e mail adres krijg. Ik heb een offerte gevraagd voor een bijna full option VW Golf Variant Highline TGI DSG7 met volgende opties : premium pack (leder-led koplampen-schuifdak), business pack (metaalkleur kurkuma geel, navigatie discover media, achteruitrijcamera, inklapbare spiegels, parkeersensoren v+a, climatronic, licht en zicht module), park pilot, boordcomputer premium en inklapbare trekhaak. Netto prijs : € 28.997,15. Prijs volgens configurator was € 30.835 ,- . Ze gaven dus nog +/-7 % korting bovenop de configuratorprijs waar die bonus reeds in mindering was gebracht. Deze prijs kreeg ik spontaan aangeboden zonder verder onderhandelen. Waarschijnlijk zat er nog wel een extra procentje in. Uiteraard zal een 'goeie' verkoper de klant wijsmaken dat hij een goeie zaak heeft gedaan terwijl dezelfde goedgelovige klant  in werkelijkheid een paar duizend euro meer betaald dan 2 maanden geleden ?

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom aan € 34.330 maar ik heb lederen zetels gekozen en trekhaak. Volkswagen-code: VK2KU2WM

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...