muscles Geplaatst: 2 december 2018 Auteur Geplaatst: 2 december 2018 5 uren geleden, Sertitude zei: Amai zoveel op lpg, af fabriek?? maar de bmax wordt toch niet meer gemaakt? Het is niet omdat ze in die cataloog staan dat die af-fabriekauto's op LPG hier in België ook ingevoerd worden! In Nederland bvb wel. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
wimdc Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Inderdaad, geen B-max meer. Als ik zoek op autoscout, zijn alle Ford's op LPG (auto's, geen pick-up) enkel in Italie te vinden.
Ivivke Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 1 uur terug, muscles zei: Het is niet omdat ze in die cataloog staan dat die af-fabriekauto's op LPG hier in België ook ingevoerd worden! In Nederland bvb wel. Hoi , toen we een oplossing vroegen rond ons probleem bij de 500L living cng : dus geen 7 plaatsen, geen trekhaak ed .. werd met duidelijk vermeld dat zij alle voertuigen ook op lpg leverden zonder een echte toegift te doen op comfort, buiten het reservewiel dat dan verdween : dus wel 7 plaatsen, trekhaak en 2000 euro goedkoper ( toen toch ) dan cng! Dus lees het eerder als OP VRAAG bij sommige merken. Sommige merken raden het af anderen is het enkel op vraag. gr, Ive 2
muscles Geplaatst: 3 december 2018 Auteur Geplaatst: 3 december 2018 14 uren geleden, Ivivke zei: Sommige merken raden het af anderen is het enkel op vraag. Skoda-garage Peusens in Hasselt raadt het alleszins af voor Skoda-auto's !! Ze hebben er al serieuze problemen mee gehad. Skoda-auto's zijn heel geschikt om op CNG te rijden, maar NIET op LPG. 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
stefanmiler Geplaatst: 5 december 2018 Geplaatst: 5 december 2018 (aangepast) Prijs DATS gezakt volgens mij, was 1,02 (L gas), nu 098 of 0,99€, was er al half voorbij toen ik het zag. edit: effe opgezocht, 99 cent dus. 5 december 2018 aangepast door stefanmiler aanvulling 1
muscles Geplaatst: 5 december 2018 Auteur Geplaatst: 5 december 2018 5 uren geleden, stefanmiler zei: Prijs DATS gezakt volgens mij, was 1,02 (L gas), nu 098 of 0,99€, was er al half voorbij toen ik het zag. edit: effe opgezocht, 99 cent dus. Inderdaad, € 0,990/kg maar de CNG-prijs van H-gas van Dats24 is niet gezakt. Da's wel raar. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lange_666 Geplaatst: 6 december 2018 Geplaatst: 6 december 2018 Mag ook wel, de helft van hun L-gas stations haalt maar 10.0156kWh. Ik heb mij al altijd afgevraagd hoe het komt dat stations die toch dicht bij elkaar liggen een andere calorische waarde laten optekenen? Verschillende netten?
Dr Nick Geplaatst: 6 december 2018 Geplaatst: 6 december 2018 12 uren geleden, Lange_666 zei: Mag ook wel, de helft van hun L-gas stations haalt maar 10.0156kWh. Ik heb mij al altijd afgevraagd hoe het komt dat stations die toch dicht bij elkaar liggen een andere calorische waarde laten optekenen? Verschillende netten? idd, verschillende gasnetwerken. L-gas gaat er uiteindelijk wel volledig uitgaan. Maar dat is iets van lange adem autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
wimdc Geplaatst: 6 december 2018 Geplaatst: 6 december 2018 Op 2/12/2018 om 15:45, Sertitude zei: Amai zoveel op lpg, af fabriek?? maar de bmax wordt toch niet meer gemaakt? Blijkbaar massale productie in Spanje van Opel wagens op LPG: https://auto-gas.net/mediaroom/opel-triples-the-production-of-autogas-vehicles-in-spain-in-five-years/ 2 1
nonzerosumgame Geplaatst: 21 december 2018 Geplaatst: 21 december 2018 Op 6/12/2018 om 20:02, wimdc zei: Blijkbaar massale productie in Spanje van Opel wagens op LPG: https://auto-gas.net/mediaroom/opel-triples-the-production-of-autogas-vehicles-in-spain-in-five-years/ Da's omdat er nog een relatief hoge vraag is, maar weinig merken bieden het nog aan. Mijn vader heeft bijvoorbeeld nog een Astra op LPG af-fabriek. Zocht er een nieuwe, maar in België worden ze niet meer geimporteerd. In Duitsland zijn ze wel nog te krijgen. Daar was LPG sowieso ook al groter. Ik weet wel niet in welke mate Opel zal doorgaan met zijn LPG modellen, nu PSA erop aanstuurt dat Opel de innovatiekar moet trekken binnen de groep.
Lange_666 Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 Daar waar er enkele weken geleden nog de bodem van 50 $ voor een vat Brent olie werd opgezocht zitten we nu weer bijna aan 60 $ voor een vat. Olie heeft een hoog jojo gehalte... één van de volgende dagen zullen benzine en diesel weer stijgen aan de pomp.
Dr Nick Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 1 uur geleden, Lange_666 zei: Daar waar er enkele weken geleden nog de bodem van 50 $ voor een vat Brent olie werd opgezocht zitten we nu weer bijna aan 60 $ voor een vat. Olie heeft een hoog jojo gehalte... één van de volgende dagen zullen benzine en diesel weer stijgen aan de pomp. ai, en dat net voor het autosalon....nu gaan er nog meer mensen twijfelen aan traditionele motoren..... autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
muscles Geplaatst: 9 januari 2019 Auteur Geplaatst: 9 januari 2019 3 uren geleden, Lange_666 zei: Daar waar er enkele weken geleden nog de bodem van 50 $ voor een vat Brent olie werd opgezocht zitten we nu weer bijna aan 60 $ voor een vat. Olie heeft een hoog jojo gehalte... één van de volgende dagen zullen benzine en diesel weer stijgen aan de pomp. Inderdaad want vanaf morgen, 10 januari, is het al zover voor diesel: + 3,4 eurocent per liter duurder. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen