Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is hier al wat over geschreven op het forum. 

De ene rijdt op 95, de andere op 98.

Ik tank doorgaans 95, maar rij regelmatig kleine hoeveelheden benzine op.

In mijn spritmonitorprofiel kan je alle tankbeurten terugvinden.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Aspen 4-takt erin gieten, die beweren dat het niet slecht wordt :P (zou dat gaan? met mijn moto tank ik thuis meestal aspen, en als ik het thuis vergeten ben tank ik 98 aan de pomp, merk geen verschil)

Geplaatst:
4 uren geleden, Boey zei:

Ik ben sinds 2 uur geleden een gelukkige VW golf variant higline eigenaar. Echt een zalige rit achter de rug. Nu heb ik aan mijn garage gevraagd of ik 95 of 98 zou tanken. (voor de ‘houdbaarheid’) Ze zeggen dat dat echt niet zoveel uitmaakt en raden 95 aan. Is dat zo ?  Foto’s volgen later nog :) 

Ik ben daarjuist eerst CNG gaan tanken bij Q8 in Houthalen en daarna doorgereden naar de Q8 Easy in Kuringen (Hasselt) want vandaag was het weer een speciale megakortingactie van 20 cent korting per liter. Dus een beetje meer dan 30 liter Super 98 getankt aan €1,292 (ongeveer €39), en ik zag dat mijn benzinetank nu volledig vol was, en mijn cng-tanks natuurlijk ook. En daarbovenop nog es mijn PlusPunten actie-bon gebruikt waardoor ik nu in het totaal al 1080 punten heb. Ik moet er wel bij zeggen dat ik afgelopen zaterdag nog een paar zaken in de Tom&Co gekocht heb en mijn PlusPuntenkaart daar ook heb laten scannen.

Ik weet niet in welke omgeving jij woont maar in Heist-op-den-Berg geeft het tankstation van Gabriëls een korting van 18 cent per liter op alle brandstoffen (diesel, 95 en 98). Op dit ogenblik is dat €1,312 per liter voor Super 98.

Ik tank enkel en alleen Euro 95 als ik in Hongarije ben.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst: (aangepast)
14 uren geleden, Boey zei:

Ik ben sinds 2 uur geleden een gelukkige VW golf variant highline eigenaar. Echt een zalige rit achter de rug. Nu heb ik aan mijn garage gevraagd of ik 95 of 98 zou tanken (voor de ‘houdbaarheid’). Ze zeggen dat dat echt niet zoveel uitmaakt en raden 95 aan. Is dat zo ?  Foto’s volgen later nog :) 

proficiat, een superb wagen. highline met extras ook?

ik tank mss 5keer/jaar benzine, maar als het moet tank ik enkel 98. 95 heb ik een keer op vakantie getankt (er was geen 98 beschikbaar).

ik heb geen verschil gezien in kms of verbruik tov 98, maar een keer heb ik ook benzine 100 getankt ook tijdens de vakantie , met dit sort benzine  had ik een groter km bereik en een lager verbruik.

aangepast door niko
  • Vind ik leuk 1

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Geplaatst:

Prachtige wagen ! Ik heb onlangs dezelfde geconfigureerd (Highline alle packs behalve rijassistentie) + DSG en kreeg een offerte van iets minder dan 29.000 euro toegestuurd.  Met die actie prijs CNG = prijs benzine heb je een prima zaak gedaan. De parkeerassistent heb je blijkbaar ook niet. Die is best wel handig eens je het gewoon bent te gebruiken.

14 minuten geleden, Brembos zei:

Prachtige wagen ! Ik heb onlangs dezelfde geconfigureerd (Highline alle packs behalve rijassistentie) + DSG en kreeg een offerte van iets minder dan 29.000 euro toegestuurd.  Met die actie prijs CNG = prijs benzine heb je een prima zaak gedaan. De parkeerassistent heb je blijkbaar ook niet. Die is best wel handig eens je het gewoon bent te gebruiken.

klopt, parkeerassistent heb ik niet.  Is ook een DSG. vergeten bij te melden. 

aangepast door Boey
15 uren geleden, muscles zei:

Ik ben daarjuist eerst CNG gaan tanken bij Q8 in Houthalen en daarna doorgereden naar de Q8 Easy in Kuringen (Hasselt) want vandaag was het weer een speciale megakortingactie van 20 cent korting per liter. Dus een beetje meer dan 30 liter Super 98 getankt aan €1,292 (ongeveer €39), en ik zag dat mijn benzinetank nu volledig vol was, en mijn cng-tanks natuurlijk ook. En daarbovenop nog es mijn PlusPunten actie-bon gebruikt waardoor ik nu in het totaal al 1080 punten heb. Ik moet er wel bij zeggen dat ik afgelopen zaterdag nog een paar zaken in de Tom&Co gekocht heb en mijn PlusPuntenkaart daar ook heb laten scannen.

Ik weet niet in welke omgeving jij woont maar in Heist-op-den-Berg geeft het tankstation van Gabriëls een korting van 18 cent per liter op alle brandstoffen (diesel, 95 en 98). Op dit ogenblik is dat €1,312 per liter voor Super 98.

Ik tank enkel en alleen Euro 95 als ik in Hongarije ben.

Ik ben van regio Steenokkerzeel. Voor CNG ga ik ofwel tanken bij Dats Machelen ofwel bij Dats kampenhout.  

Ben ook vaak in regio Haacht waar de prijs voor benzine voordeliger is dan in mijn regio. Tank ook meestal bij Q8 ook ivm de punten. Maar wel geen CNG beschikbaar.

aangepast door Boey
Geplaatst:
7 minuten geleden, Boey zei:

Ik ben van regio Steenokkerzeel. Voor CNG ga ik ofwel tanken bij Dats Diegem ofwel bij Dats kampenhout.  

Ben ook vaak in regio Haacht waar de prijs voor benzine voordeliger is dan in mijn regio. Tank ook meestal bij Q8 ook ivm de punten. Maar wel geen CNG beschikbaar.

Ja, het is spijtig dat Q8 niet in dezelfde mate en in hetzelfde tempo als Dats24 CNG-installaties plaatst aan zijn eigen Q8 Easy-tankstations. Ook vind ik dat Total te weinig inspanningen doet om LNG-installaties en daarnaast ook CNG-installaties te plaatsen met hoogcalorisch CNG.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
2 uren geleden, Boey zei:

kleur: Tungsten Silver

Alle pack's behalve de rijhulpsystemen

+ verdonkerde ruiten en verchroomde dakrails.

DSG

Super, nog iemand die een Tungsten Silver besteld heeft. De mijne wordt in principe half mei geleverd, maar een Comfortline en manuele schakelbak weliswaar. Mijn vrouw zag een DSG niet zitten ?

Verder heb ik ook vrijwel alles genomen qua optiepakketten, behalve panoramisch dak en die rijhulpsystemen.

De parkeerassistent wou mevrouw dan weer wel ?

• Vind ik leuk 1

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

Geplaatst:
21 uren geleden, Boey zei:

Ik ben sinds 2 uur geleden een gelukkige VW golf variant highline eigenaar.

Wanneer heb je hem precies besteld? En zat hij op schema qua levering? ?

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...