Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is gissen op dit moment. Er wordt nergens gecommuniceerd waardoor iedereen speculeert op de oorzaak...

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

ik heb onderstaande mail van audi import gekregen ...

Audi AG informeerde ons dat er onverwachte toeleveringsproblemen zijn bij enkele leveranciers van onderdelen voor dit model. Omwille van deze reden kan uw Audi A5 g-tron niet geassembleerd worden op dit moment. We moeten u dus een vertraging melden wat betreft de levering van uw nieuwe Audi en kunnen ons op dit moment nog niet definitief uitspreken over een nieuwe levertermijn. 

We willen graag onderstrepen dat uw concessiehouder in geen enkel geval verantwoordelijk is voor deze situatie.

Zodra deze situatie genormaliseerd is, zullen de wagens die in bestelling zijn, waaronder uw wagen, met prioriteit geproduceerd worden. Uw concessiehouder zal u steeds op de hoogte houden van de evolutie van de situatie.

Geplaatst:

Slachtoffer van eigen succes dus :(

Dan vraag ik mij af welke onderdelen het zouden zijn, of enkel de composiettanks?

Geplaatst:
4 minuten geleden, ChristianBoodts zei:

Als iemand niet kan wachten of zo: ik sta altijd open om mijn otto even uit te lenen voor 'testrit' emoji846.png

Ok, dan kom ik af ;):D

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Hallo

Ik ben een tevreden A4 G-Tron rijder sinds september 2017,  ook ik moest langer wachten als initieel werd aangekondigd, met vage en tegenstrijdige geruchten her en der. Dat gebrek aan communicatie is triest en vermindert de betrouwbaarheid als je het mij vraagt.

Geplaatst:

Vandaag van een kandidaatkoper A5 g-tron vernomen dat zijn concessiehouder hem gisteren meedeelde dat toekomstig te bestellen wagens van dit type zouden worden uitgerust met slechts een benzinetank van 15 liter ipv 25 liter. Dit wordt bevestigd door de concessiehouder waar ik mijn A5 heb besteld (voorziene leveringsdatum begin Sep 2018 trouwens). Ik heb gevraagd te informeren bij Audi Import omtrent dit gegeven, en of mijn wagen zal uitgerust zijn met een kleinere tank of niet. Ik communiceer nog hieromtrent  over het (hopelijk) verkregen antwoord op het forum.

Teruggekoppeld naar de commentaren op het Duitse forum zou het inderdaad wel kunnen dat één en ander te maken heeft met de Europese verstrenging wat betreft de emissienormen vanaf 01.09.18 (als ik tenminste de Duitstalige commentaren goed heb begrepen).

grt Fabian

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dit zou dus overeenkomen wat ik schreef in het onderwerp over de Octavia G-tec.
Kleinere benzinetank omwille van monovalent wagens.

• Bedankt 1

Geplaatst:

Ik rijd met mijn audi a5 g-tron sinds september 2017. Heb ik dan een 25L tank nodig ? Nooit !!!

Maar dat zou anders zijn als ik naar Spanje of Italië ga en dus door Frankrijk moet rijden..

• Bedankt 1
Geplaatst: (aangepast)

@victor : Al getekend ?

https://secure.avaaz.org/fr/petition/STOP_au_tout_diesel_Pour_du_GNV_dans_nos_voitures/

aangepast door Koen C
  • Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

op de duitse site van audi:

Im aktuellen Modelljahr (2018) ist der Audi A5 Sportback g-tron bereits ausverkauft und daher ab sofort nicht mehr bestellbar. Das Nachfolgemodell mit neuer Abgasnorm ist voraussichtlich im dritten Quartal wieder verfügbar. Aktuelle Gebrauchtwagen finden Sie bei Ihrem Audi Partner.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, pieloot zei:

op de duitse site van audi:

Im aktuellen Modelljahr (2018) ist der Audi A5 Sportback g-tron bereits ausverkauft und daher ab sofort nicht mehr bestellbar. Das Nachfolgemodell mit neuer Abgasnorm ist voraussichtlich im dritten Quartal wieder verfügbar. Aktuelle Gebrauchtwagen finden Sie bei Ihrem Audi Partner.

Da's wel heel straf want we zitten nog maar op de eerste dag van de derde maand van 2018. Dat een autofabrikant vooruitkijkt, is normaal. Zij gaan hun voertuigen aanpassen aan de nieuwe uitstootnormen zo snel als ze kunnen. Die is echter pas van kracht binnen zes maanden maar door de grote vraag zijn ze bijna verplicht om de bestellingen stop te zetten. Langs de andere kant is dat toch onbegrijpelijk. Ze zijn blijkbaar niet voorbereid en niet voorzien op een grote vraag naar nieuwe auto's. De productie kan dus de vraag niet volgen.

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

@muscles ik vermoed dat het te maken heeft met de nieuwe "abgasnorm". Daardoor zit er een einde aan de productie en moeten ze de boel omstellen. Ze hebben waarschijnlijk een schatting gemaakt hoeveel voertuigen ze tot 1 september zouden verkopen en dus nog moeten maken. Blijkbaar is het succes zo groot dat deze al uitverkocht zijn. Productieopschalen kan dus niet, omdat er een aangepast model komt. Dat is mijn theorie althans.

Geplaatst:

dermartini

BeitragVerfasst am: 07.03.2018 09:50 Beitrag speichern    Titel: Antworten mit Zitat Beitrag dem Moderator/Admin melden User zur Ignore Liste hinzufügen

Ich wurde gerade von meinem Händler kontaktiert.

Mein seit dem 05.01. fertiger Audi A5 G-Tron wird nicht vor dem III. Quartal ausgeliefert. Grund hierfür sind Qualitätsprobleme in wichtigen Teilen, was auch immer das heisst.

Ich bekomme bis dahin einen Ersatzwagen, dazu wird mich wohl die Kundenbetreuung kontaktieren. Wahnsinn...

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden  

spacer.gif
FranziskaW

BeitragVerfasst am: 07.03.2018 10:11 Beitrag speichern    Titel: Antworten mit Zitat Beitrag dem Moderator/Admin melden User zur Ignore Liste hinzufügen

Ich habe News:

Es gibt Qualitätsprobleme mit den Gastanks. Da es sich aber um ein Zulieferteil handelt, wird momentan versucht, die Qualitätsprobleme bei dem Zulieferer in den Griff zu bekommen.

Gruß FranziskaW.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:

Ben ik even blij dat ik de A3 g-tron op bestelling heb staan en geen A4 of A5! Maar wat me wel opvalt is dat je op audi.be geen A3 g-tron meer kan samenstellen met de 6 versnellingen handbak. Enkel de S-tronic is nog beschikbaar.

Zouden de handbakken op zijn?

• Hahaha 1

Seat Leon 1.5 TGI:         1077428_5.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...