Ga naar inhoud
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Singles Day 2018
Log in om dit te volgen  
YvesCaddy

DATS24 Torhout

Recommended Posts

Is er iemand die bij DATS24 in Torhout tankt ?  Ik kan er niet tanken, krijg geen groen lampje, als ik toch op start druk begint het tanken niet.  Ik heb nog geen ervaring.  Bij Q8 in Zedelgem is het mij wel gelukt.

MVG Yves

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, YvesCaddy zei:

Is er iemand die bij DATS24 in Torhout tankt ?  Ik kan er niet tanken, krijg geen groen lampje, als ik toch op start druk begint het tanken niet.  Ik heb nog geen ervaring.  Bij Q8 in Zedelgem is het mij wel gelukt.

MVG Yves

Yves, als het tanken bij een eerste maal drukken niet begint, dan kan je best nog een tweede keer drukken op de startknop, en normaal gezien moet het tanken dan starten.

Ook is het belangrijk om te kijken of alle tankpistolen goed ingehaakt zijn - ook die van diesel, euro95 en super98 - en... dat de vergrendelhaak van het CNG-pistool ontgrendeld is (naar onderen staat).

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ik ook eens voorgehad Bij DATS Izegem: Alhoewel de CNG slang in hetzelfde blok ingebouwd zit als de andere brandstoffen heeft ze een appart nummer! Je staat dus aan de betaalterminal, je kijkt over je schouder en je ziet een 7 staan, wat je ook ingeeft. Dan wil je tanken en het groene lichtje gaat niet aan... Toch duwen, werkt niet, afkoppelen, opnieuw proberen, werkt nog niet, enz... En dan zie je (als je gelukt hebt...) dat er op de CNG zuil een '9' staat. 

Torhout ken ik niet maar zou hetzelfde fenomeen kunnen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Gastanker zei: