Lange_666 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ik had het niet over super 98 maar over CNG (staat en onderlijnd en in't vet) en het feit dat er zo goed als geen wagens rondrijden die 25 kg opslagcapaciteit hebben. M.a.w., die korting "op CNG" (<-- nog eens onderlijnd en in't vet) is er zo goed als alleen voor Caddy-rijders (en misschien wat bestelwagens maar dat is al niet meer particulier) aangezien je minstens 25 kg moet tanken per beurt en bijna niemand dit kan.
muscles Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 3 uren geleden, Lange_666 zei: Ik had het niet over super 98 maar over CNG (staat en onderlijnd en in't vet) en het feit dat er zo goed als geen wagens rondrijden die 25 kg opslagcapaciteit hebben. M.a.w., die korting "op CNG" (<-- nog eens onderlijnd en in't vet) is er zo goed als alleen voor Caddy-rijders (en misschien wat bestelwagens maar dat is al niet meer particulier) aangezien je minstens 25 kg moet tanken per beurt en bijna niemand dit kan. Je hebt 100% gelijk. Met al die acties, die niet enkel en alleen gevoerd worden door Q8, maakt het voor de tankstationketens niet uit of je met een schone brandstof rondrijdt of niet. Het enige, dat voor hen werkelijk telt, is dat ze zoveel mogelijk brandstof verkopen of dat nu diesel, euro95 e10 of super 98 is. Misschien zeggen ze wel: die CNG-rijders betalen al geen BIV, geen jaarlijkse taks en die CNG zelf is goedkoper dan de rest. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Die tankstations willen vooral dat je in de shop wat komt... shoppen. Daar verdienen ze het meeste aan als uitbater. Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Lange_666 Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Misschien ook de reden waarom ze bij Total in Hoboken de druk hebben laten zakken tot 200 bar. Zo komt men sneller terug en misschien ook weer sneller in de winkel terecht (ik nooit). Nadeel: een beetje omrijden is dan op een bepaald moment het sop van de kool weer niet meer waard waardoor de klant er niet meer gaat tanken en al zeker niet meer in de shop terecht komt.
muscles Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Actie D'Ieteren: 10.000 km gratis CNG van DATS 24 Wilt u goedkoop en groen rijden? Dan is CNG nu voor u de juiste keuze. Want bij aankoop van een CNG-wagen bij een officiële concessiehouder binnen het D’Ieteren-netwerk krijgt u 10.000 km gratis CNG bij DATS 24. Benieuwd naar de voorwaarden van deze actie in samenwerking met D’Ieteren?Neem hier een kijkje. De schoonste fossiele brandstof CNG (Compressed Natural Gas) is de samengeperste variant van het aardgas dat u kent voor huishoudelijk gebruik. Het wordt geproduceerd door aardgas op het station te comprimeren. Redenen genoeg om bewust voor CNG te kiezen: Goedkoper - U betaalt minder aan de pomp. En in Vlaanderen is er geen inschrijvingstaks én geen verkeersbelasting op CNG-voertuigen tot 31 december 2020. Beter voor het milieu - Een CNG-wagen stoot veel minder fijn stof uit dan een wagen op diesel Euro 6. Een ruim netwerk CNG-stations - In heel België tankt u al CNG in meer dan 50 DATS 24-tankstations. Zo tankt u altijd bij u in de buurt. Alles over CNG? Neem een kijkje op onze CNG pagina Bron: Dats 24. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
JJR Geplaatst: 29 januari 2018 Auteur Geplaatst: 29 januari 2018 Opnieuw bonnenactie bij Q8 voor afname van minstens 25 Kg CNG of liters benzine. Hierbij de bonnen. pluspunten_coupons_NL_02_01-1.pdf 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)
Lange_666 Geplaatst: 29 januari 2018 Geplaatst: 29 januari 2018 Geweldig als maar tanks hebt met een inhoud van 15KG... Q8 my ass. 1 1
muscles Geplaatst: 29 januari 2018 Geplaatst: 29 januari 2018 24 minuten geleden, Lange_666 zei: Geweldig als maar tanks hebt met een inhoud van 15KG... Q8 my ass. Het hangt er maar vanaf wat je van plan bent in de komende maanden, of je ergens naar toe gaat met het krokusverlof of de paasvakantie, en dan eventueel een stuk op benzine zult rijden of niet. Maar zelfs als ik begin februari 25 liter Super 98 bij Q8 zou tanken, dan kom ik daar minstens twee maanden mee toe zodat ik slechts twee van die tankbonnen effectief kan gebruiken. Je moet ook regelmatig de site van Q8 zelf in de gaten houden want regelmatig zijn er megakortingen bij bepaalde Q8-tankstations. De huidige megakorting-actie loopt af op 7 februari 2018. En vanaf dan begint er een nieuwe. De Q8-stations van Oostmalle (€1.526/L), Emblem (€1.438/L) en Berlaar (€1.418/L) [waar nu die megakorting-actie geldt] zijn het kortste bij jou. Bij de Q8, Hoogveldweg 131, Lier zou de Super 98 nu €1,398/L kosten. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lange_666 Geplaatst: 29 januari 2018 Geplaatst: 29 januari 2018 Alsof ik helemaal naar Oostmalle, Emblem of Berlaar zou rijden om wat te tanken, puur tijdverlies voor een paar centen. No way dus. En ik heb nog ongeveer een 10L super 98 in de tank, goed voor de volgende 4 tot 5 maand.
JJR Geplaatst: 29 januari 2018 Auteur Geplaatst: 29 januari 2018 Je bent NIET VERPLICHT om alle acties te volgen. We bieden maar aan waarvan we denken dat een volger er zijn voordeel mee zou kunnen doen. 1 VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)
muscles Geplaatst: 2 maart 2018 Geplaatst: 2 maart 2018 Plus-kaart te traag en onhandig: Delhaize werkt aan nieuw spaarsysteem 02 maart 2018 | 11u20 | Bron: De Standaard Delhaize bezint zich over de Plus-kaart. Het spaarsysteem achter de kaart werkt onhandig en te traag. De supermarktketen roept daarom binnen enige tijd een nieuw spaarsysteem in het leven. De eerdere berichtgeving dat de Plus-kaart van Delhaize wordt afgeschaft, noemt Delhaize-woordvoerder Roel Dekelver voorbarig. “We zijn het nieuwe systeem nog aan het verfijnen, om het beter te kunnen laten aansluiten bij de wensen van de klant. Klanten hoeven zich geen zorgen te maken om hun spaarpunten.” De iconische rode spaarkaart van Delhaize wordt door klanten al jaren gebruikt om punten te sparen aan de kassa. Die punten kunnen na verloop van tijd omgewisseld worden naar een aankoopbon ter waarde van 5 euro. Die bon kan je gebruiken bij je volgende winkelbezoek of bij de aankoop van promo-geschenken, zoals een pannenset of een strijkijzer. Het probleem met het huidige systeem is dat het lang duurt vooraleer klanten kunnen profiteren van hun spaarvlijt. Bij de start van de Plus-kaart werd er nog 1 procent korting geboden op aankopen in de supermarkt, maar dat percentage werd gehalveerd vanaf 2003. Daardoor duurt het langer om punten te sprokkelen. Bovendien blijft de aankoopbon van 5 euro niet onbeperkt geldig: is de bon vervallen, dan verlies je ook de waarde. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht Brembos Geplaatst: 2 maart 2018 Populair bericht Geplaatst: 2 maart 2018 Beter komaf maken met die onzin en een directe korting aan de kassa geven. 3
muscles Geplaatst: 2 maart 2018 Geplaatst: 2 maart 2018 1 uur terug, Brembos zei: Beter komaf maken met die onzin en een directe korting aan de kassa geven. Ik heb het hier geplaatst omdat je bij Q8 na het tanken eveneens plus-punten kan sparen. En zoals ik elders al gemeld heb op dit forum heb ik op 28 februari, eergisteren, zowel van de megakortingactie van Q8 geprofiteerd heb en daarbovenop nog es extra plus-punten gespaard. Vorig jaar heb ik dat ook zo gedaan. Het enigste verschil met vorig jaar is echter dat het Q8-tankstation in Tongeren er dit jaar mee gestopt is met elke woensdag een korting te geven van 18 eurocent per liter. Maar de Q8-actie is nog niet voorbij voor degenen die meer dan 25 liter tanken. Ik weet het: het zijn dan enkel mensen die 25 kg CNG kunnen tanken en degenen die 25 liter Super 98 tanken als reserve indien je benzinetank tenminste groot genoeg is. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
pluxy Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Hierbij ons om de hoek staat een station van Q8, waar je ook de delhaize kaart kan induwen voor punten te sparen , alleen staat er dan bij "dat je ze niet kan gebruiken om punten te sparen". WAT IS DAN DE BEDOELING, wat lopen te leuren met " Hey ik heb een delhaize kaart, jullie ook ?" medetankers zullen u nogal uitlachten. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 2 uren geleden, pluxy zei: Hierbij ons om de hoek staat een station van Q8, waar je ook de delhaize kaart kan induwen voor punten te sparen , alleen staat er dan bij "dat je ze niet kan gebruiken om punten te sparen". WAT IS DAN DE BEDOELING, wat lopen te leuren met " Hey ik heb een delhaize kaart, jullie ook ?" medetankers zullen u nogal uitlachten. Heb jij het over het Q8 Easy-tankstation in Zedelgem? Ik heb daar ook al CNG getankt, en hetzelfde vastgesteld als jou. Die CNG-pomp is verbonden aan een aparte betaalterminal. De Q8 Easy-tankstations zijn eigendom van Q8 zelf. Dus, stuur een bericht via de Q8-website om te vraag hoe het komt dat je daar geen plus-punten kan sparen. Je kan kiezen op de Q8-site: Ik heb een klacht. Ik heb een opmerking. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
pluxy Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Neen, bouwel aan de snelweg. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
muscles Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 1 uur geleden, pluxy zei: Neen, bouwel aan de snelweg. Ja, dan moet je zeker een klacht indienen via de Q8-website. Het gaat dus over dit tankstation: https://www.q8.be/nl/stations/q8-easy-grobbendonk Ik hoop in ieder geval dat je je tankbons afgedrukt en bewaard hebt. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 20 april 2018 Geplaatst: 20 april 2018 Is er soms iemand op de hoogte van een eventuele actie bij Group Bruno? Want volgende week zaterdag 28 april 2018 viert Group Bruno namelijk zijn 30ste verjaardag. Ik heb de vraag zelf gesteld via hun Facebook-pagina "Bruno Service Station" maar de laatste edits (berichten) dateren daar alweer van 21 maart 2017. Opgelet: bijgevoegde actie dateert van twee jaar geleden. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 Momenteel is er bij het DATS24-tankstation in Genappe een speciale openingskorting van 20 eurocent per liter op alle brandstoffen, uitgezonderd CNG !!! Ik denk dat die actie nog loopt tot en met vrijdag 27 april 2018 (Dats-pagina in de gaten houden). Voor degenen die daar passeren en eventueel Super 98 moeten of willen tanken, het volledige adres is Rue des Lilas 25, 1470 Genappe. Het tankstation ligt daar aan de Colruyt. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Dr Nick Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 20 cent, dat kan al tellen. Jammer dat dat hier nooit gebeurd is... 1 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen