Wille Geplaatst: 5 januari 2023 Geplaatst: 5 januari 2023 Beste cng rijders, ik ben op zoek naar een goede cng app, waar ik gemakkelijk mijn reis kan mee plannen. ik ga deze zomer naar de regio Venetië, en een goede en gemakkelijke app zou welkom zijn. alvast bedankt wilfried
JEGO Geplaatst: 5 januari 2023 Geplaatst: 5 januari 2023 Gibgas cng 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI)
dirk Geplaatst: 6 januari 2023 Geplaatst: 6 januari 2023 8 uren geleden, Wille zei: Beste cng rijders, ik ben op zoek naar een goede cng app, waar ik gemakkelijk mijn reis kan mee plannen. ik ga deze zomer naar de regio Venetië, en een goede en gemakkelijke app zou welkom zijn. alvast bedankt wilfried https://www.ecomotori.net/distributori/metano/
Herbie Geplaatst: 6 januari 2023 Geplaatst: 6 januari 2023 Is volledig niet aangepast VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
muscles Geplaatst: 9 januari 2023 Geplaatst: 9 januari 2023 Op 5/1/2023 om 23:45, Wille zei: Beste cng rijders, ik ben op zoek naar een goede cng app, waar ik gemakkelijk mijn reis kan mee plannen. ik ga deze zomer naar de regio Venetië, en een goede en gemakkelijke app zou welkom zijn. alvast bedankt wilfried Gibgas is de beste als je door Duitsland, Oostenrijk (of Zwitserland) en Italië moet. Merk op dat de CNG in Zwitserland veel duurder is dan in Duitsland en in Oostenrijk. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht Bremel Geplaatst: 10 januari 2023 Populair bericht Geplaatst: 10 januari 2023 (aangepast) Een overzicht van apps die ik enigszins ken, in volgorde van nut en bruikbaarheid: - Carburogaz: gratis en zeer gebruiksvriendelijk, heel reactief zowel voor updates van prijzen/stations als voor ontwikkelingen van de app; wel enkel voor Android, niet voor alle landen (al niet Nederland, Duitsland...) en zal in principe stoppen op 31 januari. Maar de bouwer is volop mogelijkheden aan het onderzoeken om de app toch in leven te houden, dus alle hoop is nog niet verloren. - Gibgas: betalend (eenmalig een paar euro), zeer compleet (werkelijk heel Europa inclusief vrij "exotische" landen als het op CNG aankomt), heel reactief als het aankomt op updates van stations en prijzen, helaas niet zo gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ook amper reactief als het gaat om evolutie van de app zelf. - Onderweg (ANWB): zeer up-to-date en compleet (veel meer dan Gigbas bijvoorbeeld), maar enkel voor Nederland. - DirectLease: beperkt tot België en Nederland, vrij gebruiksvriendelijk maar helaas nogal beperkt qua gegevens - veel stations ontbreken (bv. een groot deel van het Enora-netwerk) en je hebt ook niet altijd prijzen voor alle stations. - Ecomotori: vrij compleet qua stations, maar hopeloos verouderd qua prijzen (toch al zeker in onze contreien, lijkt beter in Italië en omgeving). - PitPoint: vrij compleet (ook heel Europa net zoals Gibas) en gebruiksvriendelijk, maar toont helaas geen prijzen. - Romac: toont enkel de stations waar de Romac-kaart aanvaard wordt, voor België dus al geen Dats, Total en dergelijke (vooral Enora en de paar stations met H+ uit LNG), en helaas ook zonder prijzen. 10 januari 2023 aangepast door Bremel 1 3
dirk Geplaatst: 11 januari 2023 Geplaatst: 11 januari 2023 Op 6/1/2023 om 09:03, Herbie zei: Is volledig niet aangepast Niets is perfect bij gibgas staan er ook niet alle station's op
Lora43 Geplaatst: 24 januari 2023 Geplaatst: 24 januari 2023 (aangepast) Op 9/1/2023 om 20:33, muscles zei: Gibgas is de beste als je door Duitsland, Oostenrijk (of Zwitserland) en Italië moet. Merk op dat de CNG in Zwitserland veel duurder is dan in Duitsland en in Oostenrijk. Ik geef ook de voorkeur aan Gibgas En als het gaat om geschenken of decoratie, raad ik deze site aan https://bloemenexpress.be/. 29 januari 2023 aangepast door Lora43
Taaner Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 De Pitpoint app (sinds 2020 opgegaan in Total Engergies) wordt sinds 1 juli niet meer bijgewerkt. https://services.totalenergies.nl/pitpoint 1 1
tonnie van heemschut Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 Voor italie is ecomotori goed heb ik ook veel gebruikt in italie, je kan daarop ook makkelijk d e stations met de laagste prijs zien. Voor de rest gebruik ik gibgas in europa.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen